in Mei problemen gehad met slot vijfde deur. Dit netjes verholpen bij Auto Niroc. In oktober deed zich hetzelfde probleem voor. dit keer twee keer terug moeten gaan om het probleem opnieuw op te lossen. De tweede keer leenauto gehad. Probleem werd opnieuw netjes opgelost en zowel voor de reparatie alsook het gebruik van de leenauto werden geen kosten in rekening gebracht. Top garage, volgende auto wordt weer Nissan.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Theo
|
Auto Niroc doet allerlei beloftes in zijn klantensysteem maar komt ze niet na:
1. Belofte “U hoort van ons tijdig wanneer de garantie van uw auto('s) verloopt, zodat een eventueel mankement nog snel binnen de garantietermijn kosteloos verholpen kan worden.” Niets vernomen van Auto Niroc voordat mijn fabrieksgarantie afliep (terwijl ik mijn auto toch echt bij henzelf heb gekocht).
2. Belofte “Zoals u weet, willen wij u graag op het juiste moment uitnodigen voor onderhoud aan uw Nissan QASHQAI met kenteken ..”. Voor die uitnodiging moest ik alleen mijn actuele km-stand invullen in het klantensysteem. Echter nooit een uitnodiging voor onderhoud van Auto Niroc ontvangen.
3. Via het online planbord Auto Niroc een verzoek gedaan voor het maken van een werkplaatsafspraak. In mail die ik daarna ontving stond de belofte “U ontvangt zo snel mogelijk een offerte en/of bevestiging waarin wij aangeven of de afspraak is ingepland.” Maar heb dus nooit een bevestiging ontvangen. Heb zelfs helemaal geen enkele reactie van Auto Niroc ontvangen.
Ongelooflijk trage pechhulp
Auto wilde niet meer starten één maand na aanschaf bij Auto Niroc. Anderhalf uur kwijt voordat ik weer kon rijden. Verzocht om na hun lunch langs te komen om accu te laten vervangen. Die middag nog eens 2 uur zitten wachten op die reparatie. Volgens website van Auto Niroc kun je i.g.v. reparatie accu snel weer de weg op. Zelf vind ik 2 uur voor vervangen van accu erg traag. Kreeg ook nog te horen dat bij hen bekend was dat dit type accu niet goed was. Blijkbaar wachten ze liever tot de klant er pech mee krijgt dan dat ze dit preventief oplossen en die accu al vervangen voordat ze de auto aan een klant verkopen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Topservice tegen een betaalbare prijs. Altijd met een goede oplossing komend indien er een probleem is waarover prijsafspraken worden gemaakt. Topservice die heel goed en toch betaalbaar is. Ze zijn meedenkend voor de beste oplossing. Valt een afgesproken prijs lager uit dan betaal je gewoon de lagere prijs.
8.0
0
1
Trendbox Panel
|
Een topklasse dealer! Vooraf prijsopgave, vriendelijkheid personeel, goede ontvangst, tussentijds (indien nodig) overleg, toelichting factuur, ongevraagd geven van advies.
4 Reviews Plaats review
Sjra
|in Mei problemen gehad met slot vijfde deur. Dit netjes verholpen bij Auto Niroc. In oktober deed zich hetzelfde probleem voor. dit keer twee keer terug moeten gaan om het probleem opnieuw op te lossen. De tweede keer leenauto gehad. Probleem werd opnieuw netjes opgelost en zowel voor de reparatie alsook het gebruik van de leenauto werden geen kosten in rekening gebracht. Top garage, volgende auto wordt weer Nissan.
Theo
|Auto Niroc doet allerlei beloftes in zijn klantensysteem maar komt ze niet na:
1. Belofte “U hoort van ons tijdig wanneer de garantie van uw auto('s) verloopt, zodat een eventueel mankement nog snel binnen de garantietermijn kosteloos verholpen kan worden.” Niets vernomen van Auto Niroc voordat mijn fabrieksgarantie afliep (terwijl ik mijn auto toch echt bij henzelf heb gekocht).
2. Belofte “Zoals u weet, willen wij u graag op het juiste moment uitnodigen voor onderhoud aan uw Nissan QASHQAI met kenteken ..”. Voor die uitnodiging moest ik alleen mijn actuele km-stand invullen in het klantensysteem. Echter nooit een uitnodiging voor onderhoud van Auto Niroc ontvangen.
3. Via het online planbord Auto Niroc een verzoek gedaan voor het maken van een werkplaatsafspraak. In mail die ik daarna ontving stond de belofte “U ontvangt zo snel mogelijk een offerte en/of bevestiging waarin wij aangeven of de afspraak is ingepland.” Maar heb dus nooit een bevestiging ontvangen. Heb zelfs helemaal geen enkele reactie van Auto Niroc ontvangen.
Ongelooflijk trage pechhulp
Auto wilde niet meer starten één maand na aanschaf bij Auto Niroc. Anderhalf uur kwijt voordat ik weer kon rijden. Verzocht om na hun lunch langs te komen om accu te laten vervangen. Die middag nog eens 2 uur zitten wachten op die reparatie. Volgens website van Auto Niroc kun je i.g.v. reparatie accu snel weer de weg op. Zelf vind ik 2 uur voor vervangen van accu erg traag. Kreeg ook nog te horen dat bij hen bekend was dat dit type accu niet goed was. Blijkbaar wachten ze liever tot de klant er pech mee krijgt dan dat ze dit preventief oplossen en die accu al vervangen voordat ze de auto aan een klant verkopen.
Trendbox Panel
|Topservice tegen een betaalbare prijs.
Altijd met een goede oplossing komend indien er een probleem is waarover prijsafspraken worden gemaakt. Topservice die heel goed en toch betaalbaar is. Ze zijn meedenkend voor de beste oplossing. Valt een afgesproken prijs lager uit dan betaal je gewoon de lagere prijs.
Trendbox Panel
|Een topklasse dealer!
Vooraf prijsopgave, vriendelijkheid personeel, goede ontvangst, tussentijds (indien nodig) overleg, toelichting factuur, ongevraagd geven van advies.