wat ik als vervelend ervaar, wachtruimte te klein
en daardoor hoor je vaak advies, die je niet wil horen (inlegkruisjes medicatie enz)
elke keer vragen ze mij dezelfde vragen, schrijf dan eens mijn antwoorden op!!!!!!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Roos
|
Zéér tevreden over deze apotheek.
Sinds deze van eigenaar is verandert, is het er naar mijn idee alleen maar béter op geworden! Eindelijk is er “ overzicht” , én een uiterst correcte afhandeling mbt medicatie, patiënten-info, medicatiebewaking, alles verloopt zéér professioneel. Eindelijk straalt de apotheek nu “ rust “ uit sinds deze een nieuwe eigenaar betreft
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Angel
|
Naar mijn mening deze apotheek houdt doelbewust lage voorraden op items, zodat deze klanten de "WMG Tarief code" 3 keer voor hetzelfde recept in rekening kunnen brengen. Als het personeel worden uitgedaagd op deze zij de schuld van de verzekeringsmaatschappijen, maar, na contact met mijn verzekering is dit niet het geval is. De medewerkers hebben ook geen omgangsvormen en de klant is nooit koning.
3 Reviews Plaats review
klaas
|wat ik als vervelend ervaar, wachtruimte te klein
en daardoor hoor je vaak advies, die je niet wil horen (inlegkruisjes medicatie enz)
elke keer vragen ze mij dezelfde vragen, schrijf dan eens mijn antwoorden op!!!!!!
Roos
|Zéér tevreden over deze apotheek.
Sinds deze van eigenaar is verandert, is het er naar mijn idee alleen maar béter op geworden! Eindelijk is er “ overzicht” , én een uiterst correcte afhandeling mbt medicatie, patiënten-info, medicatiebewaking, alles verloopt zéér professioneel. Eindelijk straalt de apotheek nu “ rust “ uit sinds deze een nieuwe eigenaar betreft
Angel
|Naar mijn mening deze apotheek houdt doelbewust lage voorraden op items, zodat deze klanten de "WMG Tarief code" 3 keer voor hetzelfde recept in rekening kunnen brengen. Als het personeel worden uitgedaagd op deze zij de schuld van de verzekeringsmaatschappijen, maar, na contact met mijn verzekering is dit niet het geval is. De medewerkers hebben ook geen omgangsvormen en de klant is nooit koning.