Tandarts met slechte communicatie en komen der woorden niet na! 1 keer en nooit meer!
Wegens verhuizing naar Rhoon hier gekomen voor een tandarts afspraak. Afspraak kon snel gemaakt worden ( weet nu wel waarom).
Stukje van me tand afgebroken en moest een gaatje vullen. Voor de behandeling gaf de assistente aan omdat het de eerste keer is een korte uitleg hoe zij te werk gaan. Ze gaf aan behandelingen boven de 250 EURO Word overlegt en krijg je een offerte in te zien.
Tijdens de behandeling door de tandarts en ja ik zat onderuit verdoofd en al in de tandarts stoel helemaal achterover moest ik een handtekening zetten voor het doen van de wortel kanaalbehandeling. En ja dit was exact zijn woorden. Geen offerte of andere benoeming gehoord. Ik een handtekening gezet achterover in de stoel zonder een offerte ingezien te hebben of rustig de tijd gekregen om in te zien wat ik tekende maar omdat ik de tandarts zijn woorden geloof een handtekening gezet.
Kreeg mooi een rekening van 750 euro thuis gestuurd voor het hele gebeuren plus 70 euro omdat ik een nieuwe klant ben. Echt belachelijk natuurlijk gebeld maar ze schuiven de schuld volledig aan mij en ik had maar door moeten door vragen waarvoor ik tekenende 0.0 schuld bewust en het lag volledig aan mezelf. Ze zouden nog met de tandarts bespreken wat ze eventueel voor me konden betekenen maar zoals verwacht geen reactie meer gehad. Terug gebeld voor reactie en ja ik wacht nog steeds. Ze willen geld verdienen en meer niet. Ook is me tand voor de helft weggeslepen waar het stukje van afgebroken was en is minimaal de helft kleiner. Het ziet er niet uit.
Kort om ik ga daar nooit maar dan ook nooit meer heen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sherida
|
Ik kom al jaren bij oral care center ze zijn de beste tandarts waar ik ervaring mee heb .tandarts veisi is de beste tandarts ooit
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
A
|
Zeer slechte praktijk op meerdere vlakken. Rekeningen die niet kloppen, mondeling afspraken gemaakt die ook op papier zijn gezet en ondertekend zijn door beide partijen. Het kosten mij ineens het dubbele. Ik heb een Wortelkanaalbehandeling gehad die ook nog is zeer slecht gemaakt is, bij een andere tandarts heb ik opnieuw moeten laten maken omdat hun geen tijd voor je hebben ze laten je gewoon met pijn terug naar huis gaan. Vele verschillende reactie’s van dezelfde tandarts op mijn mails terug ontvangen met elke keer daar een ander onjuist bedrag in. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik beveel deze tandarts dan ook niemand aan. Vroeger was deze praktijk goed, nu één grote ellende sinds het is overgenomen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Hendrik
|
Ik kom hier al voor een tijdje en vind het een goede praktijk, goede service en hoge kwaliteit.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Janneke
|
Zeer slechte praktijk op alle gebieden. Zijn tandarts gericht, niet patient gericht. Patienten met pijnklachten worden naar huis gestuurd. Alleen dure behandelingen worden snel gedaan. Alles draait om geld. Hoge rekeningen die niet kloppen. Bv 5 min tanden schoonmaken, staat op de rekening 20 min. Spreken slecht Nederlands.
7 Reviews Plaats review
Hobie Koster
|Tandarts met slechte communicatie en komen der woorden niet na! 1 keer en nooit meer!
Wegens verhuizing naar Rhoon hier gekomen voor een tandarts afspraak. Afspraak kon snel gemaakt worden ( weet nu wel waarom).
Stukje van me tand afgebroken en moest een gaatje vullen. Voor de behandeling gaf de assistente aan omdat het de eerste keer is een korte uitleg hoe zij te werk gaan. Ze gaf aan behandelingen boven de 250 EURO Word overlegt en krijg je een offerte in te zien.
Tijdens de behandeling door de tandarts en ja ik zat onderuit verdoofd en al in de tandarts stoel helemaal achterover moest ik een handtekening zetten voor het doen van de wortel kanaalbehandeling. En ja dit was exact zijn woorden. Geen offerte of andere benoeming gehoord. Ik een handtekening gezet achterover in de stoel zonder een offerte ingezien te hebben of rustig de tijd gekregen om in te zien wat ik tekende maar omdat ik de tandarts zijn woorden geloof een handtekening gezet.
Kreeg mooi een rekening van 750 euro thuis gestuurd voor het hele gebeuren plus 70 euro omdat ik een nieuwe klant ben. Echt belachelijk natuurlijk gebeld maar ze schuiven de schuld volledig aan mij en ik had maar door moeten door vragen waarvoor ik tekenende 0.0 schuld bewust en het lag volledig aan mezelf. Ze zouden nog met de tandarts bespreken wat ze eventueel voor me konden betekenen maar zoals verwacht geen reactie meer gehad. Terug gebeld voor reactie en ja ik wacht nog steeds. Ze willen geld verdienen en meer niet. Ook is me tand voor de helft weggeslepen waar het stukje van afgebroken was en is minimaal de helft kleiner. Het ziet er niet uit.
Kort om ik ga daar nooit maar dan ook nooit meer heen.
Sherida
|Ik kom al jaren bij oral care center ze zijn de beste tandarts waar ik ervaring mee heb .tandarts veisi is de beste tandarts ooit
A
|Zeer slechte praktijk op meerdere vlakken. Rekeningen die niet kloppen, mondeling afspraken gemaakt die ook op papier zijn gezet en ondertekend zijn door beide partijen. Het kosten mij ineens het dubbele. Ik heb een Wortelkanaalbehandeling gehad die ook nog is zeer slecht gemaakt is, bij een andere tandarts heb ik opnieuw moeten laten maken omdat hun geen tijd voor je hebben ze laten je gewoon met pijn terug naar huis gaan. Vele verschillende reactie’s van dezelfde tandarts op mijn mails terug ontvangen met elke keer daar een ander onjuist bedrag in. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik beveel deze tandarts dan ook niemand aan. Vroeger was deze praktijk goed, nu één grote ellende sinds het is overgenomen.
Hendrik
|Ik kom hier al voor een tijdje en vind het een goede praktijk, goede service en hoge kwaliteit.
Janneke
|Zeer slechte praktijk op alle gebieden. Zijn tandarts gericht, niet patient gericht. Patienten met pijnklachten worden naar huis gestuurd. Alleen dure behandelingen worden snel gedaan. Alles draait om geld. Hoge rekeningen die niet kloppen. Bv 5 min tanden schoonmaken, staat op de rekening 20 min. Spreken slecht Nederlands.