Ouderen? Die zoeken het maar uit. Dame van 88 vraagt aan de balie hulp bij overschrijven van een bedrag van haar bankrekening naar de Belastingdienst. Na vijf minuten (staand) wachten, krijgt ze te horen: u hebt geen account-manager meer, dus we kunnen uw identiteit zo niet verifiëren. De toon is onaangenaam. De dame moet terug naar huis om haar legitimatie te halen. Dat doet ze. Eenmaal terug duurt de transactie 15 minuten. Ze krijgt geen stoel aangeboden. De service is niet gratis. Ze wordt zenuwachtig en vergeet nieuwe bankenveloppen te vragen. Thuis belt ze. Een computer meldt dat enveloppen niet toegestuurd kunnen worden. Ze moet er weer voor langskomen. De bankemployee vraagt of het geen tijd wordt dat ze gaat internetbankieren. 'Ja mevrouw, de tijden veranderen!'
3.0
0
1
Trendbox Panel
|
ABN Amro, daar kan je van op aan Nette en redelijk snelle afhandeling en vriendelijk personeel.
2 Reviews Plaats review
Groothengel
|Ouderen? Die zoeken het maar uit.
Dame van 88 vraagt aan de balie hulp bij overschrijven van een bedrag van haar bankrekening naar de Belastingdienst. Na vijf minuten (staand) wachten, krijgt ze te horen: u hebt geen account-manager meer, dus we kunnen uw identiteit zo niet verifiëren. De toon is onaangenaam. De dame moet terug naar huis om haar legitimatie te halen. Dat doet ze. Eenmaal terug duurt de transactie 15 minuten. Ze krijgt geen stoel aangeboden. De service is niet gratis. Ze wordt zenuwachtig en vergeet nieuwe bankenveloppen te vragen. Thuis belt ze. Een computer meldt dat enveloppen niet toegestuurd kunnen worden. Ze moet er weer voor langskomen. De bankemployee vraagt of het geen tijd wordt dat ze gaat internetbankieren. 'Ja mevrouw, de tijden veranderen!'
Trendbox Panel
|ABN Amro, daar kan je van op aan
Nette en redelijk snelle afhandeling en vriendelijk personeel.