dure service, we hebben nog niks bij hun afgenomen, omdat het voor ons te duur wordt, daar kan je een nieuwe tv voor kopen, terwi... onze tv heeft kuren, het aan en uit lampje flikkert en soms gaat hij niet aan. Daarvoor hebben we gebeld en ze wilden wel komen, maar dan moeten we 155 euro betalen aan voorrij kosten en dan nog € 100,00 per onderdeel wat vervangen moet worden.
6.0
0
1
Trendbox Panel
|
perfekte service van Panasonic zeer klantvriendelijk Ik had in augustus een tablet gekocht van Panasonic en deze ging vorige week kapot.Ik heb het nummer gebeld wat bij de gebruiksaanwijzing was geleverd en deze zeer aardige meneer stuurde mij binnen 5 minuten een mail waar ik alles in kon vermelden en waar zelf een verzendlabel bij zat van ups!ik kon hun bellen en het werd dezelfde dag nog opgehaald en nu een week later heb ik heb weer kompleet vervangen weer terug!ongelooflijk omdat hij opgestuurd moest worden naar duitsland en dat het binnen een week geregeld is vind ik perfekt omdat het een cadeau was voor onze dochter die verdrietig was dat hij stuk was!dikke 10
10
0
1
gerard jansen
|
hele slechte service ze hebben mijn klacht/probleem met mijn fotocamera niet serieus genomen en niet professioneel gerepareerd, zodat nu al voor het 2e jaar mijn vakantiefoto's bedorven zijn. dat vind ik nog het ergste van alles, want dat kun je niet weer over doen. het schijnt dat ze hem voor de derde keer willen repareren, maar mijn vertrouwen in deze camera is weg en ook van de kennis van panasonic's reparatie afdeling. het is normaal wel een goede camera, maar met deze is iets aan de hand, wat zij schijnbaar niet kunnen/willen oplossen. hele slechte zaak!
3 Reviews Plaats review
esther75
|dure service, we hebben nog niks bij hun afgenomen, omdat het voor ons te duur wordt, daar kan je een nieuwe tv voor kopen, terwi...
onze tv heeft kuren, het aan en uit lampje flikkert en soms gaat hij niet aan. Daarvoor hebben we gebeld en ze wilden wel komen, maar dan moeten we 155 euro betalen aan voorrij kosten en dan nog € 100,00 per onderdeel wat vervangen moet worden.
Trendbox Panel
|perfekte service van Panasonic zeer klantvriendelijk
Ik had in augustus een tablet gekocht van Panasonic en deze ging vorige week kapot.Ik heb het nummer gebeld wat bij de gebruiksaanwijzing was geleverd en deze zeer aardige meneer stuurde mij binnen 5 minuten een mail waar ik alles in kon vermelden en waar zelf een verzendlabel bij zat van ups!ik kon hun bellen en het werd dezelfde dag nog opgehaald en nu een week later heb ik heb weer kompleet vervangen weer terug!ongelooflijk omdat hij opgestuurd moest worden naar duitsland en dat het binnen een week geregeld is vind ik perfekt omdat het een cadeau was voor onze dochter die verdrietig was dat hij stuk was!dikke 10
gerard jansen
|hele slechte service
ze hebben mijn klacht/probleem met mijn fotocamera niet serieus genomen en niet professioneel gerepareerd, zodat nu al voor het 2e jaar mijn vakantiefoto's bedorven zijn. dat vind ik nog het ergste van alles, want dat kun je niet weer over doen. het schijnt dat ze hem voor de derde keer willen repareren, maar mijn vertrouwen in deze camera is weg en ook van de kennis van panasonic's reparatie afdeling. het is normaal wel een goede camera, maar met deze is iets aan de hand, wat zij schijnbaar niet kunnen/willen oplossen. hele slechte zaak!