Ik heb Audison tweeters besteld (84,95), kreeg een pakket binnen met 1 tweeter. Na een aantal keer gebeld te hebben is dit netjes opgelost. Volgend probleem, de tweeters kraken. Het bedrijf heeft niet het fatsoen om mij netjes te woord te staan. Ik word consequent onderbroken en betwijfeld dat de fout op mij zou berusten. Ik krijg hier dan ook een naar gevoel van. Vervolgens een hele discussie met de klantenservice. Dan komt de manager erbij, krijg schimmige antwoorden. Lijkt mij gewoon een duidelijke oplossing, ik heb garantie en wens dan ook nieuwe tweeters. Ik ben simpelweg boos! Eerst krijg ik een incompleet product waarvan ik het idee heb dat het demomodellen zijn geweest, gezien de staat hoe ik het heb ontvangen. Ze kunnen dan ook niks aantonen als je hier naar vraagt en krijg dan antwoorden terug zoals '' we testen het met apparatuur'' pff ja dat snap ik ook wel maar hoe de bepaling gedaan word blijft alsnog onduidelijk. Heb het idee dat ik aan het lijntje word gehouden. Als je prettigere koop en beleefervaring wilt beveel ik dit bedrijf absoluut niet aan!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
faber
|
Artikel beschadigd ontvangen Artikel beschadigd ontvangen, retour gestuurd krijg alleen niet de verzendkosten vergoed, dit terwijl het niet retour gaat omdat ik het artikel niet wil hebben maar omdat het stuk is.
2 Reviews Plaats review
Jen
|Ik heb Audison tweeters besteld (84,95), kreeg een pakket binnen met 1 tweeter. Na een aantal keer gebeld te hebben is dit netjes opgelost. Volgend probleem, de tweeters kraken. Het bedrijf heeft niet het fatsoen om mij netjes te woord te staan. Ik word consequent onderbroken en betwijfeld dat de fout op mij zou berusten. Ik krijg hier dan ook een naar gevoel van. Vervolgens een hele discussie met de klantenservice. Dan komt de manager erbij, krijg schimmige antwoorden. Lijkt mij gewoon een duidelijke oplossing, ik heb garantie en wens dan ook nieuwe tweeters. Ik ben simpelweg boos! Eerst krijg ik een incompleet product waarvan ik het idee heb dat het demomodellen zijn geweest, gezien de staat hoe ik het heb ontvangen. Ze kunnen dan ook niks aantonen als je hier naar vraagt en krijg dan antwoorden terug zoals '' we testen het met apparatuur'' pff ja dat snap ik ook wel maar hoe de bepaling gedaan word blijft alsnog onduidelijk. Heb het idee dat ik aan het lijntje word gehouden. Als je prettigere koop en beleefervaring wilt beveel ik dit bedrijf absoluut niet aan!
faber
|Artikel beschadigd ontvangen
Artikel beschadigd ontvangen, retour gestuurd krijg alleen niet de verzendkosten vergoed, dit terwijl het niet retour gaat omdat ik het artikel niet wil hebben maar omdat het stuk is.