medewerkers zijn altijd erg vriendelijk. De vertraging blijft een dingetje. Als student reis je gratis en dat is wel echt fijn. Ondanks dat het vaak overmacht is blijft de vertraging voor mij wel een probleem. Betere informatie bij uitval van treinen en eerder bussen inzetten misschien, en meer want 3 bussen voor je neus vol voorbij zien gaan is dan ook niet fijn als er bussen ingezet worden.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Trendbox Panel
|
nee Ondanks dat ze bij mogelijke sneeuwval gelijk de winterdienstregeling inzetten waardoor er minder treinen rijden, reden ze wel. Liever iets minder treinen waardoor ik mijn reis kan aanpassen dan uitval van treinen. Wel vind ik de prijzen van het vervoer veel te duur. (maar wie niet?)
4.5
0
1
Klant van NS Reizigers B.V.
|
kan beter, maar blijf toch mee reizen. Het wordt steeds drukker in de trein. Het aantal zitplaatsen is beperkt. Soms staan ouders met heel kleine kinderen. Daar is totaal geen toezicht op. Zelfs als er kaartjes controle is wordt daar niets van gezegd. Studenten zitten als oververmoeide bejaarden en kleine kinderen, en oude mensen met rollator staan. Als er werkzaamheden zijn en er bussen zijn ingezet zit er naar kleinere plaatsen erg veel tijd tussen de aanduiding waar de bussen staan is soms slecht. Bij een paar graden vorst en drie vlokken sneeuw wordt de dienstregeling aangepast. Het gedoe rond de instaptarieven verdient niet de schoonheidsprijs. De gebruiker kan er niets aan doen dat hij voor een afstand van 60 km drie vervoerders moet gebruiken.
5.5
0
1
Trendbox Panel
|
Prima, een zeer gedegen bedrijf met service hoog in het vaande!l Zoals velen in Nederland maak ik inmiddels gebruik van de OV chipkaart. Ik heb bij de NS een Dal voordeel abonnement aangevraagd, met de bijbehorende OV chipkaart en met keuzedagen. Verwarrend al die administratie er omheen. Automatisch opladen regelen is me met moeite gelukt. Het aanvragen kaartservicecode wel gelukt, koppeling aan de OV chipkaart is me nog niet gelukt. Als ik er niet uitkom neem ik de bus naar NS station en het NS loket aldaar. De mensen daar weten van wanten en weten me altijd te helpen. Hulde!
4 Reviews Plaats review
Lisa
|medewerkers zijn altijd erg vriendelijk. De vertraging blijft een dingetje. Als student reis je gratis en dat is wel echt fijn. Ondanks dat het vaak overmacht is blijft de vertraging voor mij wel een probleem. Betere informatie bij uitval van treinen en eerder bussen inzetten misschien, en meer want 3 bussen voor je neus vol voorbij zien gaan is dan ook niet fijn als er bussen ingezet worden.
Trendbox Panel
|nee
Ondanks dat ze bij mogelijke sneeuwval gelijk de winterdienstregeling inzetten waardoor er minder treinen rijden, reden ze wel. Liever iets minder treinen waardoor ik mijn reis kan aanpassen dan uitval van treinen. Wel vind ik de prijzen van het vervoer veel te duur. (maar wie niet?)
Klant van NS Reizigers B.V.
|kan beter, maar blijf toch mee reizen.
Het wordt steeds drukker in de trein. Het aantal zitplaatsen is beperkt. Soms staan ouders met heel kleine kinderen. Daar is totaal geen toezicht op. Zelfs als er kaartjes controle is wordt daar niets van gezegd. Studenten zitten als oververmoeide bejaarden en kleine kinderen, en oude mensen met rollator staan. Als er werkzaamheden zijn en er bussen zijn ingezet zit er naar kleinere plaatsen erg veel tijd tussen de aanduiding waar de bussen staan is soms slecht. Bij een paar graden vorst en drie vlokken sneeuw wordt de dienstregeling aangepast. Het gedoe rond de instaptarieven verdient niet de schoonheidsprijs. De gebruiker kan er niets aan doen dat hij voor een afstand van 60 km drie vervoerders moet gebruiken.
Trendbox Panel
|Prima, een zeer gedegen bedrijf met service hoog in het vaande!l
Zoals velen in Nederland maak ik inmiddels gebruik van de OV chipkaart. Ik heb bij de NS een Dal voordeel abonnement aangevraagd, met de bijbehorende OV chipkaart en met keuzedagen. Verwarrend al die administratie er omheen. Automatisch opladen regelen is me met moeite gelukt. Het aanvragen kaartservicecode wel gelukt, koppeling aan de OV chipkaart is me nog niet gelukt. Als ik er niet uitkom neem ik de bus naar NS station en het NS loket aldaar. De mensen daar weten van wanten en weten me altijd te helpen. Hulde!