Heerlijke taarten en vlaaien. Wat mij wel enorm stoort is de website. Wil even kijken naar de vlaaien en taarten en wat ze kosten, maar dan komt er steeds een melding dat ik een winkel moet opgeven voor bezorging of afhalen. De opmerking blokkeert de website je bent verplicht om dat in te vullen en kan niet kijken wat voor assortiment Multivlaai allemaal heeft met prijzen. Heel ergelijk!!!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Voetelink
|
De 80e verjaring van mijn vader konden wij niet bijwonen daar wij in Zweden wonen. Wij dachten dat een verjaardagstaart een leuk gebaar zou zijn. Aldus per 9aug Multivlaai opgezocht en een taartje besteld. Daar zijn verjaardag 20aug op zondag viel was levering zaterdag 19aug gekozen. Wat was mijn vader verrast toen Multivlaai op 12aug voor de deur stond met een taart! Hij wist natuurlijk van niets dus de verrassing was verpest. Direct hierop heb ik het filiaal van Multivlaai aangeschreven maar deze nam niet de moeite een antwoord te sturen. Na een week probeerde ik het nogmaals, tevergeefs. Vervolgens het moederbedrijf aangeschreven welke per 21aug keurig antwoorde. Op de eerste plaats met een welgemeend excuus en zij zouden contact opnemen met het desbetreffende filiaal te Nieuwerkerk voor opheldering. Ik zou worden geïnformeerd over de uitkomst maar dat kwam niet. Hierop schreef ik op 1sept de klantenservice maar weer waarbij ik haar wees op haar tekortkoming. Dit werd beantwoord met een lege "Dit is zeker niet onze bedoeling geweest van onze fijne start", ze wilde graag mijn vader en mij tegemoetkomen en e.a. rechtzetten. Er is in mijn ogen sprake geweest van heel veel maar van een "fijne start" zou ik niet spreken! Uiteindelijk boodt zij ons op 4sept een kortingsvoucher van maar liefst €10,00 welke online te besteden is bij een vestiging naar keuze (nooit ontvangen overigens). Met de prijzen die Multivlaai hanteert zou dit betekenen dat ze alsnog winst maken op dit debakel. Wat was het eenvoudig geweest wanneer Multivlaai direct na mijn eerste schrijven alsnog op 19aug had aangebeld met een taartje o.i.d. Het zal niemand verbazen dat wij van de summiere tegemoetkoming geen gebruik gaan maken en MULTIVLAAI niemand zullen aanbevelen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Macarons en stroopwafelvlaai.
|
Mier en mierzoet. Je proeft alleen maar suiker en vettigheid. Voortaan maak ik ze zelf. Ze zien er mooi en aantrekkelijk uit, maar daar houdt het mee op.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ivy
|
Ik kocht op 4/2/22 een hele Rainbow cake voor mijn jarige dochter en let op: op de website staat “Elke dag vers”! Maar nu komt het, ze kon de taart niet eens doorsnijden omdat die bevroren is. Sinds wanneer is een bevroren taart vers? Dan zie je op de doos een etiket met houdbaarheidsdatum tot 18/9/22. Ga je verhaal halen en ik zei ik heb een verse taart gekocht en geen ijstaart, dan zeggen ze (desbetreffende filiaal én hoofdkantoor) ja sorry we hadden het eerder uit de koeling moeten halen. Er werd totaal geen verantwoordelijkheid genomen voor hun fout en zo gaan ze dus met klachten om. Bij MultiVlaai is bevroren dus “vers”. Sorry, bij mij en ik denk bij niemand staat bevroren voor vers.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
B
|
L.S,
Betalen met kortingsvoucher (gekregen van het werk als cadeau) lukt niet
Als je bestelling op 0,00 uitkomt kun je niet bestellen.
De website vraagt hoe je de 0,00 wilt betalen; via ideal of contant.
Geen van deze opties werken en geven een error en vervolgens lukt het bestellen niet en kun je geen bestelling plaatsen.
We hebben 4 verschillende webbrowsers geprobeerd en zijn er de hele avond mee bezig geweest. Hoofdkantoor zegt aan de telefoon dat ze weten van het probleem. We hebben uitgelegd dat we door de website fout onze bestelling niet op tijd hebben kunnen plaatsen. kan geen oplossing bieden door de verzendkosten te betalen.
Wij wilden in een filial landinwaarts twee dagen later afhalen, omdat we op een eiland wonen, maar omdat de bestelling die dag ervoor dus niet geplaatst is kunnen we de taart niet afhalen. Ze bezorgen dus wel waar we zitten op het eiland maar dan moeten we zelf ernaartoe (er zit 1 filiaal op 40 min afstand heen en terug).
Bied je klanten als het bestellen via website niet werkt een passende oplossing. Bied gratis thuisbezorgen aan, want wij kunnen door de website fout nu onze bestelling niet afhalen en we wonen te ver van dat ene filiaal op t eiland.
Door de multivlaai website fout zijn wij nu genoodzaakt verzendkosten te betalen en dat is niet eerlijk. Wij kunnen er niets aan doen dat de website niet werkt en ophalen is 40min heen en 40 min terug. Terwijl we het graag landinwaarts had opgehaald op die ene dag dat we landinwaarts waren, maar dat lukte niet omdat de website het niet doet,
Het hoofdkantoor kon alleen regelen dat we de taart over 3 dagen opkonden halen op dat verre filiaal op t eiland en we hadden gewoon pech dat de site het niet doet. Ze doen niets om passende oplossing te bieden
16 Reviews Plaats review
Marieke Jansen
|Heerlijke taarten en vlaaien. Wat mij wel enorm stoort is de website. Wil even kijken naar de vlaaien en taarten en wat ze kosten, maar dan komt er steeds een melding dat ik een winkel moet opgeven voor bezorging of afhalen. De opmerking blokkeert de website je bent verplicht om dat in te vullen en kan niet kijken wat voor assortiment Multivlaai allemaal heeft met prijzen. Heel ergelijk!!!
Voetelink
|De 80e verjaring van mijn vader konden wij niet bijwonen daar wij in Zweden wonen. Wij dachten dat een verjaardagstaart een leuk gebaar zou zijn. Aldus per 9aug Multivlaai opgezocht en een taartje besteld. Daar zijn verjaardag 20aug op zondag viel was levering zaterdag 19aug gekozen. Wat was mijn vader verrast toen Multivlaai op 12aug voor de deur stond met een taart! Hij wist natuurlijk van niets dus de verrassing was verpest. Direct hierop heb ik het filiaal van Multivlaai aangeschreven maar deze nam niet de moeite een antwoord te sturen. Na een week probeerde ik het nogmaals, tevergeefs. Vervolgens het moederbedrijf aangeschreven welke per 21aug keurig antwoorde. Op de eerste plaats met een welgemeend excuus en zij zouden contact opnemen met het desbetreffende filiaal te Nieuwerkerk voor opheldering. Ik zou worden geïnformeerd over de uitkomst maar dat kwam niet. Hierop schreef ik op 1sept de klantenservice maar weer waarbij ik haar wees op haar tekortkoming. Dit werd beantwoord met een lege "Dit is zeker niet onze bedoeling geweest van onze fijne start", ze wilde graag mijn vader en mij tegemoetkomen en e.a. rechtzetten. Er is in mijn ogen sprake geweest van heel veel maar van een "fijne start" zou ik niet spreken! Uiteindelijk boodt zij ons op 4sept een kortingsvoucher van maar liefst €10,00 welke online te besteden is bij een vestiging naar keuze (nooit ontvangen overigens). Met de prijzen die Multivlaai hanteert zou dit betekenen dat ze alsnog winst maken op dit debakel. Wat was het eenvoudig geweest wanneer Multivlaai direct na mijn eerste schrijven alsnog op 19aug had aangebeld met een taartje o.i.d. Het zal niemand verbazen dat wij van de summiere tegemoetkoming geen gebruik gaan maken en MULTIVLAAI niemand zullen aanbevelen!
Macarons en stroopwafelvlaai.
|Mier en mierzoet. Je proeft alleen maar suiker en vettigheid. Voortaan maak ik ze zelf. Ze zien er mooi en aantrekkelijk uit, maar daar houdt het mee op.
Ivy
|Ik kocht op 4/2/22 een hele Rainbow cake voor mijn jarige dochter en let op: op de website staat “Elke dag vers”! Maar nu komt het, ze kon de taart niet eens doorsnijden omdat die bevroren is. Sinds wanneer is een bevroren taart vers? Dan zie je op de doos een etiket met houdbaarheidsdatum tot 18/9/22. Ga je verhaal halen en ik zei ik heb een verse taart gekocht en geen ijstaart, dan zeggen ze (desbetreffende filiaal én hoofdkantoor) ja sorry we hadden het eerder uit de koeling moeten halen. Er werd totaal geen verantwoordelijkheid genomen voor hun fout en zo gaan ze dus met klachten om. Bij MultiVlaai is bevroren dus “vers”. Sorry, bij mij en ik denk bij niemand staat bevroren voor vers.
B
|L.S,
Betalen met kortingsvoucher (gekregen van het werk als cadeau) lukt niet
Als je bestelling op 0,00 uitkomt kun je niet bestellen.
De website vraagt hoe je de 0,00 wilt betalen; via ideal of contant.
Geen van deze opties werken en geven een error en vervolgens lukt het bestellen niet en kun je geen bestelling plaatsen.
We hebben 4 verschillende webbrowsers geprobeerd en zijn er de hele avond mee bezig geweest. Hoofdkantoor zegt aan de telefoon dat ze weten van het probleem. We hebben uitgelegd dat we door de website fout onze bestelling niet op tijd hebben kunnen plaatsen. kan geen oplossing bieden door de verzendkosten te betalen.
Wij wilden in een filial landinwaarts twee dagen later afhalen, omdat we op een eiland wonen, maar omdat de bestelling die dag ervoor dus niet geplaatst is kunnen we de taart niet afhalen. Ze bezorgen dus wel waar we zitten op het eiland maar dan moeten we zelf ernaartoe (er zit 1 filiaal op 40 min afstand heen en terug).
Bied je klanten als het bestellen via website niet werkt een passende oplossing. Bied gratis thuisbezorgen aan, want wij kunnen door de website fout nu onze bestelling niet afhalen en we wonen te ver van dat ene filiaal op t eiland.
Door de multivlaai website fout zijn wij nu genoodzaakt verzendkosten te betalen en dat is niet eerlijk. Wij kunnen er niets aan doen dat de website niet werkt en ophalen is 40min heen en 40 min terug. Terwijl we het graag landinwaarts had opgehaald op die ene dag dat we landinwaarts waren, maar dat lukte niet omdat de website het niet doet,
Het hoofdkantoor kon alleen regelen dat we de taart over 3 dagen opkonden halen op dat verre filiaal op t eiland en we hadden gewoon pech dat de site het niet doet. Ze doen niets om passende oplossing te bieden