Heb ik in het vorige katern aangegeven. Ik heb een spaarrekening bij ABN/AMRO. Als ik daar ben en ik moet geholpen worden zie ik allerlei mensen druk rondlopen van de ene desk naar de andere en ik zie een flinke rij mensen staan wachten. Ik ken het verhaal front-office en back office maar kennelijk is de verhouding daarin niet goed. Het duurt veel te lang eer men geholpen wordt en heel vaak moeten de mensen die frontoffice werken nog ondersteuning vragen bij backoffice. Klantonvriendelijk, inefficient. Het is duidelijk dat ABN/Amro zich liever richt op de grote zakelijke markt maar als je een kantoor open houdt zorg dan wel dat het loopt.
2.0
0
1
Trendbox Panel
|
mijn bank gemakkelijk en overzichtelijk klantvriendelijk alleen slecht te bereiken in Oss
2 Reviews Plaats review
Trendbox Panel
|Heb ik in het vorige katern aangegeven.
Ik heb een spaarrekening bij ABN/AMRO. Als ik daar ben en ik moet geholpen worden zie ik allerlei mensen druk rondlopen van de ene desk naar de andere en ik zie een flinke rij mensen staan wachten. Ik ken het verhaal front-office en back office maar kennelijk is de verhouding daarin niet goed. Het duurt veel te lang eer men geholpen wordt en heel vaak moeten de mensen die frontoffice werken nog ondersteuning vragen bij backoffice. Klantonvriendelijk, inefficient. Het is duidelijk dat ABN/Amro zich liever richt op de grote zakelijke markt maar als je een kantoor open houdt zorg dan wel dat het loopt.
Trendbox Panel
|mijn bank
gemakkelijk en overzichtelijk klantvriendelijk alleen slecht te bereiken in Oss