Ik kwam kijken naar een VW passat die er op de foto's goed uitzag. Er waren geen gebreken vermeldt en de auto zou motorisch in perfecte staat zijn. Bij de garage aangekomken bleek deze warm te hebben gelopen en er lag een plas onder de motorkap. De koelvloeistof reservoir was leeg. De eigenaar van de garage zegt dat het normaal is bij dit model en dat het koelvloeistof reservoir onder het rijden gevuld wordt. *** uiteraard. De monteur ondekte vervolgens wel een lekkende radiator. Dit zou geen grote kostenpost zijn, zei de kennis die ik had meegenomen en aangezien de auto verder wel goed rijdt en handelt op de weg en dat dat het enige wat ik constateerde, moest mij niet tegenhouden om de auto niet te kopen. Ik moets naar mijn onderbuikgevoel luisteren en heel hard wegrennen. Helaas heb ik de auto toch maar uit noodzaak gekocht. 1,5 uur later toen in de auto op de oprit bij mij thuis wilde parkeren ging het motormanagement lampje aan. Toen begon de ellende. Geen reactie meer van de garage, een agressive toon, dreigementen, en geen oplossing aanreiken. Ik gaf mijzelf maar de schuld, hoe stom kon ik wel niet zijn. Vanaf de tweede dag merkte ik steeds weer een andere probleem op en mijn frustratie werd alleenmaar groter. Elke keer als ik instapte ging de gedachte door mijn hoofd: wat zal er nu weer kapot gaan. Totaal geen plezier aan die auto gehad en uiteindelijk na €3,500 aan reparaties heb ik de auto verkocht voor export. Ik raad dit bedrijf nog niet eens aan mijn ergste vijhand. Nooit zal ik hier ooit meer zaken doen. tfoe
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jan van den Berg
|
Wij hadden een afspraak gemaakt voor het bezichtigen en de intentie tot kopen, van een BMW 3. Gisteren keek ik op de site om nogmaals de auto te bekijken, is deze van de site af. Contact opgenomen, blijkt ondanks de afspraak met het bedrijf, de auto gewoon te zijn verkocht. Ze hebben geen contact met ons gezocht, totaal niets. Als ik niet op de site had gekeken waren we dus 1.5 uur voor niets ernaartoe gereden. Hebben om uitleg gevraagd en krijgen een lauwe reactie, de ander is eerder. Dit klopt niet. We hadden een afspraak voor deze auto, en mondeling is bindend. Geen bedrijf van woord en zal ook nooit daar weer naartoe gaan. Ik vindt het erg belangrijk dat een bedrijf zich aan zijn woord houdt. Dit is dus echt een NO GO.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Janse
|
Niet tevreden, mij een schade auto verkocht terwijl ik hier specifiek na gevraagd heb als auto geen schades gehad heeft in verleden, zelf onderzoek gedaan via ovi gaf geen schades aan, maar auto bedrijven kunnen schades via verzekering nachecken 4 schades gehad kreeg ik via mijn vaste garage te horen hier met vanduinen contact over gehad wist dit na zeggen bij verkoop niet maar in mail mij wel kunnen zeggen welke schades “kortom schande” rechtsbijstand gaat er wel achteraan maar wordt een welles nietes verhaal.. En vanduinen voelt zich niet verantwoordelijk om mij uit zich zelf tegemoet te komen dus ik raad persoonlijk vanduinen NOOIT aan!!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Theo
|
Ik heb hier een mooie DS7 gekocht en alles verliep in goede sfeer.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Suat
|
Ik had met Evert-Jan van Duinen gesproken dat ik morgen ging kijken voor een Ford C Max
En dat ik een inruil had en hij gaf een prijs voor mijn oude auto voor terug.
Telefonisch en via app goed gecommuniceerd met elkaar, en dat ik morgen kwam kijken en dat ik geïnteresseerd was.
Begin van de avond laat die mijn weten dat die verkocht is.
Terwijl we mondeling hadden afgesproken dat ik kwam kijken enz...
Ik vind het echte slecht handelwijze van die kerel en hij heeft de vertouwen daarmee verloren. Prutsers...
39 Reviews Plaats review
Jan Paul
|Ik kwam kijken naar een VW passat die er op de foto's goed uitzag. Er waren geen gebreken vermeldt en de auto zou motorisch in perfecte staat zijn. Bij de garage aangekomken bleek deze warm te hebben gelopen en er lag een plas onder de motorkap. De koelvloeistof reservoir was leeg. De eigenaar van de garage zegt dat het normaal is bij dit model en dat het koelvloeistof reservoir onder het rijden gevuld wordt. *** uiteraard. De monteur ondekte vervolgens wel een lekkende radiator. Dit zou geen grote kostenpost zijn, zei de kennis die ik had meegenomen en aangezien de auto verder wel goed rijdt en handelt op de weg en dat dat het enige wat ik constateerde, moest mij niet tegenhouden om de auto niet te kopen. Ik moets naar mijn onderbuikgevoel luisteren en heel hard wegrennen. Helaas heb ik de auto toch maar uit noodzaak gekocht. 1,5 uur later toen in de auto op de oprit bij mij thuis wilde parkeren ging het motormanagement lampje aan. Toen begon de ellende. Geen reactie meer van de garage, een agressive toon, dreigementen, en geen oplossing aanreiken. Ik gaf mijzelf maar de schuld, hoe stom kon ik wel niet zijn. Vanaf de tweede dag merkte ik steeds weer een andere probleem op en mijn frustratie werd alleenmaar groter. Elke keer als ik instapte ging de gedachte door mijn hoofd: wat zal er nu weer kapot gaan. Totaal geen plezier aan die auto gehad en uiteindelijk na €3,500 aan reparaties heb ik de auto verkocht voor export. Ik raad dit bedrijf nog niet eens aan mijn ergste vijhand. Nooit zal ik hier ooit meer zaken doen. tfoe
Jan van den Berg
|Wij hadden een afspraak gemaakt voor het bezichtigen en de intentie tot kopen, van een BMW 3. Gisteren keek ik op de site om nogmaals de auto te bekijken, is deze van de site af. Contact opgenomen, blijkt ondanks de afspraak met het bedrijf, de auto gewoon te zijn verkocht. Ze hebben geen contact met ons gezocht, totaal niets. Als ik niet op de site had gekeken waren we dus 1.5 uur voor niets ernaartoe gereden. Hebben om uitleg gevraagd en krijgen een lauwe reactie, de ander is eerder. Dit klopt niet. We hadden een afspraak voor deze auto, en mondeling is bindend. Geen bedrijf van woord en zal ook nooit daar weer naartoe gaan. Ik vindt het erg belangrijk dat een bedrijf zich aan zijn woord houdt. Dit is dus echt een NO GO.
Janse
|Niet tevreden, mij een schade auto verkocht terwijl ik hier specifiek na gevraagd heb als auto geen schades gehad heeft in verleden, zelf onderzoek gedaan via ovi gaf geen schades aan, maar auto bedrijven kunnen schades via verzekering nachecken 4 schades gehad kreeg ik via mijn vaste garage te horen hier met vanduinen contact over gehad wist dit na zeggen bij verkoop niet maar in mail mij wel kunnen zeggen welke schades “kortom schande” rechtsbijstand gaat er wel achteraan maar wordt een welles nietes verhaal.. En vanduinen voelt zich niet verantwoordelijk om mij uit zich zelf tegemoet te komen dus ik raad persoonlijk vanduinen NOOIT aan!!
Theo
|Ik heb hier een mooie DS7 gekocht en alles verliep in goede sfeer.
Suat
|Ik had met Evert-Jan van Duinen gesproken dat ik morgen ging kijken voor een Ford C Max
En dat ik een inruil had en hij gaf een prijs voor mijn oude auto voor terug.
Telefonisch en via app goed gecommuniceerd met elkaar, en dat ik morgen kwam kijken en dat ik geïnteresseerd was.
Begin van de avond laat die mijn weten dat die verkocht is.
Terwijl we mondeling hadden afgesproken dat ik kwam kijken enz...
Ik vind het echte slecht handelwijze van die kerel en hij heeft de vertouwen daarmee verloren. Prutsers...