In de zaak van Goossens werd ik erg prettig geholpen. Alles daar is gericht op verkopen en dat is op zich hartstikke goed. Service ho maar...
De prijzen zijn relatief veel te hoog/ service bijzonder slecht toen ik een vraag stelde over de levering. Hiernaast belachelijk dat je bezorgingskosten moet betalen a (als ik het goed heb): € 79,00. En dan is de levering niet eens bezorgd op een dag die MIJ uitkwam. Ieder willekeurig bedrijf bezorgt gratis als je voor een bepaald bedrag heb gekocht, maar bij Goossens noppes. En ik heb voor een paar duizend gekocht. Geen onderhandeling mogelijk. Alles is gericht op zo veel mogelijk geld verdienen aan klanten.
Ik heb mooie spullen gekocht bij andere bedrijven, die zeker niet ondergeschikt zijn aan Goossens spullen, eigenlijk vaak mooier voor een betere prijs.
Onderhandelen bij Goossens over korting, zoals veel bedrijven wanneer je voor veel geld bij hen koopt? Nee hoor, daar doet Goossens uiteraard niet aan....
Ik heb hier voor de laatste keer gekocht, nooit en nooit meer.
Ook zo iets: kocht ik voor bijna € 4.000,00, kreeg ik niet eens een mail over "tevredenheidsonderzoek". De producten waren afgeleverd en klaar.... nooit meer iets van ze gehoord per mail. Vreemd bedrijf...
3.0
Ton Cober
|
Wat een manier van omgaan met klanten,
Wij kochten bij Goossens Nuenen een leren bankstel met relaxfunctie voor de prijs van 5300 euro.
Na een maand bleek dat de hoofdkussen onvoldoende steun gaven en flink indeukte aan de onderkant, ook de balk in de ruggesteun was goed voelbaar.
Aangezien wij extra moesten betalen voor een servicegarantie hebben wij die ingeschakeld want daar zijn ze voor.
De eerste servicemonteur gaf aan hier weinig aan te kunnen doen, daar het aan de constructie lag in samenhang met de relaxfunctie, hij heeft de hoofsteunen met wat extra schuimrubber aangevuld.
Dit werkte averechts met gevolg dat wij na veel moeite ( bereikbaarheid ) een tweede servicemonteur op bezoek kregen, deze gaf meteen aan dat extra schuimrubber geen oplossing was.
Hij heeft het hoofdkussen gedemonteerd en vertelde dat een houten plankje inbrengen een optie was daar de constructie van het hoofdkussen niet goed was, hij kon niet garanderen dat deze oplossing toereikend was.
Wij hebben weer met Goossens Nuenen contact opgenomen en men heeft hun vestigingsmonteur gestuurd.
Deze gaf meteen aan dat een houten plankje niet zou werken, hij heeft een zwaarder soortelijk gewicht schuimrubber ingebracht echter dat gaf nauwelijks een verbetering.
Toen ging hij Goossens Nuenen bellen en kwam in tegenstelling tot de twee eerdere monteurs tot de conclusie dat dit inherent aan het bankstel was en wij hiervoor gekozen hadden in de showroom.
Op onze opmerking dat wij van de verkoper de aanbeveling kregen dat dit een heel goed bankstel was, gaf de monteur aan dat wij dan contact op moesten nemen met de winkel.
Hij had geen andere oplossing voorhanden, en wij waren niet tevreden, achteraf zagen wij pas dat hij op het serviceformulier had ingevuld dat de klacht opgelost was, heel vreemd!.
In de winkel zelf kregen we te horen dat de klacht opgelost was volgens de monteur en dat wij zelf de kosten moesten betalen als wij de andere 3 zitplaatsen wilde verstevigen, iets waarvan de monteur zei dat we dit ene kussen moesten uitproberen, en dat dan de andere drie ook gedaan zouden worden (garantie?).
Op deze manier wordt je gemangeld waarbij goossens haar verantwoording afwenteld en de klant daarvan de dupe is, binnen onze familie wordt al heel lang bij Goossens meubels ( Boxtel gekocht vanwege hun goede klantenservice, dit is tegenwoordig een farce.
Als men de centen binnen heeft dan is de klant geen koning meer en wordt een constructiefout, een gegeven dat dit inherent aan het het bankstel en zitgenot is.
Deze manier van werken zou Goossens onwaardig moeten zijn, echter dat is het niet, na zoveel jaren komt er een eind aan het kopen bij Goossens.
2.0
Simone
|
Respectloos bedrijf!!
Augustus 2019 bank besteld (€1900), echter na 7 maanden nog aan het wachten en alles is betaald.
Zou in november bezorgd worden, werd december, werd 20 januari 2020, toen zonder poten bezorgd, die zouden afgelopen week bezorgd worden. Uiteraard niet gebeurd. Diverse keren contact gehad; laatste reactie Goossens (10 maart) “we zijn ermee bezig”. Dan maar een juridisch proces.
En de bank: daar kan je niet veilig op zitten, dan valt hij om.
2.0
Swinkels
|
We hebben met kerst in 2018 twee banken gekocht bij Goossen Nuenen. Verkoop ging heel vlot en soepeltjes, helemaal goed...totdat ze na zes weken werden geleverd. De kleur klopte helemaal niet! Zo jammer na het lange wachten. De banken mochten ze dus direct weer mee terugnemen. En als je dan denkt dat je de volgende dag door Goossen wordt gebeld met de vraag, "goh meneer ik zie wat er gebeurd is, wat vervelend, excuses voor onze fout, wij gaan dit zsm voor uw oplossen en we maken dit goed met u!", nou dan heb je het goed mis. Continue er ZELF achteraan moeten zitten, je wordt niet teruggebeld, er is steeds een ander contactpersoon, niemand neemt verantwoordelijkheid, ze zijn traag, klantenservice is vaak moelijk te bereiken, ze werken niet efficient, et cetera.
Maanden gingen voorbij en uiteindelijk na bezoek in de winkel kwamen we tot een oplossing maar wel met een houding van "Nou dit probleem hebben wij toch maar weer eens prima voor u aangepakt!" Er is sorry gezegd maar daar blijft het dan ook bij. Geen korting aangeboden of enige vorm van goedmakerij. Als je VIJF maanden moet wachten ipv 1.5 op je banken door fouten bij Goossens en je hebt er dan zelf ook nog eens veel tijd, energie en de nodige frustratie in gestopt en het blijft dan bij "sorry" en " jammer voor u", nou dan heb je het als bedrijf echt niet begrepen. Ons zien ze daar nooit meer terug! Oh ja, en als kers op de taart kreeg ik na aankoop het certificaat van de 10 jaar Premium Care (garantie tegen vlekken ed) met alleen de vermelding van één bank ipv twee! Moet ik dus weer achteraan. En als je het certificaat goed leest staat er gewoon dat je geen 10 jaar maar 7 jaar garantie krijgt (10 jaar alleen op constructie). Dus u bent gewaarschuwd!
2.0
m.verspaget
|
bank stel gekocht 4 jaar geleden ziet er als nieuw uit.
Maar als je gaat zitten zak je er aan alle kanten doorheen.
59 Reviews Plaats review
Karlien
|In de zaak van Goossens werd ik erg prettig geholpen. Alles daar is gericht op verkopen en dat is op zich hartstikke goed. Service ho maar...
De prijzen zijn relatief veel te hoog/ service bijzonder slecht toen ik een vraag stelde over de levering. Hiernaast belachelijk dat je bezorgingskosten moet betalen a (als ik het goed heb): € 79,00. En dan is de levering niet eens bezorgd op een dag die MIJ uitkwam. Ieder willekeurig bedrijf bezorgt gratis als je voor een bepaald bedrag heb gekocht, maar bij Goossens noppes. En ik heb voor een paar duizend gekocht. Geen onderhandeling mogelijk. Alles is gericht op zo veel mogelijk geld verdienen aan klanten.
Ik heb mooie spullen gekocht bij andere bedrijven, die zeker niet ondergeschikt zijn aan Goossens spullen, eigenlijk vaak mooier voor een betere prijs.
Onderhandelen bij Goossens over korting, zoals veel bedrijven wanneer je voor veel geld bij hen koopt? Nee hoor, daar doet Goossens uiteraard niet aan....
Ik heb hier voor de laatste keer gekocht, nooit en nooit meer.
Ook zo iets: kocht ik voor bijna € 4.000,00, kreeg ik niet eens een mail over "tevredenheidsonderzoek". De producten waren afgeleverd en klaar.... nooit meer iets van ze gehoord per mail. Vreemd bedrijf...
Ton Cober
|Wat een manier van omgaan met klanten,
Wij kochten bij Goossens Nuenen een leren bankstel met relaxfunctie voor de prijs van 5300 euro.
Na een maand bleek dat de hoofdkussen onvoldoende steun gaven en flink indeukte aan de onderkant, ook de balk in de ruggesteun was goed voelbaar.
Aangezien wij extra moesten betalen voor een servicegarantie hebben wij die ingeschakeld want daar zijn ze voor.
De eerste servicemonteur gaf aan hier weinig aan te kunnen doen, daar het aan de constructie lag in samenhang met de relaxfunctie, hij heeft de hoofsteunen met wat extra schuimrubber aangevuld.
Dit werkte averechts met gevolg dat wij na veel moeite ( bereikbaarheid ) een tweede servicemonteur op bezoek kregen, deze gaf meteen aan dat extra schuimrubber geen oplossing was.
Hij heeft het hoofdkussen gedemonteerd en vertelde dat een houten plankje inbrengen een optie was daar de constructie van het hoofdkussen niet goed was, hij kon niet garanderen dat deze oplossing toereikend was.
Wij hebben weer met Goossens Nuenen contact opgenomen en men heeft hun vestigingsmonteur gestuurd.
Deze gaf meteen aan dat een houten plankje niet zou werken, hij heeft een zwaarder soortelijk gewicht schuimrubber ingebracht echter dat gaf nauwelijks een verbetering.
Toen ging hij Goossens Nuenen bellen en kwam in tegenstelling tot de twee eerdere monteurs tot de conclusie dat dit inherent aan het bankstel was en wij hiervoor gekozen hadden in de showroom.
Op onze opmerking dat wij van de verkoper de aanbeveling kregen dat dit een heel goed bankstel was, gaf de monteur aan dat wij dan contact op moesten nemen met de winkel.
Hij had geen andere oplossing voorhanden, en wij waren niet tevreden, achteraf zagen wij pas dat hij op het serviceformulier had ingevuld dat de klacht opgelost was, heel vreemd!.
In de winkel zelf kregen we te horen dat de klacht opgelost was volgens de monteur en dat wij zelf de kosten moesten betalen als wij de andere 3 zitplaatsen wilde verstevigen, iets waarvan de monteur zei dat we dit ene kussen moesten uitproberen, en dat dan de andere drie ook gedaan zouden worden (garantie?).
Op deze manier wordt je gemangeld waarbij goossens haar verantwoording afwenteld en de klant daarvan de dupe is, binnen onze familie wordt al heel lang bij Goossens meubels ( Boxtel gekocht vanwege hun goede klantenservice, dit is tegenwoordig een farce.
Als men de centen binnen heeft dan is de klant geen koning meer en wordt een constructiefout, een gegeven dat dit inherent aan het het bankstel en zitgenot is.
Deze manier van werken zou Goossens onwaardig moeten zijn, echter dat is het niet, na zoveel jaren komt er een eind aan het kopen bij Goossens.
Simone
|Respectloos bedrijf!!
Augustus 2019 bank besteld (€1900), echter na 7 maanden nog aan het wachten en alles is betaald.
Zou in november bezorgd worden, werd december, werd 20 januari 2020, toen zonder poten bezorgd, die zouden afgelopen week bezorgd worden. Uiteraard niet gebeurd. Diverse keren contact gehad; laatste reactie Goossens (10 maart) “we zijn ermee bezig”. Dan maar een juridisch proces.
En de bank: daar kan je niet veilig op zitten, dan valt hij om.
Swinkels
|We hebben met kerst in 2018 twee banken gekocht bij Goossen Nuenen. Verkoop ging heel vlot en soepeltjes, helemaal goed...totdat ze na zes weken werden geleverd. De kleur klopte helemaal niet! Zo jammer na het lange wachten. De banken mochten ze dus direct weer mee terugnemen. En als je dan denkt dat je de volgende dag door Goossen wordt gebeld met de vraag, "goh meneer ik zie wat er gebeurd is, wat vervelend, excuses voor onze fout, wij gaan dit zsm voor uw oplossen en we maken dit goed met u!", nou dan heb je het goed mis. Continue er ZELF achteraan moeten zitten, je wordt niet teruggebeld, er is steeds een ander contactpersoon, niemand neemt verantwoordelijkheid, ze zijn traag, klantenservice is vaak moelijk te bereiken, ze werken niet efficient, et cetera.
Maanden gingen voorbij en uiteindelijk na bezoek in de winkel kwamen we tot een oplossing maar wel met een houding van "Nou dit probleem hebben wij toch maar weer eens prima voor u aangepakt!" Er is sorry gezegd maar daar blijft het dan ook bij. Geen korting aangeboden of enige vorm van goedmakerij. Als je VIJF maanden moet wachten ipv 1.5 op je banken door fouten bij Goossens en je hebt er dan zelf ook nog eens veel tijd, energie en de nodige frustratie in gestopt en het blijft dan bij "sorry" en " jammer voor u", nou dan heb je het als bedrijf echt niet begrepen. Ons zien ze daar nooit meer terug! Oh ja, en als kers op de taart kreeg ik na aankoop het certificaat van de 10 jaar Premium Care (garantie tegen vlekken ed) met alleen de vermelding van één bank ipv twee! Moet ik dus weer achteraan. En als je het certificaat goed leest staat er gewoon dat je geen 10 jaar maar 7 jaar garantie krijgt (10 jaar alleen op constructie). Dus u bent gewaarschuwd!
m.verspaget
|bank stel gekocht 4 jaar geleden ziet er als nieuw uit.
Maar als je gaat zitten zak je er aan alle kanten doorheen.
al drie keer monteur erbij gehaald.
Hopeloos!!1