Vier weken geleden een boxspring gekocht bij Slaapcentrum Gronsveld en geholpen door verkoper Roy wat een lieve man. Deze persoon is een topverkoper heel veel uitleg en zeer vriendelijk en behulpzaam. Een week later een kleerkast gekocht bij Roy en laten reserveren om te komen op halen op woensdag
28-06 -23.
Wat betreft betalen is ook een groot probleem. Wij kregen een brief en telefoontje voor dat de boxspring werd opgezet moest er eerst worden betaald voor dat de boxspring uit werd geladen. Dit is niet normaal Want nergens staat in de wet dat je vooruit moet betalen, dat hebben wij ook niet gedaan En dat Werd heel goed door Roy opgelost. Hoefde pas te betalen naar plaatsing van de boxspring
Maar nu een heel groot probleem.
Woensdag 28-06-23 af gaan halen.
Werden door een nieuwe verkoper ontvangen maar de vriendelijkheid bleef echt weg. Wat een bullen bak van een man echt een Zeeuwse boerenkak. Ik zei tegen die persoon wij komen de kast ophalen en afbreken, ja is goed zij hij maar jullie moeten eerst betalen en dan afbreken of de kast blijft staan. Wand zo werkt het bij mij.
Waar op ik antwoorden je kunt twee dingen doen wij breken de kast nu af, en betalen pas als de Kast is afgebroken of je houdt je kast maar.
Nou was hij bezig met een blonden dame en man dit gesprek heeft een uur geduurd, ik ben toen gaan vragen hoe gaan die deuren eruit ja dat weet ik niet heb twee linkse handen. Vroeg om een trapje heb ik niet. Plotseling stonden man en vrouw op, hij de verkoper stond ook op gingen door de zaak lopen en liet wat kleurstoffen zien dat duurde ook nog 30 minuten. En zei hadden het over ons ze stonden ons heimelijk uit te lachen. Even later kwam die bullenbak aan met een trap en begon aan de deuren te werken wat niet lukte. Hij ging een verkoper bellen uit een ander filiaal en kreeg toen te horen hoe het moest. Hij haalde toen de veiligheid klemmetjes van de schuifdeuren er af, en wij konden weer de rest doen.
O ja en het merk dat zei voeren hebben ze zelf bedacht zie maken alles zelf. (Dus de boxsprings)
Conclusie nooit meer kopen wij wat bij Slaapcentrum Gronsveld.
Dat die twee broes als eigenaren maar eerst eens voor vriendelijk en goed opgeleid personeel zorgen.
Dan houden ze ook hun klanten wij nooit meer.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Eva
|
Stijlvolle bedden voor een goede prijs. Netjes te woord gestaan door de medewerker van de klantenservice en de levering ging vlot. Bedankt voor de service, ik kom zeker terug!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Tilly Veger.
|
Zeer goede service ervaren.Had verkeerde maat doorgegeven van Topper.Topper werd zonder probleem terug genomen,en de goede maat werd afgeleverd.Dit gedaan door keurige medewerkers die duidelijke uitleg gaven.Prettige medewerkers en goede service.Shapeau!!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Bart
|
Ik had een nieuw bed nodig, maar wist niet zo goed hoe en wat. Bij Nederlands Slaapcentrum werd ik vervolgens heel vriendelijk en ongedwongen geholpen. De verkoper dacht mee, stelde vragen over hoe ik sliep en gaf me vervolgens advies op maat. Uiteindelijk uitgekomen bij een bed waar ik sindsdien heerlijk op slaap. Service waar je écht iets aan hebt dus!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Walter
|
We werden vriendelijk ontvangen, er werd niet aangedrongen om iets te kopen. Ze namen echt de tijd om ons uitleg te geven en te bepalen wat voor ons de beste optie zou zijn.
14 Reviews Plaats review
Petetr Brands
|Vier weken geleden een boxspring gekocht bij Slaapcentrum Gronsveld en geholpen door verkoper Roy wat een lieve man. Deze persoon is een topverkoper heel veel uitleg en zeer vriendelijk en behulpzaam. Een week later een kleerkast gekocht bij Roy en laten reserveren om te komen op halen op woensdag
28-06 -23.
Wat betreft betalen is ook een groot probleem. Wij kregen een brief en telefoontje voor dat de boxspring werd opgezet moest er eerst worden betaald voor dat de boxspring uit werd geladen. Dit is niet normaal Want nergens staat in de wet dat je vooruit moet betalen, dat hebben wij ook niet gedaan En dat Werd heel goed door Roy opgelost. Hoefde pas te betalen naar plaatsing van de boxspring
Maar nu een heel groot probleem.
Woensdag 28-06-23 af gaan halen.
Werden door een nieuwe verkoper ontvangen maar de vriendelijkheid bleef echt weg. Wat een bullen bak van een man echt een Zeeuwse boerenkak. Ik zei tegen die persoon wij komen de kast ophalen en afbreken, ja is goed zij hij maar jullie moeten eerst betalen en dan afbreken of de kast blijft staan. Wand zo werkt het bij mij.
Waar op ik antwoorden je kunt twee dingen doen wij breken de kast nu af, en betalen pas als de Kast is afgebroken of je houdt je kast maar.
Nou was hij bezig met een blonden dame en man dit gesprek heeft een uur geduurd, ik ben toen gaan vragen hoe gaan die deuren eruit ja dat weet ik niet heb twee linkse handen. Vroeg om een trapje heb ik niet. Plotseling stonden man en vrouw op, hij de verkoper stond ook op gingen door de zaak lopen en liet wat kleurstoffen zien dat duurde ook nog 30 minuten. En zei hadden het over ons ze stonden ons heimelijk uit te lachen. Even later kwam die bullenbak aan met een trap en begon aan de deuren te werken wat niet lukte. Hij ging een verkoper bellen uit een ander filiaal en kreeg toen te horen hoe het moest. Hij haalde toen de veiligheid klemmetjes van de schuifdeuren er af, en wij konden weer de rest doen.
O ja en het merk dat zei voeren hebben ze zelf bedacht zie maken alles zelf. (Dus de boxsprings)
Conclusie nooit meer kopen wij wat bij Slaapcentrum Gronsveld.
Dat die twee broes als eigenaren maar eerst eens voor vriendelijk en goed opgeleid personeel zorgen.
Dan houden ze ook hun klanten wij nooit meer.
Eva
|Stijlvolle bedden voor een goede prijs. Netjes te woord gestaan door de medewerker van de klantenservice en de levering ging vlot. Bedankt voor de service, ik kom zeker terug!
Tilly Veger.
|Zeer goede service ervaren.Had verkeerde maat doorgegeven van Topper.Topper werd zonder probleem terug genomen,en de goede maat werd afgeleverd.Dit gedaan door keurige medewerkers die duidelijke uitleg gaven.Prettige medewerkers en goede service.Shapeau!!!
Bart
|Ik had een nieuw bed nodig, maar wist niet zo goed hoe en wat. Bij Nederlands Slaapcentrum werd ik vervolgens heel vriendelijk en ongedwongen geholpen. De verkoper dacht mee, stelde vragen over hoe ik sliep en gaf me vervolgens advies op maat. Uiteindelijk uitgekomen bij een bed waar ik sindsdien heerlijk op slaap. Service waar je écht iets aan hebt dus!
Walter
|We werden vriendelijk ontvangen, er werd niet aangedrongen om iets te kopen. Ze namen echt de tijd om ons uitleg te geven en te bepalen wat voor ons de beste optie zou zijn.