Wederom kom ik met mijn lege krat bier bij de statiegeldautomaat en doet deze het weer niet.
Dat gebeurt hier regelmatig dus kan ik na eerst in de rij te hebben gestaan weer terug met mijn krat.
Dan wil je fruit afwegen doet de weegschaal het ook niet.
Zorg eens dat er 1 of 2 statiegeldautomaten bij komen.
1 statiegeldautomaat is toch niet genoeg voor deze AH
Je staat hier altijd een kwartier in de rij.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Rob
|
Behoorlijk klantonvriendelijk. Maar 1 kassa open, vaak met lange rijen, terwijl medewerkers lachend staan toe te kijken.
Ik zelf ben ruim in de 80 en moet vaak op mijn buik gaan liggen om producten als eieren te pakken te krijgen. Alleen de duurste producten liggen op ooghoogte.
Ook de servicebalie wordt niet of nauwelijks meer bemand. Terwijl bij het afrekenen regelmatig wat mis gaat.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Albert Heijn
|
Ruim, jong personeel te veel onderling bezig ipv met klant, koffie-eiland kan veel netter, inrichting icm Postdoosconstructies in hal propperig, scannen is heerlijk al is de verklaring waar je aan toe moet geven een beetje te, weinig verrassingen/proeven de laatste tijd, assortiment kan wel een opfrisser gebruiken. Het proefkerstdiner in de verder gesloten winkel moet terugkomen want dat was leuk ien nformatief en gezellig. Er is niet altid personeel aanspreekbaar en dat mis je mn bij groente - er zijn een paar centrale punten on de winkel waar iemand in de buurt kan zijn - aan twee mensen heb je dan al genoeg.
7.2
0
Klant van Albert Heijn
|
Ruime keuze, jammer dat er toch nog iets te weinig lactose vrije artikelen zijn
14 Reviews Plaats review
Richard
|Wederom kom ik met mijn lege krat bier bij de statiegeldautomaat en doet deze het weer niet.
Dat gebeurt hier regelmatig dus kan ik na eerst in de rij te hebben gestaan weer terug met mijn krat.
Dan wil je fruit afwegen doet de weegschaal het ook niet.
Zorg eens dat er 1 of 2 statiegeldautomaten bij komen.
1 statiegeldautomaat is toch niet genoeg voor deze AH
Je staat hier altijd een kwartier in de rij.
Rob
|Behoorlijk klantonvriendelijk. Maar 1 kassa open, vaak met lange rijen, terwijl medewerkers lachend staan toe te kijken.
Ik zelf ben ruim in de 80 en moet vaak op mijn buik gaan liggen om producten als eieren te pakken te krijgen. Alleen de duurste producten liggen op ooghoogte.
Ook de servicebalie wordt niet of nauwelijks meer bemand. Terwijl bij het afrekenen regelmatig wat mis gaat.
Klant van Albert Heijn
|Ruim, jong personeel te veel onderling bezig ipv met klant, koffie-eiland kan veel netter, inrichting icm Postdoosconstructies in hal propperig, scannen is heerlijk al is de verklaring waar je aan toe moet geven een beetje te, weinig verrassingen/proeven de laatste tijd, assortiment kan wel een opfrisser gebruiken. Het proefkerstdiner in de verder gesloten winkel moet terugkomen want dat was leuk ien nformatief en gezellig. Er is niet altid personeel aanspreekbaar en dat mis je mn bij groente - er zijn een paar centrale punten on de winkel waar iemand in de buurt kan zijn - aan twee mensen heb je dan al genoeg.
Klant van Albert Heijn
|Ruime keuze, jammer dat er toch nog iets te weinig lactose vrije artikelen zijn
Klant van Albert Heijn
|ruim assortiment, frisse zaken,redelijk geprijst