Er is vaak te weinig personeel voor de vele klanten met een vraag. Bij de kassa moet je ook bijna altijd heel lang wachten en praten ze meer met en over elkaar dan dat ze met de klant bezig zijn. Een enkeling is wel klantgericht aan het werk en dit zijn juist vaak de meisjes die daar een bijbaantje hebben. Het vaste personeel mag nog wel wat leren.
3.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Nelson Schoenen
|
Er is vaak te weinig personeel voor de vele klanten met een vraag. Bij de kassa moet je ook bijna altijd heel lang wachten en praten ze meer met en over elkaar dan dat ze met de klant bezig zijn. Een enkeling is wel klantgericht aan het werk en dit zijn juist vaak de meisjes die daar een bijbaantje hebben. Het vaste personeel mag nog wel wat leren.
3.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Nelson Schoenen
|
Er is vaak te weinig personeel voor de vele klanten met een vraag. Bij de kassa moet je ook bijna altijd heel lang wachten en praten ze meer met en over elkaar dan dat ze met de klant bezig zijn. Een enkeling is wel klantgericht aan het werk en dit zijn juist vaak de meisjes die daar een bijbaantje hebben. Het vaste personeel mag nog wel wat leren.
3.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Klant van Nelson Schoenen
|
Er is vaak te weinig personeel voor de vele klanten met een vraag. Bij de kassa moet je ook bijna altijd heel lang wachten en praten ze meer met en over elkaar dan dat ze met de klant bezig zijn. Een enkeling is wel klantgericht aan het werk en dit zijn juist vaak de meisjes die daar een bijbaantje hebben. Het vaste personeel mag nog wel wat leren.
3.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Nelson Schoenen
|
Er is vaak te weinig personeel voor de vele klanten met een vraag. Bij de kassa moet je ook bijna altijd heel lang wachten en praten ze meer met en over elkaar dan dat ze met de klant bezig zijn. Een enkeling is wel klantgericht aan het werk en dit zijn juist vaak de meisjes die daar een bijbaantje hebben. Het vaste personeel mag nog wel wat leren.
27 Reviews Plaats review
Klant van Nelson Schoenen
|Er is vaak te weinig personeel voor de vele klanten met een vraag. Bij de kassa moet je ook bijna altijd heel lang wachten en praten ze meer met en over elkaar dan dat ze met de klant bezig zijn. Een enkeling is wel klantgericht aan het werk en dit zijn juist vaak de meisjes die daar een bijbaantje hebben. Het vaste personeel mag nog wel wat leren.
Klant van Nelson Schoenen
|Er is vaak te weinig personeel voor de vele klanten met een vraag. Bij de kassa moet je ook bijna altijd heel lang wachten en praten ze meer met en over elkaar dan dat ze met de klant bezig zijn. Een enkeling is wel klantgericht aan het werk en dit zijn juist vaak de meisjes die daar een bijbaantje hebben. Het vaste personeel mag nog wel wat leren.
Klant van Nelson Schoenen
|Er is vaak te weinig personeel voor de vele klanten met een vraag. Bij de kassa moet je ook bijna altijd heel lang wachten en praten ze meer met en over elkaar dan dat ze met de klant bezig zijn. Een enkeling is wel klantgericht aan het werk en dit zijn juist vaak de meisjes die daar een bijbaantje hebben. Het vaste personeel mag nog wel wat leren.
Klant van Nelson Schoenen
|Er is vaak te weinig personeel voor de vele klanten met een vraag. Bij de kassa moet je ook bijna altijd heel lang wachten en praten ze meer met en over elkaar dan dat ze met de klant bezig zijn. Een enkeling is wel klantgericht aan het werk en dit zijn juist vaak de meisjes die daar een bijbaantje hebben. Het vaste personeel mag nog wel wat leren.
Klant van Nelson Schoenen
|Er is vaak te weinig personeel voor de vele klanten met een vraag. Bij de kassa moet je ook bijna altijd heel lang wachten en praten ze meer met en over elkaar dan dat ze met de klant bezig zijn. Een enkeling is wel klantgericht aan het werk en dit zijn juist vaak de meisjes die daar een bijbaantje hebben. Het vaste personeel mag nog wel wat leren.