Ik heb een bestelling geplaatst op het internet,deze is niet bezorgd bij mij thuis
Zoek geraakt…..
Dhl gebeld,die weten het niet…
Kapperswinkel gebeld met de vraag of zij het pakket kunnen traceren
Daar gaan ze nog mee aan de slag,maar ik
Mocht voor nu alvast dezelfde producten op komen halen in de winkel!
Wat een mega topservice dit
Deze mensen krijgen van mij de warme douche!!
Ontzettend klantvriendelijk
Ik raad iedereen aan om hier je spullen te kopen,topbedrijf!!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A. De Vries
|
Top bedrijf. Kom er al jaren!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Keurntjes
|
Goldwel softcollor gekocht geholpen met hulp van medewerker.
Vervolgens thuis na juist gebruik zie ik geen enkel verschil dus vandaag terug met de bon om te ruilen of geld mijn geld terug. NIET dus! Hoezo consumentenrecht? Mevrouw dit mogen we niet terug nemen hij is gebruikt, duh als het niet gebruikt is kan ik niet zien wat het doet. Is ook niet de juiste kleur voor je haar!? Waarom koop ik een duur merk bij een specialistisch bedrijf als ze je zooi in de maag splitsen wat ongeschikt is voor je zeer? Te dom voor woorden dat je zo bij voorbaat negativiteit gaat afroepen over je winkel. Koop daar ooit nog wat, nee ik raad het iedereen af want ruilen mag met bijna alles wat je daar koopt NIET?!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Uit den Baogaard
|
Op vrijdag 12 oktober had ik 2 flessen Therapy purifying shampoo 6S1 1000ml besteld bij Multihair Doetinchem.
Op zaterdag 13 oktober 2018 ontving ik al mijn bestelling. Echter zaten er geen 2 flessen van 1000ml in maar 2 flessen van 300ml.
Ik heb hierop naar Multihair gebeld en kreeg een vriendelijke dame aan de telefoon die begripvol was en het allemaal heel vervelend vond.
Ze gaf aan dat de man die er over ging niet aanwezig was en of ik het een bezwaar vond om maandag terug te bellen.
Ik heb aangegeven daar geen bezwaar tegen te hebben.
Voor de zekerheid stuurde ik Multihair nog wel even een mailtje met mijn relaas.
Maandagmiddag sprak ik met Joey Rutjes, volgens mij van de afdeling klantenservice van Multihair.
Hij vond het allemaal erg vervelend en zegde mij toe gelijk twee flessen van 1000ml naar mij te sturen.
Op mijn vraag hoe ik de 2 flessen van 300ml zo spoedig en makkelijk mogelijk naar Multihair kon terugsturen, gaf hij aan dat ik deze door het ongemak wat ik ervan had, deze flessen mocht houden.
Dinsdagmorgen 16 oktober 2018 stond PostNL alweer op de stoep met de juiste flessen.
Mulktihair had mij niet de flessen van 300ml hoeven laten houden, maar ik kan jullie niet zeggen hoezeer ik dit waardeer en dat hierin ik merk hoe belangrijk klanten voor jullie zijn en hoe belangrijk service voor jullie is.
Ik wil Multihair hartelijk bedanken en zal iedereen Multihair aanbevelen, daarnaast weet ik de weg naar Multihair te vinden als ik weer wat moet bestellen.
Nogmaals hartelijk dank van een zeer tevreden klant.
4 Reviews Plaats review
Sylvia Agelink
|Ik heb een bestelling geplaatst op het internet,deze is niet bezorgd bij mij thuis
Zoek geraakt…..
Dhl gebeld,die weten het niet…
Kapperswinkel gebeld met de vraag of zij het pakket kunnen traceren
Daar gaan ze nog mee aan de slag,maar ik
Mocht voor nu alvast dezelfde producten op komen halen in de winkel!
Wat een mega topservice dit
Deze mensen krijgen van mij de warme douche!!
Ontzettend klantvriendelijk
Ik raad iedereen aan om hier je spullen te kopen,topbedrijf!!!
A. De Vries
|Top bedrijf. Kom er al jaren!
Keurntjes
|Goldwel softcollor gekocht geholpen met hulp van medewerker.
Vervolgens thuis na juist gebruik zie ik geen enkel verschil dus vandaag terug met de bon om te ruilen of geld mijn geld terug. NIET dus! Hoezo consumentenrecht? Mevrouw dit mogen we niet terug nemen hij is gebruikt, duh als het niet gebruikt is kan ik niet zien wat het doet. Is ook niet de juiste kleur voor je haar!? Waarom koop ik een duur merk bij een specialistisch bedrijf als ze je zooi in de maag splitsen wat ongeschikt is voor je zeer? Te dom voor woorden dat je zo bij voorbaat negativiteit gaat afroepen over je winkel. Koop daar ooit nog wat, nee ik raad het iedereen af want ruilen mag met bijna alles wat je daar koopt NIET?!
Uit den Baogaard
|Op vrijdag 12 oktober had ik 2 flessen Therapy purifying shampoo 6S1 1000ml besteld bij Multihair Doetinchem.
Op zaterdag 13 oktober 2018 ontving ik al mijn bestelling. Echter zaten er geen 2 flessen van 1000ml in maar 2 flessen van 300ml.
Ik heb hierop naar Multihair gebeld en kreeg een vriendelijke dame aan de telefoon die begripvol was en het allemaal heel vervelend vond.
Ze gaf aan dat de man die er over ging niet aanwezig was en of ik het een bezwaar vond om maandag terug te bellen.
Ik heb aangegeven daar geen bezwaar tegen te hebben.
Voor de zekerheid stuurde ik Multihair nog wel even een mailtje met mijn relaas.
Maandagmiddag sprak ik met Joey Rutjes, volgens mij van de afdeling klantenservice van Multihair.
Hij vond het allemaal erg vervelend en zegde mij toe gelijk twee flessen van 1000ml naar mij te sturen.
Op mijn vraag hoe ik de 2 flessen van 300ml zo spoedig en makkelijk mogelijk naar Multihair kon terugsturen, gaf hij aan dat ik deze door het ongemak wat ik ervan had, deze flessen mocht houden.
Dinsdagmorgen 16 oktober 2018 stond PostNL alweer op de stoep met de juiste flessen.
Mulktihair had mij niet de flessen van 300ml hoeven laten houden, maar ik kan jullie niet zeggen hoezeer ik dit waardeer en dat hierin ik merk hoe belangrijk klanten voor jullie zijn en hoe belangrijk service voor jullie is.
Ik wil Multihair hartelijk bedanken en zal iedereen Multihair aanbevelen, daarnaast weet ik de weg naar Multihair te vinden als ik weer wat moet bestellen.
Nogmaals hartelijk dank van een zeer tevreden klant.
Met vriendelijke groet
Hans Uit den Bogaard