Zonder een bericht en na 40 jaar een filiaal sluiten met een simpel briefje met tape op deur.
Dat is nog eens informatie verstrekken aan je (vaste) klanten.
Verwijzing naar pinautomaat om de hoek!!!
Dit heet volgens mij arrogantie.
Het personeel had waarschijnlijk zwijgplicht.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
ING laat de klant wachten Ik heb altijd een spaarrekening gehad bij de Postbank en die wilde ik omzetten naar een andere type spaarrekening bij ING. Hiervoor moest ik een bankpas voor aanschaffen. De bankpas kost € 3,85 per maand en is nodig om o.a. te internetbankieren. De informatie op hun site en de papieren die je daarna krijgt is niet eenduidig en redelijk verwarrend waardoor het 1,5 maand gekost heeft om een andere spaarrekening te regelen. Ik heb diverse rekeningen bij diverse banken en als ik vergelijk met ING dan scoren het laagste. Verder moet je voor het nieuwe wachtwoord of altijd bij je ING in je plaats zijn en als je weet dat ze pas om 9.30 geopend zijn en dat ik van de 8 bezoeken gemiddeld 8 minuten moest wachten voordat ik aan de beurt was dan scoren in service hiermee ook laag.
2 Reviews Plaats review
H.J. Koopmans
|Zonder een bericht en na 40 jaar een filiaal sluiten met een simpel briefje met tape op deur.
Dat is nog eens informatie verstrekken aan je (vaste) klanten.
Verwijzing naar pinautomaat om de hoek!!!
Dit heet volgens mij arrogantie.
Het personeel had waarschijnlijk zwijgplicht.
Trendbox Panel
|ING laat de klant wachten
Ik heb altijd een spaarrekening gehad bij de Postbank en die wilde ik omzetten naar een andere type spaarrekening bij ING. Hiervoor moest ik een bankpas voor aanschaffen. De bankpas kost € 3,85 per maand en is nodig om o.a. te internetbankieren. De informatie op hun site en de papieren die je daarna krijgt is niet eenduidig en redelijk verwarrend waardoor het 1,5 maand gekost heeft om een andere spaarrekening te regelen. Ik heb diverse rekeningen bij diverse banken en als ik vergelijk met ING dan scoren het laagste. Verder moet je voor het nieuwe wachtwoord of altijd bij je ING in je plaats zijn en als je weet dat ze pas om 9.30 geopend zijn en dat ik van de 8 bezoeken gemiddeld 8 minuten moest wachten voordat ik aan de beurt was dan scoren in service hiermee ook laag.