Helaas heeft Obelink niet meer de SERVICE die ze in het verleden wel hadden. We hadden 3 gasflesjes gekocht maar helaas met de verkeerde aansluiting. Alle 3 nog netjes verzegeld en onbeschadigd. We kwamen er na 30 dagen achter toen we op vakantie gingen. Gebeld en gemaild en aangegeven dat we 6 nieuwe flesjes wilde kopen met de juiste aansluiting en de andere 3 dan retour wilde sturen. Een norse starre medewerker van de "klantenservice" melde echter dat de retourtermijn was verlopen.... onvermurwbaar en bureaucratisch. Ook na een email hetzelfde antwoord helaas.
Let op dat als je niet direct op vakantie gaat alles direct goed checken!!! Obelisk is namelijk zeer principieel KLANTONVRIENDELIJK. Deze ervaring helaas ook van kampeerkennissen vernomen!!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sk
|
Na meer dan een maand mijn bestelling nog niet compleet. 2 pakketten zouden worden geleverd op dezelfde dag, maar 1 ontvangen. Klantenservice belooft onderzoek te starten maar gebeurt pas 2 weken nadat ik heb gevraagd waar het 2e pakket blijft. Obelink geeft door aan postbedrijf (DPD) dat geen van beide pakketten is geleverd waarna een boze bezorger aan de deur kwam. Medewerkers aan de telefoon/chat geven de indruk dat het ze ook niks interesseert. Tot op heden geen terugbetaling mogen ontvangen. Echt absurd dit. Eerste en laatste keer dat ik hier heb besteld
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sandra Luimes
|
Een geweldige winkel met veel artikelen, maar erg onoverzichtelijk en veel lege schappen. Personeel wat onvriendelijk is en totaal geen tijd neemt voor de klant.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
MMJ Damen
|
Dit is nu een winkel die beter is online dan op locatie. Een grote chaos. Mega veel lege schappen. Bijna geen personeel om iets te vragen. Zaken die ze volgend de website moeten hebben totaal niet te vinden ook niet na drie keer vragen. En geen logica mbt de indeling van de winkel.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Yo King
|
Niet het juiste artikel geleverd. besteld bij Obelink maar gaat door naar Gimeg en dan krijg je wat anders dan gekocht.
Vervolgen dan maar even bellen maar geen medewerkster want die is eten belt zo,10 min , terug zit nog te wachten.
Ze hebben veel maar dit is niet wat je noemt service
8 Reviews Plaats review
HMK
|Helaas heeft Obelink niet meer de SERVICE die ze in het verleden wel hadden. We hadden 3 gasflesjes gekocht maar helaas met de verkeerde aansluiting. Alle 3 nog netjes verzegeld en onbeschadigd. We kwamen er na 30 dagen achter toen we op vakantie gingen. Gebeld en gemaild en aangegeven dat we 6 nieuwe flesjes wilde kopen met de juiste aansluiting en de andere 3 dan retour wilde sturen. Een norse starre medewerker van de "klantenservice" melde echter dat de retourtermijn was verlopen.... onvermurwbaar en bureaucratisch. Ook na een email hetzelfde antwoord helaas.
Let op dat als je niet direct op vakantie gaat alles direct goed checken!!! Obelisk is namelijk zeer principieel KLANTONVRIENDELIJK. Deze ervaring helaas ook van kampeerkennissen vernomen!!!!
Sk
|Na meer dan een maand mijn bestelling nog niet compleet. 2 pakketten zouden worden geleverd op dezelfde dag, maar 1 ontvangen. Klantenservice belooft onderzoek te starten maar gebeurt pas 2 weken nadat ik heb gevraagd waar het 2e pakket blijft. Obelink geeft door aan postbedrijf (DPD) dat geen van beide pakketten is geleverd waarna een boze bezorger aan de deur kwam. Medewerkers aan de telefoon/chat geven de indruk dat het ze ook niks interesseert. Tot op heden geen terugbetaling mogen ontvangen. Echt absurd dit. Eerste en laatste keer dat ik hier heb besteld
Sandra Luimes
|Een geweldige winkel met veel artikelen, maar erg onoverzichtelijk en veel lege schappen. Personeel wat onvriendelijk is en totaal geen tijd neemt voor de klant.
MMJ Damen
|Dit is nu een winkel die beter is online dan op locatie. Een grote chaos. Mega veel lege schappen. Bijna geen personeel om iets te vragen. Zaken die ze volgend de website moeten hebben totaal niet te vinden ook niet na drie keer vragen. En geen logica mbt de indeling van de winkel.
Yo King
|Niet het juiste artikel geleverd. besteld bij Obelink maar gaat door naar Gimeg en dan krijg je wat anders dan gekocht.
Vervolgen dan maar even bellen maar geen medewerkster want die is eten belt zo,10 min , terug zit nog te wachten.
Ze hebben veel maar dit is niet wat je noemt service