Op 4 juni een corrigerende onderbroek gekocht voor na mijn zwangerschap van een tweeling. Volgens Naron zou de levertijd 3-9 dagen zijn. Vandaag is het 24 juni en nog altijd geen levering mogen ontvangen. In de tussentijd wel een mail gestuurd en deze werd automatisch beantwoord en meldde dat er een samenvoeging gaande was van de fysieke en digitale winkel. Allemaal prima maar waarom dan levertijden ongelimiteerd worden uitgesteld is mij, met een eigen zaak, onduidelijk. Wanneer een product lange levertijd heeft of moeilijk leverbaar is kun je dat ook op je website vermelden en de klant de keuze laten elders de aankoop te doen. Al voeg ik daar aan toe dat wanneer een winkel die gespecialiseerd in grote maten en adverteert met de mededeling grote maten te verkopen, er ook rekening mee moet houden dat er altijd een ijzeren voorraad is in het magazijn. Uiteraard is een ander systeem waarin in en uitgaande artikelen worden bijgehouden ook een optie voor Naron.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Coby
|
Kundig personeel. Een van de weinige winkels die mijn maat heeft.
8.2
0
Samira Molenaar-Alhassan
|
Erg tevreden over de service en bereidwilligheid om te helpen. daarnaast een grote assortiment waardoor je veel keus hebt.
9.2
0
ria segers
|
Door het vriendelijk personeel die erg behulpzaam is en met je meedenkt
9.2
0
Ellen Deijkers
|
Voor grote maten zijn er weinig geschikte lingerie winkels. Hier hebben ze een aardig ruime keuze.
90 Reviews Plaats review
Schilder Volendam
|Op 4 juni een corrigerende onderbroek gekocht voor na mijn zwangerschap van een tweeling. Volgens Naron zou de levertijd 3-9 dagen zijn. Vandaag is het 24 juni en nog altijd geen levering mogen ontvangen. In de tussentijd wel een mail gestuurd en deze werd automatisch beantwoord en meldde dat er een samenvoeging gaande was van de fysieke en digitale winkel. Allemaal prima maar waarom dan levertijden ongelimiteerd worden uitgesteld is mij, met een eigen zaak, onduidelijk. Wanneer een product lange levertijd heeft of moeilijk leverbaar is kun je dat ook op je website vermelden en de klant de keuze laten elders de aankoop te doen. Al voeg ik daar aan toe dat wanneer een winkel die gespecialiseerd in grote maten en adverteert met de mededeling grote maten te verkopen, er ook rekening mee moet houden dat er altijd een ijzeren voorraad is in het magazijn. Uiteraard is een ander systeem waarin in en uitgaande artikelen worden bijgehouden ook een optie voor Naron.
Coby
|Kundig personeel. Een van de weinige winkels die mijn maat heeft.
Samira Molenaar-Alhassan
|Erg tevreden over de service en bereidwilligheid om te helpen. daarnaast een grote assortiment waardoor je veel keus hebt.
ria segers
|Door het vriendelijk personeel die erg behulpzaam is en met je meedenkt
Ellen Deijkers
|Voor grote maten zijn er weinig geschikte lingerie winkels. Hier hebben ze een aardig ruime keuze.