This has been the single worst online transaction I've experienced in years. I received the item and immediately found it to be faulty. I requested a return and refund the same day. More than 1 week later I had no response so had to chase customer service. Then I'm told by customer service that the product is not defective??? So no refund given. This completely goes against my rights as an online consumer, to return any product within 2 weeks. I now have to take legal action to get my money back! Obelink.nl. Disgraceful.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ruud
|
Product was niks mis mee. Met de klantenservice wel. Niet klantgericht, maken het moeilijk, erg bureaucratisch.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mevr. de Jong
|
Als je daar een product koopt, b.v een grondzeil. Verpakking ter plaatse openen en daar opmeten.
Wij hadden dat niet gedaan dus obelink heeft een verkeerd product geleverd. Omruilen of geld terug ging heel moeizaam 4 weken geduurd. Want het moet dan volgens de richtlijnen van obelink. Wordt geen uitzondering gemaakt.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jaq
|
Wanneer je belt en vraagt om informatie over een artikel geeft men een verkeerd beeld over de voorraad. Als je dan van zeer ver moet komen en het blijkt dat de informatie niet klopt is dit wel erg zuur. Helemaal voor niets gekomen. Ook zijn de medewerkers niet echt behulpzaam. Zou er niet snel iets kopen
27258 Reviews Plaats review
G. Koning
|This has been the single worst online transaction I've experienced in years. I received the item and immediately found it to be faulty. I requested a return and refund the same day. More than 1 week later I had no response so had to chase customer service. Then I'm told by customer service that the product is not defective??? So no refund given. This completely goes against my rights as an online consumer, to return any product within 2 weeks. I now have to take legal action to get my money back! Obelink.nl. Disgraceful.
Ruud
|Product was niks mis mee. Met de klantenservice wel. Niet klantgericht, maken het moeilijk, erg bureaucratisch.
Mevr. de Jong
|Als je daar een product koopt, b.v een grondzeil. Verpakking ter plaatse openen en daar opmeten.
Wij hadden dat niet gedaan dus obelink heeft een verkeerd product geleverd. Omruilen of geld terug ging heel moeizaam 4 weken geduurd. Want het moet dan volgens de richtlijnen van obelink. Wordt geen uitzondering gemaakt.
Jaq
|Wanneer je belt en vraagt om informatie over een artikel geeft men een verkeerd beeld over de voorraad. Als je dan van zeer ver moet komen en het blijkt dat de informatie niet klopt is dit wel erg zuur. Helemaal voor niets gekomen. Ook zijn de medewerkers niet echt behulpzaam. Zou er niet snel iets kopen
J. Kuik
|Sterke punten
Snelle levering
Verbeterpunten of tips
nvt