Wij hebben op woensdag een designkast bij Nisha besteld. Deze order werd direct online gezet en de dag daarna een track and trace nummer verstrekt. Hij zou vrijdag afgeleverd worden. Vrijdagochtend heb ik de voicemail ingesproken met de vraag hoe laat deze geleverd zou worden. Na 2 uurtjes werd ik teruggebeld door Ruthy met de mededeling dat zij contact met DHL opgenomen had en deze vraag heeft voorgelegd en ze zou mij direct terug bellen als ze antwoord kreeg. Na 1 uurtje werd ik weer door Ruthy gebeld en ze waren erachter gekomen dat ik mijn postcode verkeerd had genoteerd bij de bestelling. Na dat dit gecorrigeerd was is de levering perfect verlopen. De service van Nisha Interrieurs is boven verwachting goed. Hier kunnen andere leveranciers een voorbeeld aan nemen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
ik heb deze week een bestelling gedaan
|
ik heb deze week nog een bestelling gedaan, op de website van Nisha, maar ik hoor of zie niets meer. is de eigenaresse failliet, hoe krijg ik mijn geld terug?? wie kan mij advies geven??
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sara
|
Ik raad niemand aan om zaken te doen met deze winkel. De service is bijzonder slecht en de eigenaresse zeer onbetrouwbaar.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Emily
|
Ontzettend onaardig geholpen door de eigenaressen van de winkel
Dit op het moment zelf aan de mevrouw laten weten maar zij wilde hier niks van weten!
Hier met meerdere mensen uit de stad Utrecht overgehad en zij hebben de zelfde ervaringen met de winkel en deze mevrouw.
Heel jammer en zonde van de leuke spullen!
4 Reviews Plaats review
Henk
|Wij hebben op woensdag een designkast bij Nisha besteld. Deze order werd direct online gezet en de dag daarna een track and trace nummer verstrekt. Hij zou vrijdag afgeleverd worden. Vrijdagochtend heb ik de voicemail ingesproken met de vraag hoe laat deze geleverd zou worden. Na 2 uurtjes werd ik teruggebeld door Ruthy met de mededeling dat zij contact met DHL opgenomen had en deze vraag heeft voorgelegd en ze zou mij direct terug bellen als ze antwoord kreeg. Na 1 uurtje werd ik weer door Ruthy gebeld en ze waren erachter gekomen dat ik mijn postcode verkeerd had genoteerd bij de bestelling. Na dat dit gecorrigeerd was is de levering perfect verlopen. De service van Nisha Interrieurs is boven verwachting goed. Hier kunnen andere leveranciers een voorbeeld aan nemen.
ik heb deze week een bestelling gedaan
|ik heb deze week nog een bestelling gedaan, op de website van Nisha, maar ik hoor of zie niets meer. is de eigenaresse failliet, hoe krijg ik mijn geld terug?? wie kan mij advies geven??
Sara
|Ik raad niemand aan om zaken te doen met deze winkel. De service is bijzonder slecht en de eigenaresse zeer onbetrouwbaar.
Emily
|Ontzettend onaardig geholpen door de eigenaressen van de winkel
Dit op het moment zelf aan de mevrouw laten weten maar zij wilde hier niks van weten!
Hier met meerdere mensen uit de stad Utrecht overgehad en zij hebben de zelfde ervaringen met de winkel en deze mevrouw.
Heel jammer en zonde van de leuke spullen!