Een mooie Hyundai SantaFe uit de PrinsExpert selectie gekocht. Alles naar wens en Goede service.
Quinten en Amy bedankt!
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jelko van wel
|
Ik koop altijd mijn auto’s in het noorden van het land bij een zeer goed en service gericht bedrijf . Getackeld door extra paaskorting , toch twee auto’s gekocht bij de firma Wim Prins . Een auto van twee jaar oud met 25000 km op de teller en old timer van 32 jaar oud. Deze was gerestaureerd volgens zeggen , alleen de toerenteller deed het al niet bij afhalen . Gelijk melding van gemaakt en afgesproken dat dit zo snel mogelijk opgelost zo worden . Maar dat liep anders , lang verhaal kort , hij starte niet meer , tank was lek , stonk naar uitlaatgas , dus wat was waar van het gerestaureerde verhaal . Moet wel zeggen , hij werd opgehaald en twee weken weer terug gebracht en alles onder garantie vervangen . Alleen het vertrouwen in Wim Prins en auto was volledig weg . Nog voorgesteld om de auto om te ruilen, maar wilde dat niet ivm twee op de site , achteraf bleek dat hij de auto al twee had en niet kon verkopen en ik de sukkel was waar hij opzat te wachten . Auto inmiddels verkocht met zwaar verlies . Nu de andere begint bij grille verf te verliezen en heb ik gemeld afgelopen zondag . Ze moeten nu nog terug bellen en het is vandaag donderdag . U begrijpt barre slechte zaak en mij ziet u er niet meer
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Wubs-Dekker
|
Werden al slecht behandeld bij binnenkomst. Een "dure" auto moest eerst afgehandeld worden terwijl wij al bezig waren met de koop van onze auto maar de dure auto ging voor. Hierdoor al een naar gevoel. Daarna bleek de auto een verborgen gebrek te hebben. Hier hebben we netjes contact over opgenomen binnen 6 maanden. Telefoon werd niet opgenomen, geprobeerd via de app waar we afgesnauwd werden door de jongeman die het vak autoverkoper duidelijk niet verstaat en zich totaal niet bewust is van de rechten en plichten van zowel de koper als de verkoper. Ontzettend slechte service. Geen goede ervaringen met dit bedrijf. Nooit geen auto weer van hen.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ersan
|
Auto gekocht als dealeronderhouden ,blijkbaar is er helemaal niet onderhouden.
Ik heb slechte ervaring met Wim Prins
5 Reviews Plaats review
Kj
|Een mooie Hyundai SantaFe uit de PrinsExpert selectie gekocht. Alles naar wens en Goede service.
Quinten en Amy bedankt!
Jelko van wel
|Ik koop altijd mijn auto’s in het noorden van het land bij een zeer goed en service gericht bedrijf . Getackeld door extra paaskorting , toch twee auto’s gekocht bij de firma Wim Prins . Een auto van twee jaar oud met 25000 km op de teller en old timer van 32 jaar oud. Deze was gerestaureerd volgens zeggen , alleen de toerenteller deed het al niet bij afhalen . Gelijk melding van gemaakt en afgesproken dat dit zo snel mogelijk opgelost zo worden . Maar dat liep anders , lang verhaal kort , hij starte niet meer , tank was lek , stonk naar uitlaatgas , dus wat was waar van het gerestaureerde verhaal . Moet wel zeggen , hij werd opgehaald en twee weken weer terug gebracht en alles onder garantie vervangen . Alleen het vertrouwen in Wim Prins en auto was volledig weg . Nog voorgesteld om de auto om te ruilen, maar wilde dat niet ivm twee op de site , achteraf bleek dat hij de auto al twee had en niet kon verkopen en ik de sukkel was waar hij opzat te wachten . Auto inmiddels verkocht met zwaar verlies . Nu de andere begint bij grille verf te verliezen en heb ik gemeld afgelopen zondag . Ze moeten nu nog terug bellen en het is vandaag donderdag . U begrijpt barre slechte zaak en mij ziet u er niet meer
Wubs-Dekker
|Werden al slecht behandeld bij binnenkomst. Een "dure" auto moest eerst afgehandeld worden terwijl wij al bezig waren met de koop van onze auto maar de dure auto ging voor. Hierdoor al een naar gevoel. Daarna bleek de auto een verborgen gebrek te hebben. Hier hebben we netjes contact over opgenomen binnen 6 maanden. Telefoon werd niet opgenomen, geprobeerd via de app waar we afgesnauwd werden door de jongeman die het vak autoverkoper duidelijk niet verstaat en zich totaal niet bewust is van de rechten en plichten van zowel de koper als de verkoper. Ontzettend slechte service. Geen goede ervaringen met dit bedrijf. Nooit geen auto weer van hen.
Ersan
|Auto gekocht als dealeronderhouden ,blijkbaar is er helemaal niet onderhouden.
Ik heb slechte ervaring met Wim Prins