+ Gratis parkeerplaats voor de deur
+/- informatie gebruik medicatie, maar daar betaal je ook voor zie ik op de rekening. Dit is overigens bij iedere apotheek
- herhaaldelijk gezegd dat ik VOORAF wil weten als er een eigen bijdrage betaald moet worden. Nu alweer een rekening ontvangen voor medicatie en wederom niet vooraf gemeld.
6.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Harry Hertog
|
Ik ben al bijna 20 jaar klant van deze apotheek en ze weten alle ins and outs van mij. Het dozen schuiven aan de hand van recepten gaat probleemloos. Echter als je komt met een probleem dan krijg je simpelweg een nee, gaat niet, mogen we niet. Er wordt geen enkele aanstalten gemaakt mee te denken naar een oplossing terwijl die, naar het blijkt, er wel is.
Heel erg jammer want dat heeft me een halve vakantie gekost.
Dus wil zoek je een standaard apotheek, dan is dit en prima adres met over het algemeen wel vriendelijke medewerkers, die exact uitvoeren wat standaard is. Medicijnen overhandigen die de arts voorschrijft. Heb je even iets meer nodig dan zul je toch echt naar een andere apotheek moeten. Heel, heel jammer
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
spijkers
|
Zeer slechte ervaringen de laatste 2 jaren bij deze apotheek. Een medewerkster is zeer onvriendelijk, snauwerig en liegt ook tegen de klant. Er worden medicijnen gedeclareerd bij de zorgverzekeraar die helemaal niet besteld zijn. In 2019 2x gebeurd. Een keer een bedrag van EUR 82,-- en een keer voor een bedrag van EUR 8,96. En probeer dan maar eens je geld terug te krijgen want blijkbaar is een creditnota wel heel ingewikkeld volgens die zeer onvriendelijke medewerkster. En dan zeggen dat het de rekening niet doorgestuurd is, terwijl dit wel gebeurd is, zeggen dat de rekening gecrediteerd is, ook niet gebeurd. Uiteindelijk gebeld naar de administratie, die mevrouw heeft direct de creditnota gemaakt en ook verstuurd naar de zorgverzekeraar. Medicijnen worden niet verstrekt, volgens die onvriendelijke medewerkster, worden ze niet meer verstrekt door de zorgverzekeraaar, ook niet waar ze staan zelfs op de lijst als de goedkoopste medicijnen en als preferendum. Uiteindelijk maar geswitcht van apotheek. Nooit geen VAL apotheek meer. De medicatie bij de andere apotheek gewoon ontvangen en zonder zelf te moeten betalen buiten het eigen risico om. Want in Munstergeleen kon je deze medicijnen alleen nog ontvangen door zelf te betalen buiten het eigen risico. Gewoon absurd. Ik moet zeggen de andere medewerksters zijn wel vriendelijk en behulpzaam, maar die ***absoluut niet. Ze straalt ook geen vriendelijkheid uit alleen maar ontevredenheid.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
H.Beckers
|
Deze apotheek is al geruime tijd zeer klantvriendelijk.
Dat was enige jaren terug niet zo.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Baro
|
Men wordt altijd vriendelijk behandeld. De medewerkers hebben een groot inlevingsvermogen en geven gevraagd en ongevraagd advies. Het lijkt wel of niets te veel voor ze is. Men verdient wel een betere locatie al is de huidige beslist niet slecht.
241 Reviews Plaats review
Marga
|+ Gratis parkeerplaats voor de deur
+/- informatie gebruik medicatie, maar daar betaal je ook voor zie ik op de rekening. Dit is overigens bij iedere apotheek
- herhaaldelijk gezegd dat ik VOORAF wil weten als er een eigen bijdrage betaald moet worden. Nu alweer een rekening ontvangen voor medicatie en wederom niet vooraf gemeld.
Harry Hertog
|Ik ben al bijna 20 jaar klant van deze apotheek en ze weten alle ins and outs van mij. Het dozen schuiven aan de hand van recepten gaat probleemloos. Echter als je komt met een probleem dan krijg je simpelweg een nee, gaat niet, mogen we niet. Er wordt geen enkele aanstalten gemaakt mee te denken naar een oplossing terwijl die, naar het blijkt, er wel is.
Heel erg jammer want dat heeft me een halve vakantie gekost.
Dus wil zoek je een standaard apotheek, dan is dit en prima adres met over het algemeen wel vriendelijke medewerkers, die exact uitvoeren wat standaard is. Medicijnen overhandigen die de arts voorschrijft. Heb je even iets meer nodig dan zul je toch echt naar een andere apotheek moeten. Heel, heel jammer
spijkers
|Zeer slechte ervaringen de laatste 2 jaren bij deze apotheek. Een medewerkster is zeer onvriendelijk, snauwerig en liegt ook tegen de klant. Er worden medicijnen gedeclareerd bij de zorgverzekeraar die helemaal niet besteld zijn. In 2019 2x gebeurd. Een keer een bedrag van EUR 82,-- en een keer voor een bedrag van EUR 8,96. En probeer dan maar eens je geld terug te krijgen want blijkbaar is een creditnota wel heel ingewikkeld volgens die zeer onvriendelijke medewerkster. En dan zeggen dat het de rekening niet doorgestuurd is, terwijl dit wel gebeurd is, zeggen dat de rekening gecrediteerd is, ook niet gebeurd. Uiteindelijk gebeld naar de administratie, die mevrouw heeft direct de creditnota gemaakt en ook verstuurd naar de zorgverzekeraar. Medicijnen worden niet verstrekt, volgens die onvriendelijke medewerkster, worden ze niet meer verstrekt door de zorgverzekeraaar, ook niet waar ze staan zelfs op de lijst als de goedkoopste medicijnen en als preferendum. Uiteindelijk maar geswitcht van apotheek. Nooit geen VAL apotheek meer. De medicatie bij de andere apotheek gewoon ontvangen en zonder zelf te moeten betalen buiten het eigen risico om. Want in Munstergeleen kon je deze medicijnen alleen nog ontvangen door zelf te betalen buiten het eigen risico. Gewoon absurd. Ik moet zeggen de andere medewerksters zijn wel vriendelijk en behulpzaam, maar die ***absoluut niet. Ze straalt ook geen vriendelijkheid uit alleen maar ontevredenheid.
H.Beckers
|Deze apotheek is al geruime tijd zeer klantvriendelijk.
Dat was enige jaren terug niet zo.
Baro
|Men wordt altijd vriendelijk behandeld. De medewerkers hebben een groot inlevingsvermogen en geven gevraagd en ongevraagd advies. Het lijkt wel of niets te veel voor ze is. Men verdient wel een betere locatie al is de huidige beslist niet slecht.