Oplichters???!!!!!!!. Hallo, ook wij hebben vorig jaar bij onze keuken studio in IJsselstein een keuken gekocht. Helaas hebben wij ook problemen met de afwerking van onze keuken wat nu al meer als een jaar op zich laat wachten. We weten inmiddels dat de zaak is overgenomen en dat je ze nu alleen nog op donderdag,vrijdag en zaterdag kan bereiken, althans zo vertelt de voice-mail.
Maar na verscheidenen keren te hebben ingesproken hebben we nog steeds niemand aan de telefoon gehad en worden ook wij helemaal niet terug gebeld. We hebben het idee dat we aan het lijntje worden gehouden en zeker nu we lezen dat er meer mensen met hetzelfde probleem zitten. Mijn voorstel is dan ook dat we met zijn allen de krachten bundelen en actie ondernemen dan staan we sterker bijv via advocaat of het programma opgelicht.
Als jullie interesse hebben kunt u een mail sturen met u verhaal en desbetreffende gegevens zodat wij een goed beeld hebben van de situatie tot nu toe.
De eventuele kosten v/d advocaat hangt af van de hoeveelheid mensen die mee willen werken aan deze situatie dus kan ik hier nog geen inschatting van maken.
Als we de zaak winnen dan zullen deze kosten voor rekening zijn v/d tegenpartij.
Hoe meer mensen reageren hoe sterker we staan en hoe lager de kosten p.p zullen zijn.
Bij eventuele vragen kunt u ons uiteraard op hetzelfde onderstaande email-adres mailen.
Mijn mail-adres is [email protected]
Met vriendelijke groet M.Terpsma
2.0
cornelia
|
afwerking. ik ben het helemaal met jullie eens de kwaliteit van de monteurs is prima maar je moet overal honderd keer achteraan . ik heb van te voren naar ervaringen gezocht en nooit gevonden inderdaad vreemd dat die dan allemaal van het internet verdwenen is. ik weet wel dat ze van eigenaar veranderd zijn maar volgens de nieuwe eigenaar een verkoper uit de zaak zou er niets veranderen ze zijn wel steeds minder dagen open maar zouden het volgens de monteurs heel druk hebben nu doet het gasfornuis het niet maar ik heb geen bonnen van de apparatuur en kan het dan niet laten repareren een telefoontje van de keukenzaak is kennelijk niet voldoende volgens de reparateur.volgens mij is er ook meer aan de hand de website is ook al sinds mei niet bijgewerkt terwijl er wel heel veel veranderd is. Pluspunten: goede monteurs. Minpunten: organisatie een drama.
4.0
van Haarlem
|
Knoeiers!!. SKS in Vianen december 2010 een keuken gekocht, mei geplaatst en nog steeds niet af!!
Kreeg een mail om een afspraak te maken, 2 weken geleden op die mooie zatedag speciaal vrij gehouden, en om 16.00 op naar de Stuartweg.kreeg al een vermoede geen Ford voor de deur!!
Klein Atje op de ruit geplakt, wegens ziekte niet aanwezig!!!
Thuis gekomen gelijk gemaild maar krijg geen antwoord!!
Denk dat hier veel meer aan de hand is grrrrr.
2.0
M. de Groot
|
Oplichters?. Hebben meer mensen ervaring met Onze Ke uken St udio in Vianen (ik doe de letters los van elkaar, dan vind je de naam niet snel op google, ivm verwijderen posts)? Alle 'negatieve' postst verdwijnen heel misterieus elke keer van internet.. Ik vertrouw het zaakje niet zo!. Pluspunten: You tell me.. Minpunten: Misterieus!.
2.0
B. Troost
|
na twee en een half jaar nog steeds niet compleet afgewerkt. Twee en een half jaar geleden heb ik bij Onze keukenstudio Zeist/IJsselstein een keuken met op maat gemaakte kastjes besteld en afgeleverd gekregen. Compleet met uitgebreide apparatuur en een stalen hoekaanrecht uit ëën stuk. Afgezien van de montage problemen, uiteindelijk heb ik die zelf georganiseerd, is er nog steeds een aaantal onderdelen niet geleverd: verkeerd bezorgde deurtjes op maat, verlichting en het meest vervelende, de afwerklijst van de afzuigkap. Tientallen telefoontjes en mailtjes ten spijt. Jammer, want met de keuken als product en apparatuur ben ik heel tevreden. Pluspunten: mooie kwaliteit. Minpunten: service en afwerking van de opdracht laat zeer veel te wensen over.
5 Reviews Plaats review
Miranda
|Oplichters???!!!!!!!. Hallo, ook wij hebben vorig jaar bij onze keuken studio in IJsselstein een keuken gekocht. Helaas hebben wij ook problemen met de afwerking van onze keuken wat nu al meer als een jaar op zich laat wachten. We weten inmiddels dat de zaak is overgenomen en dat je ze nu alleen nog op donderdag,vrijdag en zaterdag kan bereiken, althans zo vertelt de voice-mail.
Maar na verscheidenen keren te hebben ingesproken hebben we nog steeds niemand aan de telefoon gehad en worden ook wij helemaal niet terug gebeld. We hebben het idee dat we aan het lijntje worden gehouden en zeker nu we lezen dat er meer mensen met hetzelfde probleem zitten. Mijn voorstel is dan ook dat we met zijn allen de krachten bundelen en actie ondernemen dan staan we sterker bijv via advocaat of het programma opgelicht.
Als jullie interesse hebben kunt u een mail sturen met u verhaal en desbetreffende gegevens zodat wij een goed beeld hebben van de situatie tot nu toe.
De eventuele kosten v/d advocaat hangt af van de hoeveelheid mensen die mee willen werken aan deze situatie dus kan ik hier nog geen inschatting van maken.
Als we de zaak winnen dan zullen deze kosten voor rekening zijn v/d tegenpartij.
Hoe meer mensen reageren hoe sterker we staan en hoe lager de kosten p.p zullen zijn.
Bij eventuele vragen kunt u ons uiteraard op hetzelfde onderstaande email-adres mailen.
Mijn mail-adres is [email protected]
Met vriendelijke groet M.Terpsma
cornelia
|afwerking. ik ben het helemaal met jullie eens de kwaliteit van de monteurs is prima maar je moet overal honderd keer achteraan . ik heb van te voren naar ervaringen gezocht en nooit gevonden inderdaad vreemd dat die dan allemaal van het internet verdwenen is. ik weet wel dat ze van eigenaar veranderd zijn maar volgens de nieuwe eigenaar een verkoper uit de zaak zou er niets veranderen ze zijn wel steeds minder dagen open maar zouden het volgens de monteurs heel druk hebben nu doet het gasfornuis het niet maar ik heb geen bonnen van de apparatuur en kan het dan niet laten repareren een telefoontje van de keukenzaak is kennelijk niet voldoende volgens de reparateur.volgens mij is er ook meer aan de hand de website is ook al sinds mei niet bijgewerkt terwijl er wel heel veel veranderd is. Pluspunten: goede monteurs. Minpunten: organisatie een drama.
van Haarlem
|Knoeiers!!. SKS in Vianen december 2010 een keuken gekocht, mei geplaatst en nog steeds niet af!!
Kreeg een mail om een afspraak te maken, 2 weken geleden op die mooie zatedag speciaal vrij gehouden, en om 16.00 op naar de Stuartweg.kreeg al een vermoede geen Ford voor de deur!!
Klein Atje op de ruit geplakt, wegens ziekte niet aanwezig!!!
Thuis gekomen gelijk gemaild maar krijg geen antwoord!!
Denk dat hier veel meer aan de hand is grrrrr.
M. de Groot
|Oplichters?. Hebben meer mensen ervaring met Onze Ke uken St udio in Vianen (ik doe de letters los van elkaar, dan vind je de naam niet snel op google, ivm verwijderen posts)? Alle 'negatieve' postst verdwijnen heel misterieus elke keer van internet.. Ik vertrouw het zaakje niet zo!. Pluspunten: You tell me.. Minpunten: Misterieus!.
B. Troost
|na twee en een half jaar nog steeds niet compleet afgewerkt. Twee en een half jaar geleden heb ik bij Onze keukenstudio Zeist/IJsselstein een keuken met op maat gemaakte kastjes besteld en afgeleverd gekregen. Compleet met uitgebreide apparatuur en een stalen hoekaanrecht uit ëën stuk. Afgezien van de montage problemen, uiteindelijk heb ik die zelf georganiseerd, is er nog steeds een aaantal onderdelen niet geleverd: verkeerd bezorgde deurtjes op maat, verlichting en het meest vervelende, de afwerklijst van de afzuigkap. Tientallen telefoontjes en mailtjes ten spijt. Jammer, want met de keuken als product en apparatuur ben ik heel tevreden. Pluspunten: mooie kwaliteit. Minpunten: service en afwerking van de opdracht laat zeer veel te wensen over.