Een vette TIEN waard. Na een koude douche bij Cool Blue een warme bad bij MyCom aan de Westerhaven 48 in Groningen. Vriendelijke, kundig, geduldig en behulpzaam personeel. Dwyne, hartelijk dank voor jouw aandacht en eerlijkheid. Pluspunten: Tijd voor de klant, overzichtelijk, persoonlijk. Minpunten: Ik zou het niet weten.
10
Sandy Rozema
|
SUPER SERVICE en snel. Woensdagmiddag begon mij laptop te tikken (na een stootje). Snel naar MyCom (17.00 uur). Bleek dat de harde schijf kapot is. Alle foto's van ons zoontje stonden erop (helaas een beetje te blond om nog geen back-up te hebben gemaakt). Na bijna een uur lang van alles te hebben geprobeerd, bleef de schijf steeds een error geven. Ieder ander had waarschijnlijk al opgegeven, maar men bleef proberen(!); stekkertje erin/ eruit, schijf anders neerleggen, aandrukken en weer opnieuw. En.. gelukkig. Er werd contact gemaakt. De harde schijf is de hele nacht aan hun computer gebleven om gegevens terug te halen. De volgende dag in mijn pauze even langs geweest om te vragen hoe het ermee stond. Ze waren nog steeds met de harde schijf bezig. 90% van de foto's kon worden teruggehaald en wordt op een externe harde schijf gezet. Na mijn werkdag kan ik mijn laptop e.d. weer ophalen. Verder kijken ze ook nog even op mijn SD-card, misschien dat hierop nog foto's terug te halen valt. Al met al; SUPER SERVICE! Nogmaals super bedankt. Ben jullie zeer dankbaar! Met vriendelijke groeten, Sandy Rozema NB. Ik ben een beetje a-technisch, het kan zijn dat ik sommige termen niet goed heb.
10
Edze
|
MyCom Groningen. Nette vakzaak, overzichtelijk, gespecialiseerd in computers en (multi)media. Pluspunten: Zeer vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel.
Goede adviezen.
Goede service; indien niet voorradig, toch snel geleverd en goede berichtgeving hiervan. Minpunten: geen.
3 Reviews Plaats review
G. Mejias
|Een vette TIEN waard. Na een koude douche bij Cool Blue een warme bad bij MyCom aan de Westerhaven 48 in Groningen. Vriendelijke, kundig, geduldig en behulpzaam personeel. Dwyne, hartelijk dank voor jouw aandacht en eerlijkheid. Pluspunten: Tijd voor de klant, overzichtelijk, persoonlijk. Minpunten: Ik zou het niet weten.
Sandy Rozema
|SUPER SERVICE en snel. Woensdagmiddag begon mij laptop te tikken (na een stootje). Snel naar MyCom (17.00 uur). Bleek dat de harde schijf kapot is. Alle foto's van ons zoontje stonden erop (helaas een beetje te blond om nog geen back-up te hebben gemaakt). Na bijna een uur lang van alles te hebben geprobeerd, bleef de schijf steeds een error geven. Ieder ander had waarschijnlijk al opgegeven, maar men bleef proberen(!); stekkertje erin/ eruit, schijf anders neerleggen, aandrukken en weer opnieuw. En.. gelukkig. Er werd contact gemaakt. De harde schijf is de hele nacht aan hun computer gebleven om gegevens terug te halen. De volgende dag in mijn pauze even langs geweest om te vragen hoe het ermee stond. Ze waren nog steeds met de harde schijf bezig. 90% van de foto's kon worden teruggehaald en wordt op een externe harde schijf gezet. Na mijn werkdag kan ik mijn laptop e.d. weer ophalen. Verder kijken ze ook nog even op mijn SD-card, misschien dat hierop nog foto's terug te halen valt. Al met al; SUPER SERVICE! Nogmaals super bedankt. Ben jullie zeer dankbaar! Met vriendelijke groeten, Sandy Rozema NB. Ik ben een beetje a-technisch, het kan zijn dat ik sommige termen niet goed heb.
Edze
|MyCom Groningen. Nette vakzaak, overzichtelijk, gespecialiseerd in computers en (multi)media. Pluspunten: Zeer vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel.
Goede adviezen.
Goede service; indien niet voorradig, toch snel geleverd en goede berichtgeving hiervan. Minpunten: geen.