Hun vader had wel veel verstand van verf Heeft de zaak overgenomen van willekes,waarvan de 2 zonen de zaak door onkunde om zeep hebben geholpen. De 2 *** zoontjes van v. Schaik zijn door hun vader de zaak ingetild en weinig verstand van verf! Wel vakkundig personeel!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tom
|
Jezus, wat een ***vent staat daar in de winkel. Blijkt ook nog de eigenaar te zijn. Kerel *** niet. Verder wel vriendelijk later geholpen op de verf afdeling door een bediende met veel ervaring die er al lang werkt. Deze verkoper gun je het wel maar die eigenaar??
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
CBL
|
Helaas kun je niet lager geven als een 1 maar zelfs dat zijn ze niet waard.
Wil je slecht advies en onbeschoft worden behandeld? Ga naar Nama.
Voor ons nooit meer. Medewerker verbreekt in een normaal gesprek gewoon de verbinding en schepen je af met een tegoedbon ipv geld terug.
Dan heb je echt 50,00 nodig. Zal wel zo failliet zijn.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lien
|
Vriendelijk personeel dat correct adviseert en een ruim assortiment aan tegels, behang, verf, etc.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
HD
|
Over de afdeling stoffering heb ik niet te klagen gehad.
De verf afdeling is echter verschrikkelijk. Het verhaal van EssD kan ik volledig onderschrijven.
Wat een klojo die onbeschofte Directeur.
Het verhaal over de droogtijdverlenger klinkt mij zeer bekend in de oren. "Meneer u schildert niet snel genoeg". Als of het de eerste keer is dat ik een plafonnetje wit.
Temperatuur, vochtigheid, maanstand, alles wordt er bijgehaald. Maar aan het advies ligt het niet.
Naar een oplossing wordt niet gezocht.
Nee, een enorme teleurstelling als je bedenkt dat wij daar voor € 5000,-- spullen hebben gekocht.
Nooit meer Nama.
12 Reviews Plaats review
Chris
|Hun vader had wel veel verstand van verf Heeft de zaak overgenomen van willekes,waarvan de 2 zonen de zaak door onkunde om zeep hebben geholpen. De 2 *** zoontjes van v. Schaik zijn door hun vader de zaak ingetild en weinig verstand van verf! Wel vakkundig personeel!
Tom
|Jezus, wat een ***vent staat daar in de winkel. Blijkt ook nog de eigenaar te zijn. Kerel *** niet. Verder wel vriendelijk later geholpen op de verf afdeling door een bediende met veel ervaring die er al lang werkt. Deze verkoper gun je het wel maar die eigenaar??
CBL
|Helaas kun je niet lager geven als een 1 maar zelfs dat zijn ze niet waard.
Wil je slecht advies en onbeschoft worden behandeld? Ga naar Nama.
Voor ons nooit meer. Medewerker verbreekt in een normaal gesprek gewoon de verbinding en schepen je af met een tegoedbon ipv geld terug.
Dan heb je echt 50,00 nodig. Zal wel zo failliet zijn.
Lien
|Vriendelijk personeel dat correct adviseert en een ruim assortiment aan tegels, behang, verf, etc.
HD
|Over de afdeling stoffering heb ik niet te klagen gehad.
De verf afdeling is echter verschrikkelijk. Het verhaal van EssD kan ik volledig onderschrijven.
Wat een klojo die onbeschofte Directeur.
Het verhaal over de droogtijdverlenger klinkt mij zeer bekend in de oren. "Meneer u schildert niet snel genoeg". Als of het de eerste keer is dat ik een plafonnetje wit.
Temperatuur, vochtigheid, maanstand, alles wordt er bijgehaald. Maar aan het advies ligt het niet.
Naar een oplossing wordt niet gezocht.
Nee, een enorme teleurstelling als je bedenkt dat wij daar voor € 5000,-- spullen hebben gekocht.
Nooit meer Nama.