Bij Outlet Planet een leuke loveseat gekocht. De betaling en levering zijn goed geregeld en alles is correct geleverd. Wij zijn zeer tevreden want we waren minder geld kwijt dan bij een ander. En dit waren dezelfde loveseats als wij hadden gekocht bij Outlet Planet. Dus het is altijd de moeite waard eerst bij Outlet Planet te kijken voordat je wat koopt.
8.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Ydeetje
|
Ik bestelde een pannenset voor 55,95 ( inclusief verzendkosten) en kreeg te horen dat het product niet op voorraad was.Na enkele dagen zou de voorraad aangeleverd worden..vervolgens hoorde ik een week niks en nam zelf contact op.
Ik kreeg een excuus mail en mocht met pechkorting iets nieuws bestellen. Ook dit was niet op voorraad, zelfde verhaal. Omdat ik er geen vertrouwen in had vroeg ik mijn geld terug.Ik kreeg een mail dat er gecrediteerd zou worden. Toen dat lang duurde stuurde ik wederom een mail met de vraag waar mijn geld bleef. Ik werd er op attent gemaakt dat de 30 dagen termijn gehanteerd werd. Die heb ik netjes afgewacht en toen er nog niks gebeurde heb ik een aangetekende brief gestuurd met een termijnstelling van acht dagen waarin ik mijn geld terug wilde plus verloren rente. Ik heb niets meer vernomen en mijn geld is weg! Deze firma schijnt dit, heb ik achteraf gelezen wel vaker te flikken en het thuiswaarborg fonds heeft zijn medewerking dan ook al ingetrokken.
Ik wil de mensen graag waarschuwen dat bestellen bij Outlletplanet.nl betekent dat men het geld kwijt is!!!
6.7
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Geert v
|
Let op voor Outletplanet.nl.
Tijdens mijn zoektocht naar een barbecue kwam ik op een goede aanbieding terecht bij outletplanet. De Weber One Touch Premium (model 2011) stond daar voor €209. In al mijn euforie heb ik deze besteld en betaald met MasterCard.
Twee dagen later (25 juni) begon de miserie. Ik kreeg een mailtje met de melding dat het toestel niet op voorraad was en dat het in bestelling was bij de leverancier en dat het er binnen enkele dagen ging zijn. Dit leek me niet juist aangezien het over een model van 2011 gaat.
Na de site eens te hebben ingegeven in google kwam ik niets dan negatieve reacties tegen. Verschillende mensen waarvan de bestelling nooit is toegekomen en ook hun geld niet terug hebben gekregen. Daarom besloot ik het bedrijf te bellen. Echter het enige nummer op de site is een 0900 nummer en als je daar naar belt wordt je gevraagd om een mailtje te sturen naar info@outletplanet.nl. Daar sta je dan.
Nog een paar dagen later (29 juni) stuur ik hen een mail met de vraag hoe het staat met de bestelling. Ik krijg een mail terug dat ze het gaan opzoeken. Echter ik had al op verschillende forums gelezen dat dit een standaard mailtje is dat ze terug sturen en dat je nooit een echt antwoord krijgt. Ook bij mij dus.
Op 3 juli stuur ik hen opnieuw een mail met de opmerking dat ik het niet correct vind dat ze op die manier handelen en zeg er bij dat ik zo snel mogelijk mijn geld terug wil of dat ik anders mijn verhaal op publiek zal maken op de gekende forums. Dan ineens krijg ik snel reactie want de dag zelf sturen ze nog dat het toestel nog niet binnen is maar dat ze een kleiner model kunnen aanbieden dat wel binnen is. Voor mij was al het vertrouwen weg ik wou ook geen kleiner model dus heb hen gevraagd om mijn geld terug te storten.
Kort nadien krijg ik een automatische mail dat het order geannuleerd is en dat het geld teruggestort gaat worden binnen de 30 dagen van aankoop.
Op 8 juli krijg ik een mail van hun systeem met de melding dat het order de status "refunded" heeft. Snel even op mijn rekening gekeken maar niets te vinden. Aangezien ik van Belgie ben kan dit misschien wel een paar dagen duren dacht ik dus ik wachtte nog even.
Op 26 juli nog steeds geen betaling van hen. Nog maar eens een mail met de vraag hoe dit kan. Echter tot nu toe nog steeds geen reactie.
Ondertussen zijn we meer dan 30 dagen verder en is de wettelijke termijn van terugbetaling gepasseerd. Tot nu toe heb ik nog geen barbecue of terugbetaling ontvangen. Daarom ben ik nu begonnen met juridische stappen te ondernemen.
Met dit schrijven hoop ik een aantal mensen te hebben gewaarschuwd. Het kan goed zijn dat er mensen zijn die een succesvolle aankoop hebben gedaan maar let toch maar goed op. Het is achteraf gezien al verdacht dat je hen amper kan contacteren. Enkel een 0900 nummer dat je doorverwijst naar een mail box waar ze amper op reageren. Ze reageren enkel als je dreigt met je verhaal bekend te maken.
Een collega shopper.
1.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Gigi
|
De artikelen worden overzichtelijk weergegeven. Niet te veel in een keer en ze zijn goedkoop. Ik heb al diverse produkten gekocht, die allen binnen een week netjes werden thuisbezorgd en goedkoper waren dan in de winkel. De qualiteit was tot nu toe tevredenstellend. De produkten waren gebruiksklaar.
8.7
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Cat
|
Ik heb meerdere malen bij Outlet Planet besteld. Ze hebben een vrij groot aanbod en zijn best snel van leveren. Let echter wel op de verzendkosten, want ik zat te twijfelen tussen 2 ethanol sierhaarden, precies dezelfde maar de 1 was met 1 brander en de andere met 2. Bij de grootste stond verzendkosten 5,95 en ook op de algemene informatiepagina staat dat pakketten onder de 30 kg 5,95 verzendkosten hebben. Wat schetst mijn verbazing toen ik 9,95 verzendkosten zag staan bij de andere! Over gemaild en ze hebben excuses aangeboden, maar het is nooit rechtgezet. Let dus op!
5 Reviews Plaats review
Loortje
|Bij Outlet Planet een leuke loveseat gekocht. De betaling en levering zijn goed geregeld en alles is correct geleverd. Wij zijn zeer tevreden want we waren minder geld kwijt dan bij een ander. En dit waren dezelfde loveseats als wij hadden gekocht bij Outlet Planet. Dus het is altijd de moeite waard eerst bij Outlet Planet te kijken voordat je wat koopt.
Ydeetje
|Ik bestelde een pannenset voor 55,95 ( inclusief verzendkosten) en kreeg te horen dat het product niet op voorraad was.Na enkele dagen zou de voorraad aangeleverd worden..vervolgens hoorde ik een week niks en nam zelf contact op.
Ik kreeg een excuus mail en mocht met pechkorting iets nieuws bestellen. Ook dit was niet op voorraad, zelfde verhaal. Omdat ik er geen vertrouwen in had vroeg ik mijn geld terug.Ik kreeg een mail dat er gecrediteerd zou worden. Toen dat lang duurde stuurde ik wederom een mail met de vraag waar mijn geld bleef. Ik werd er op attent gemaakt dat de 30 dagen termijn gehanteerd werd. Die heb ik netjes afgewacht en toen er nog niks gebeurde heb ik een aangetekende brief gestuurd met een termijnstelling van acht dagen waarin ik mijn geld terug wilde plus verloren rente. Ik heb niets meer vernomen en mijn geld is weg! Deze firma schijnt dit, heb ik achteraf gelezen wel vaker te flikken en het thuiswaarborg fonds heeft zijn medewerking dan ook al ingetrokken.
Ik wil de mensen graag waarschuwen dat bestellen bij Outlletplanet.nl betekent dat men het geld kwijt is!!!
Geert v
|Let op voor Outletplanet.nl.
Tijdens mijn zoektocht naar een barbecue kwam ik op een goede aanbieding terecht bij outletplanet. De Weber One Touch Premium (model 2011) stond daar voor €209. In al mijn euforie heb ik deze besteld en betaald met MasterCard.
Twee dagen later (25 juni) begon de miserie. Ik kreeg een mailtje met de melding dat het toestel niet op voorraad was en dat het in bestelling was bij de leverancier en dat het er binnen enkele dagen ging zijn. Dit leek me niet juist aangezien het over een model van 2011 gaat.
Na de site eens te hebben ingegeven in google kwam ik niets dan negatieve reacties tegen. Verschillende mensen waarvan de bestelling nooit is toegekomen en ook hun geld niet terug hebben gekregen. Daarom besloot ik het bedrijf te bellen. Echter het enige nummer op de site is een 0900 nummer en als je daar naar belt wordt je gevraagd om een mailtje te sturen naar info@outletplanet.nl. Daar sta je dan.
Nog een paar dagen later (29 juni) stuur ik hen een mail met de vraag hoe het staat met de bestelling. Ik krijg een mail terug dat ze het gaan opzoeken. Echter ik had al op verschillende forums gelezen dat dit een standaard mailtje is dat ze terug sturen en dat je nooit een echt antwoord krijgt. Ook bij mij dus.
Op 3 juli stuur ik hen opnieuw een mail met de opmerking dat ik het niet correct vind dat ze op die manier handelen en zeg er bij dat ik zo snel mogelijk mijn geld terug wil of dat ik anders mijn verhaal op publiek zal maken op de gekende forums. Dan ineens krijg ik snel reactie want de dag zelf sturen ze nog dat het toestel nog niet binnen is maar dat ze een kleiner model kunnen aanbieden dat wel binnen is. Voor mij was al het vertrouwen weg ik wou ook geen kleiner model dus heb hen gevraagd om mijn geld terug te storten.
Kort nadien krijg ik een automatische mail dat het order geannuleerd is en dat het geld teruggestort gaat worden binnen de 30 dagen van aankoop.
Op 8 juli krijg ik een mail van hun systeem met de melding dat het order de status "refunded" heeft. Snel even op mijn rekening gekeken maar niets te vinden. Aangezien ik van Belgie ben kan dit misschien wel een paar dagen duren dacht ik dus ik wachtte nog even.
Op 26 juli nog steeds geen betaling van hen. Nog maar eens een mail met de vraag hoe dit kan. Echter tot nu toe nog steeds geen reactie.
Ondertussen zijn we meer dan 30 dagen verder en is de wettelijke termijn van terugbetaling gepasseerd. Tot nu toe heb ik nog geen barbecue of terugbetaling ontvangen. Daarom ben ik nu begonnen met juridische stappen te ondernemen.
Met dit schrijven hoop ik een aantal mensen te hebben gewaarschuwd. Het kan goed zijn dat er mensen zijn die een succesvolle aankoop hebben gedaan maar let toch maar goed op. Het is achteraf gezien al verdacht dat je hen amper kan contacteren. Enkel een 0900 nummer dat je doorverwijst naar een mail box waar ze amper op reageren. Ze reageren enkel als je dreigt met je verhaal bekend te maken.
Een collega shopper.
Gigi
|De artikelen worden overzichtelijk weergegeven. Niet te veel in een keer en ze zijn goedkoop. Ik heb al diverse produkten gekocht, die allen binnen een week netjes werden thuisbezorgd en goedkoper waren dan in de winkel. De qualiteit was tot nu toe tevredenstellend. De produkten waren gebruiksklaar.
Cat
|Ik heb meerdere malen bij Outlet Planet besteld. Ze hebben een vrij groot aanbod en zijn best snel van leveren. Let echter wel op de verzendkosten, want ik zat te twijfelen tussen 2 ethanol sierhaarden, precies dezelfde maar de 1 was met 1 brander en de andere met 2. Bij de grootste stond verzendkosten 5,95 en ook op de algemene informatiepagina staat dat pakketten onder de 30 kg 5,95 verzendkosten hebben. Wat schetst mijn verbazing toen ik 9,95 verzendkosten zag staan bij de andere! Over gemaild en ze hebben excuses aangeboden, maar het is nooit rechtgezet. Let dus op!