Ik heb hondenvoer met korte houdbaarheidsdatum ontvangen, meteen email erover verstuurd en ondanks het weekend een antwoord gekregen:
"Allereerst excuses voor het ongemak. Dit betreft een fout. Wij verkopen
normaal zeker voer niet met zo'n korte houdbaarheid. Dit had niet
verkocht mogen worden. Wij garanderen altijd op droogvoer minimaal 6
maanden houdbaarheid. Dit valt dus zeker gewoon onder de garantie"
Deze reactie (op mijn minder leuke eerste mail) vind ik erg professioneel. Als het ook zo blijft zou ik zeker bij hun vaker gaan bestellen.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
J Woudstra
|
Bestel hier al enkele jaren. Altijd snelle levering en voor vragen of opmerkingen kun je altijd bij ze terecht en wordt je vriendelijk te woord gestaan.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Dave
|
Woensdag in de avond een tondeuse besteld, donderdag in de middag in huis. Ook netjes emails ontvangen dat de order is verstuurd met daarbij horende track & trace.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
M
|
Slechte ervaring, zowel levertijd als klantenservice.
Hier mijn ervaring over Onlinedierenspeciaalzaak.com over hun belofte: "Direct leverbaar (voor 23:59 besteld, de volgende dag geleverd)"
Van: *******************
Verzonden:dinsdag 15 december 2015 9:57:12
Aan: info@onlinedierenspeciaalzaak.com (info@onlinedierenspeciaalzaak.com)
Goedendag,
Zonet mocht ik onderstaand bericht ontvangen:
Geachte klant,
U heeft een bestelling gedaan bij Online Dierenspeciaalzaak.com.
Uw pakket wordt vanavond op 15-12-2015 aangeboden bij PostNL t.a.v.
Dhr ********
********
********
Nederland
Uw pakket is vanaf morgen te volgen op:
Referentie: *******
Reden dat ik bij jullie heb besteld is dat ik vandaag de lamp nodig heb. Ondanks dat ik gisteravond
14-12-2015 voor 23:59 uur een bestelling heb gedaan waarbij stond "voor 23:59 uur besteld is morgen in huis" moet ik constateren dat niet aan de door jullie zelf gestelde verwachtingen wordt voldaan. Dit vindt ik zeer teleurstellend en ik ben zeer benieuwd of jullie vaker deze verwachting niet waar kunnen maken. Als dat zo is verwacht ik dat jullie deze verwachting gaan bijstellen naar wat jullie wel kunnen nakomen.
Van: Online Dierenspeciaalzaak(info@onlinedierenspeciaalzaak.com)
Verzonden:dinsdag 15 december 2015 11:30:51
Aan: **************
Beste heer *******,
Helaas is dit foutief gisteren niet meer de deur uit gegaan. Excuses voor het ongemak. Mocht het
hierdoor te laat komen, weiger dan alstublieft het pakket aan de deur. Dan gaat het kosteloos naar ons retour. Ik hoop, dat we u hiermee voldoende hebben geïnformeerd, mocht u meer
vragen hebben, horen we het graag.
Met vriendelijke groet,
Onlinedierenspeciaalzaak.com
E: info@onlinedierenspeciaalzaak.com
I: www.onlinedierenspeciaalzaak.com
T: 085 003 0008 (op werkdagen van 10:00 - 17:00)
15 Reviews Plaats review
Wendy
|Helemaal blij met hun nieuwe look! Top shop!
Dominika
|Ik heb hondenvoer met korte houdbaarheidsdatum ontvangen, meteen email erover verstuurd en ondanks het weekend een antwoord gekregen:
"Allereerst excuses voor het ongemak. Dit betreft een fout. Wij verkopen
normaal zeker voer niet met zo'n korte houdbaarheid. Dit had niet
verkocht mogen worden. Wij garanderen altijd op droogvoer minimaal 6
maanden houdbaarheid. Dit valt dus zeker gewoon onder de garantie"
Deze reactie (op mijn minder leuke eerste mail) vind ik erg professioneel. Als het ook zo blijft zou ik zeker bij hun vaker gaan bestellen.
J Woudstra
|Bestel hier al enkele jaren. Altijd snelle levering en voor vragen of opmerkingen kun je altijd bij ze terecht en wordt je vriendelijk te woord gestaan.
Dave
|Woensdag in de avond een tondeuse besteld, donderdag in de middag in huis. Ook netjes emails ontvangen dat de order is verstuurd met daarbij horende track & trace.
M
|Slechte ervaring, zowel levertijd als klantenservice.
Hier mijn ervaring over Onlinedierenspeciaalzaak.com over hun belofte: "Direct leverbaar (voor 23:59 besteld, de volgende dag geleverd)"
Van: *******************
Verzonden:dinsdag 15 december 2015 9:57:12
Aan: info@onlinedierenspeciaalzaak.com (info@onlinedierenspeciaalzaak.com)
Goedendag,
Zonet mocht ik onderstaand bericht ontvangen:
Geachte klant,
U heeft een bestelling gedaan bij Online Dierenspeciaalzaak.com.
Uw pakket wordt vanavond op 15-12-2015 aangeboden bij PostNL t.a.v.
Dhr ********
********
********
Nederland
Uw pakket is vanaf morgen te volgen op:
Referentie: *******
Reden dat ik bij jullie heb besteld is dat ik vandaag de lamp nodig heb. Ondanks dat ik gisteravond
14-12-2015 voor 23:59 uur een bestelling heb gedaan waarbij stond "voor 23:59 uur besteld is morgen in huis" moet ik constateren dat niet aan de door jullie zelf gestelde verwachtingen wordt voldaan. Dit vindt ik zeer teleurstellend en ik ben zeer benieuwd of jullie vaker deze verwachting niet waar kunnen maken. Als dat zo is verwacht ik dat jullie deze verwachting gaan bijstellen naar wat jullie wel kunnen nakomen.
Een zeer teleurgestelde klant,
******************
____________________________________________________________________________
Van: Online Dierenspeciaalzaak(info@onlinedierenspeciaalzaak.com)
Verzonden:dinsdag 15 december 2015 11:30:51
Aan: **************
Beste heer *******,
Helaas is dit foutief gisteren niet meer de deur uit gegaan. Excuses voor het ongemak. Mocht het
hierdoor te laat komen, weiger dan alstublieft het pakket aan de deur. Dan gaat het kosteloos naar ons retour. Ik hoop, dat we u hiermee voldoende hebben geïnformeerd, mocht u meer
vragen hebben, horen we het graag.
Met vriendelijke groet,
Onlinedierenspeciaalzaak.com
E: info@onlinedierenspeciaalzaak.com
I: www.onlinedierenspeciaalzaak.com
T: 085 003 0008 (op werkdagen van 10:00 - 17:00)