Malafide bedrijf. Agressieve verkoop; verkoopt producten voor een te hoge prijs. Oplichters. Zie alle google reviews. Opdoeken die handel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sophia
|
Dit is een scam. Ik kan niets over het merk vinden. Mijn moeder heeft een product voor mij gekocht op Schiphol onder de naam NeoLumo. Als ik hier op google dan kom ik vooral op het merk 'Obey your body', waar niets over te vinden is. Kvk gegevens zijn ook niet traceerbaar. Waarom kan dit merk op Schiphol verkopen?
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Clarisse
|
Dit soort verkoop hoort niet thuis op Schiphol. Het actief aanspreken van reizigers en bezoekers is opdringerig en past niet bij het classy merk van Schiphol. Ik ben veel op Schiphol, maar loop altijd met een grote boog om de stand heen. Ga reizigers toch niet lastig vallen met dit soort actieve sales-technieken. Dat doe je maar op de markt, hoor. Echt zo zonde. Ik erger me al jaren aan deze vorm van colportage op Schiphol. Ik ben trouwens niet opgelicht, want ik ren altijd heel hard weg, voordat ze een gesprek kunnen beginnen. Run baby run.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
B.
|
Aangekomen op schiphol gelijk aangesproken door de stand uiteindelijk 100 eur voor betaald. Moet de producten uit proberen en op resultaat wachten.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pedro
|
Total **. Grabbing tired people from flights and applying aggressive sales techniques based on delightful guilt. Products are worthless. This business should be shut down.
37 Reviews Plaats review
Mendel Reling
|Malafide bedrijf. Agressieve verkoop; verkoopt producten voor een te hoge prijs. Oplichters. Zie alle google reviews. Opdoeken die handel.
Sophia
|Dit is een scam. Ik kan niets over het merk vinden. Mijn moeder heeft een product voor mij gekocht op Schiphol onder de naam NeoLumo. Als ik hier op google dan kom ik vooral op het merk 'Obey your body', waar niets over te vinden is. Kvk gegevens zijn ook niet traceerbaar. Waarom kan dit merk op Schiphol verkopen?
Clarisse
|Dit soort verkoop hoort niet thuis op Schiphol. Het actief aanspreken van reizigers en bezoekers is opdringerig en past niet bij het classy merk van Schiphol. Ik ben veel op Schiphol, maar loop altijd met een grote boog om de stand heen. Ga reizigers toch niet lastig vallen met dit soort actieve sales-technieken. Dat doe je maar op de markt, hoor. Echt zo zonde. Ik erger me al jaren aan deze vorm van colportage op Schiphol. Ik ben trouwens niet opgelicht, want ik ren altijd heel hard weg, voordat ze een gesprek kunnen beginnen. Run baby run.
B.
|Aangekomen op schiphol gelijk aangesproken door de stand uiteindelijk 100 eur voor betaald. Moet de producten uit proberen en op resultaat wachten.
Pedro
|Total **. Grabbing tired people from flights and applying aggressive sales techniques based on delightful guilt. Products are worthless. This business should be shut down.