Ik had interesse in de Marshall silver jubilee top. eerst contact via marktplaats gehad. Kreeg direct antwoord en kreeg t gevoel van een betrokken verkoper antwoord te krijgen en niet zomaar ff een bericht om er van af te zijn. naar paar dagen de deal gemaakt. over gemaakt via bank, werd binnen 30 minuten bevstigt en dezelfde avond was de verzending klaar gezet. twee dagen later stond de hagel nieuwe marshall in mijn studio. Ik kan niet anders zeggten dan dik tevreden te zijn. Persoonlijke benadering, met kennis van zaken en snelle afhandeling. Dus dikke 10 van mij. en tot de volgnde order
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Frans
|
Ik heb de laatste jaren bij Thomann en Bax besteld.
Met Thomann niks mis mee, Bax is absoluut niet klant vriendelijk.
Bij Martin Meibergen heb ik in de tussentijd diverse versterkers en gitaren besteld, gezien de prijzen zeer interessant, leveringstijden prima en altijd goed verpakt verzonden. Ik blijf bij Meibergen, kan dit echt iedereen aanbevelen !!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant
|
Ik ben al lang klant bij Bax, ik koop er niet vaak, maar wel iets duurdere producten tussen €200 en €400.
Zo nu ook een IK Multimedia ToneX.
Ik probeer zoveel mogelijk B-Stock te kopen, zoals Bax ermee adverteerd: het is goedkoper en net zo goed als ongeopend-nieuw… dus win-win…. To nu…
De ToneX heeft een serie nummer dat aangemeld moet worden om het apparaat én de software goed te kunnen gebruiken; de user interface vd Tonex is heel erg summier en als je hem aansluit op de computer kan je hem echt veel beter bedienen en je kan amp en cabinet captures van het internet halen want de fabrieks presets zijn slechts vaak ‘ok’. Duidelijk verhaal toch? Daar komt het B-stock verhaal, deze ToneX is dus al eens bij iemand geweest, én aangemeld… maar toen diegene hem besloot te retourneren naar Bax heeft diegene hem niet ‘on-geregistreerd’ met als gevolg dat ik hem dus niet kon registreren met alle nadelen van dien.
Ik heb gelijk een mail gestuurd naar Bax. Volgende dag door mijn ongeduld toch maar even gebeld, en het verhaal uitgelegd, het antwoord was dat ze er mee bezig gingen. Dit was op donderdag ochtend, vrijdag weer contact gezocht, zelfde verhaal. Ik vroeg aan Bax of ze me dan niet een andere B stock konden sturen na deze even gechecked te hebben of dit serienummer misschien wel vrijgegeven was… Nee, onmogelijk. Het stond me wel vrij de mijne terug te sturen en de €50 bij te leggen voor de nieuwe Tonex. Toen besloot ik dit niet te doen en nog even geduld te hebben en te wachten tot na het weekend. Maandag nix, dinsdag nix, woensdag gebeld en toen kreeg ik hetzelfde verhaal, ik bleef vriendelijk tegen de dame, hing de telefoon op en explodeerde zowat! Ik heb een retour aangemaakt en het apparaat teruggestuurd en bij een lokale muziekwinkel in Almelo gekocht waar ze hem in de aanbieding hadden. Bedankt Bax voor jullie fantastische service! NOT! Overigens geen commentaar op jullie helpdesk personeel, die konden er volgens mij niets aan doen en hebben meermaals met hun ‘managers’ overleg gehad waarna ze mij moesten teleurstellen…
Er staan ten tijde van dit verslag nog tenminste 15 B-Stocks van dit apparaat op de webshop van Bax, informeer je goed of je, als je dus de pech hebt zoals ik en de vorige gebruiker de software niet netjes heeft gederegistreerd, de lange wachttijd er voor over hebt….
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Piet
|
Deze no nonsense muziekwinkel en webshop zijn zonder twijfel de beste van Nederland. Giga voorraad, top service en bediening en natuurlijk de beste prijs van Europa zoals ze zelf aangeven dus wat wil een muziekant nog meer. Koop hier al mijn muzikale benodigheden en dat voor is altijd perfect verlopen. Ze hebben hier echt alles ! Geen retour onzin gelukkig want dat drijft de prijs alleen maar op. Voor mij de beste keus, voor iedereen denk ik !
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Twan
|
Deze man spoort niet helemaal. Ongelooflijk dat hij er nog steeds mee wegkomt dat je niet kunt retourneren. Hiermee overtreedt hij de wet. De positieve reviews zijn voornamelijk door hem zelf geschreven, zoals iemand al opmerkte, dat kun je zien aan het taalgebruik. Als je snel iets bij hem koopt is hij de vriendelijkheid zelve, maar ga je ‘moeilijk’ doen dan slaat hij helemaal door.
21 Reviews Plaats review
Len Ruygrok
|Persoonlijke benadering en kennis van zaken.
Ik had interesse in de Marshall silver jubilee top. eerst contact via marktplaats gehad. Kreeg direct antwoord en kreeg t gevoel van een betrokken verkoper antwoord te krijgen en niet zomaar ff een bericht om er van af te zijn. naar paar dagen de deal gemaakt. over gemaakt via bank, werd binnen 30 minuten bevstigt en dezelfde avond was de verzending klaar gezet. twee dagen later stond de hagel nieuwe marshall in mijn studio. Ik kan niet anders zeggten dan dik tevreden te zijn. Persoonlijke benadering, met kennis van zaken en snelle afhandeling. Dus dikke 10 van mij. en tot de volgnde order
Frans
|Ik heb de laatste jaren bij Thomann en Bax besteld.
Met Thomann niks mis mee, Bax is absoluut niet klant vriendelijk.
Bij Martin Meibergen heb ik in de tussentijd diverse versterkers en gitaren besteld, gezien de prijzen zeer interessant, leveringstijden prima en altijd goed verpakt verzonden. Ik blijf bij Meibergen, kan dit echt iedereen aanbevelen !!
Klant
|Ik ben al lang klant bij Bax, ik koop er niet vaak, maar wel iets duurdere producten tussen €200 en €400.
Zo nu ook een IK Multimedia ToneX.
Ik probeer zoveel mogelijk B-Stock te kopen, zoals Bax ermee adverteerd: het is goedkoper en net zo goed als ongeopend-nieuw… dus win-win…. To nu…
De ToneX heeft een serie nummer dat aangemeld moet worden om het apparaat én de software goed te kunnen gebruiken; de user interface vd Tonex is heel erg summier en als je hem aansluit op de computer kan je hem echt veel beter bedienen en je kan amp en cabinet captures van het internet halen want de fabrieks presets zijn slechts vaak ‘ok’. Duidelijk verhaal toch? Daar komt het B-stock verhaal, deze ToneX is dus al eens bij iemand geweest, én aangemeld… maar toen diegene hem besloot te retourneren naar Bax heeft diegene hem niet ‘on-geregistreerd’ met als gevolg dat ik hem dus niet kon registreren met alle nadelen van dien.
Ik heb gelijk een mail gestuurd naar Bax. Volgende dag door mijn ongeduld toch maar even gebeld, en het verhaal uitgelegd, het antwoord was dat ze er mee bezig gingen. Dit was op donderdag ochtend, vrijdag weer contact gezocht, zelfde verhaal. Ik vroeg aan Bax of ze me dan niet een andere B stock konden sturen na deze even gechecked te hebben of dit serienummer misschien wel vrijgegeven was… Nee, onmogelijk. Het stond me wel vrij de mijne terug te sturen en de €50 bij te leggen voor de nieuwe Tonex. Toen besloot ik dit niet te doen en nog even geduld te hebben en te wachten tot na het weekend. Maandag nix, dinsdag nix, woensdag gebeld en toen kreeg ik hetzelfde verhaal, ik bleef vriendelijk tegen de dame, hing de telefoon op en explodeerde zowat! Ik heb een retour aangemaakt en het apparaat teruggestuurd en bij een lokale muziekwinkel in Almelo gekocht waar ze hem in de aanbieding hadden. Bedankt Bax voor jullie fantastische service! NOT! Overigens geen commentaar op jullie helpdesk personeel, die konden er volgens mij niets aan doen en hebben meermaals met hun ‘managers’ overleg gehad waarna ze mij moesten teleurstellen…
Er staan ten tijde van dit verslag nog tenminste 15 B-Stocks van dit apparaat op de webshop van Bax, informeer je goed of je, als je dus de pech hebt zoals ik en de vorige gebruiker de software niet netjes heeft gederegistreerd, de lange wachttijd er voor over hebt….
Piet
|Deze no nonsense muziekwinkel en webshop zijn zonder twijfel de beste van Nederland. Giga voorraad, top service en bediening en natuurlijk de beste prijs van Europa zoals ze zelf aangeven dus wat wil een muziekant nog meer. Koop hier al mijn muzikale benodigheden en dat voor is altijd perfect verlopen. Ze hebben hier echt alles ! Geen retour onzin gelukkig want dat drijft de prijs alleen maar op. Voor mij de beste keus, voor iedereen denk ik !
Twan
|Deze man spoort niet helemaal. Ongelooflijk dat hij er nog steeds mee wegkomt dat je niet kunt retourneren. Hiermee overtreedt hij de wet. De positieve reviews zijn voornamelijk door hem zelf geschreven, zoals iemand al opmerkte, dat kun je zien aan het taalgebruik. Als je snel iets bij hem koopt is hij de vriendelijkheid zelve, maar ga je ‘moeilijk’ doen dan slaat hij helemaal door.