Zeer slechte service. Bij aankoop was mevrouw behulpzaam en vertelde mij van alles bij de armband (volgens haar gegevens was het een Lapis armband). Ik kreeg toen ongevraagde adviezen over o.a. gsm gebruik en smartwatches; dit heb ik toen laten gaan, ik kwam hier immers voor de armband. Binnen 2 weken, na aanschaf, is mijn armband kapot gegaan, hiermee ben ik terug gegaan naar de winkel. In de winkel het defect uitgelegd en aangegeven dat ik het tijdelijk had gemaakt, hierna sloeg mevrouw in gedrag compleet om; ze reageerde zwaar gefrustreerd en geïrriteerd en deed er alles aan om mij af te wimpelen. Ik vroeg om een compensatie (vergoeding of omruilen van het artikel). Vervolgens zei mevrouw dat de armband ‘toch maar uit China komt’ en of ik nu een 'blij meisje' was nu ik mijn ‘compensatie’ had ontvangen. Heb uiteindelijk een klein geldbedrag ter compensatie (€ 2,50) gekregen t.o.v. het aankoopbedrag (€15,-). Ik voel mij *** door deze mevrouw, zeker na haar woorden dat de armband 'toch maar uit China komt'! Een Lapis armband uit China!? Ik ga hier nooit meer heen en adviseer u een andere winkel te zoeken. Deze mevrouw is een a***, die edelstenen uit China verkoopt!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Harm-Jan Jansen
|
Helemaal eens met het hier boven geschrevene!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Re
|
I was in shop a few weeks ago and in the store was not busy there was a customer whom she was served. It was my turn to and I did try to make an appointment. Then she try to sell me the spray for 3 bottles which cost more then € 100 and I did bought them. However, that was not the problem, I call the store to see if I could come earlier than the appointment date, I used the telephone one the card that she gave me. Needless to say she was rather annoyed and rude that I should know that on Monday she doen work and she goes on and on that she would not running around for me? Very strange and so I cancelled the appointment that I have. By the way the sprays which I purchased from the store were just a spray it does not do anything.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Irma Koerhuis
|
Ik er vaar Hanneke als een uiterst bekwame kwaliteitsvrouw die vanuit de Lichtwereld haar taak in haar shop al vele jaren met verve neerzet. Ze is er als een liefdevolle vrouw, met een hart die direct voor de ander klaarstaat in alle opzichten. De criteria hierboven zijn al beschreven, maar Hanneke is er direct in verbinding met de mens en doet dat op verschillende niveau's. Fysiek, emotioneel, met de ziel en op zielsniveau en etherisch. Ze weet veel en kan mensen op verschillende niveau's duiden en helpen. Ook met haar producten die ze zelf ook nog met haar energie bewerkt is de energie in de winkel van verfijnde en lichtorde. Ik word altijd blij van de stenen, de kristallen en de boeken en haarzelf. We dronken gisteren ook een kop koffie bij haar en ik kocht een mooie release balance spray, die ze had uitgependeld voor mij. Dat idee onstond in dit geval dan tijdens dat gesprek. Ik kreeg hem op mijn nek toegediend en de hoofdpijn die ik had, verdween als sneeuw voor de zon. De nek is de poort voor de berichten en ik kon juist met deze opmerking weer verder in mijn eigen proces. Want de schouderpijn, die na een schouderoperatie nooit zijn verdwenen, veroorzaken ook de nekklachten en worden al een tijd behandeld met dry needling. Deze combinatie spray release- balance is goud op mijn weg om het proces van balans te ondersteunen. Heel fijn. Dank je wel Hanneke
4 Reviews Plaats review
Anne
|Zeer slechte service. Bij aankoop was mevrouw behulpzaam en vertelde mij van alles bij de armband (volgens haar gegevens was het een Lapis armband). Ik kreeg toen ongevraagde adviezen over o.a. gsm gebruik en smartwatches; dit heb ik toen laten gaan, ik kwam hier immers voor de armband. Binnen 2 weken, na aanschaf, is mijn armband kapot gegaan, hiermee ben ik terug gegaan naar de winkel. In de winkel het defect uitgelegd en aangegeven dat ik het tijdelijk had gemaakt, hierna sloeg mevrouw in gedrag compleet om; ze reageerde zwaar gefrustreerd en geïrriteerd en deed er alles aan om mij af te wimpelen. Ik vroeg om een compensatie (vergoeding of omruilen van het artikel). Vervolgens zei mevrouw dat de armband ‘toch maar uit China komt’ en of ik nu een 'blij meisje' was nu ik mijn ‘compensatie’ had ontvangen. Heb uiteindelijk een klein geldbedrag ter compensatie (€ 2,50) gekregen t.o.v. het aankoopbedrag (€15,-). Ik voel mij *** door deze mevrouw, zeker na haar woorden dat de armband 'toch maar uit China komt'! Een Lapis armband uit China!? Ik ga hier nooit meer heen en adviseer u een andere winkel te zoeken. Deze mevrouw is een a***, die edelstenen uit China verkoopt!!!
Harm-Jan Jansen
|Helemaal eens met het hier boven geschrevene!
Re
|I was in shop a few weeks ago and in the store was not busy there was a customer whom she was served. It was my turn to and I did try to make an appointment. Then she try to sell me the spray for 3 bottles which cost more then € 100 and I did bought them. However, that was not the problem, I call the store to see if I could come earlier than the appointment date, I used the telephone one the card that she gave me. Needless to say she was rather annoyed and rude that I should know that on Monday she doen work and she goes on and on that she would not running around for me? Very strange and so I cancelled the appointment that I have. By the way the sprays which I purchased from the store were just a spray it does not do anything.
Irma Koerhuis
|Ik er vaar Hanneke als een uiterst bekwame kwaliteitsvrouw die vanuit de Lichtwereld haar taak in haar shop al vele jaren met verve neerzet. Ze is er als een liefdevolle vrouw, met een hart die direct voor de ander klaarstaat in alle opzichten. De criteria hierboven zijn al beschreven, maar Hanneke is er direct in verbinding met de mens en doet dat op verschillende niveau's. Fysiek, emotioneel, met de ziel en op zielsniveau en etherisch. Ze weet veel en kan mensen op verschillende niveau's duiden en helpen. Ook met haar producten die ze zelf ook nog met haar energie bewerkt is de energie in de winkel van verfijnde en lichtorde. Ik word altijd blij van de stenen, de kristallen en de boeken en haarzelf. We dronken gisteren ook een kop koffie bij haar en ik kocht een mooie release balance spray, die ze had uitgependeld voor mij. Dat idee onstond in dit geval dan tijdens dat gesprek. Ik kreeg hem op mijn nek toegediend en de hoofdpijn die ik had, verdween als sneeuw voor de zon. De nek is de poort voor de berichten en ik kon juist met deze opmerking weer verder in mijn eigen proces. Want de schouderpijn, die na een schouderoperatie nooit zijn verdwenen, veroorzaken ook de nekklachten en worden al een tijd behandeld met dry needling. Deze combinatie spray release- balance is goud op mijn weg om het proces van balans te ondersteunen. Heel fijn. Dank je wel Hanneke