Na dat ik opzoek was naar een cannondale systemsix ben ik hier terecht gekomen na wat rond zoeken en bellen had ik enkele opties, uiteindelijk had ik enkele aanpassingen nodig en zaten er enkele dingen op de fiets die ik anders wou, na bellen met de eigenaar die zeer vriendelijk was en mij de beste prijs gaf en de aanpassingen te doen heb ik akkoord gegeven en deze gekocht het was voor mij 370 km rijden en werd er goed ontvangen met een tas koffie, de eigenaar is een man van zijn woord ! Service staat hier op 1 en dat merk je meteen, als je opzoek bent naar de beste service en prijs twijfel niet en ga hierheen, bedankt!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Groeneveld
|
Hebben net twee nieuwe qwic fietsen gekocht zeer tevreden goede service en goede informatie
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
H Kootstra
|
de service valt smerig tegen dus.
je brengt een elektrische fiets voor een beurt en nieuwe accu heen en als je dan terugkomt is ineens de hele motor kapot en een software probleem erbij gekomen, en das vanaf het moment dat de fiets dus voor onderhoud staat, kosten voor kleine beurt en nieuwe accu was dus al 750 euro.
nooit enig probleem gehad met de fiets totdat ze van mulder er met hun vingers aan hebben gezeten dus.
vorige week er al geweest en toen werd ons beloofd dat het opgelost zou worden na ieders tevredenheid, dus de klant zou tevreden weer naar huis gaan achteraf.
vandaag weer geweest om te vragen van hoe en wat.
het kon wel opgelost worden, maar dan moesten we nog es een keer bijna 700 euro neertellen voor een motor.
vermoedelijk is er bij hun wat mis gegaan met plaatsen en aansluiten van de nieuwe accu waardoor het display een error aangeeft, maar Mulder trekt zijn handen eraf en zegt er niks aan te kunnen doen, alleen bij bijbetaling van bijna 700 euro word het probleem wat zij hebben veroorzaakt pas opgelost dus.
want de accu was volgens hun goed en daar mocht niet meer over gepraat worden, het probleem wat er nou was had daar niets mee uit te staan, maar het probleem is wel ontstaan toen de fiets ter reparatie stond bij mulders tweewielers
dus maar gezegd doe de oude accu er maar weer in en doe ons geld maar terug, maar ook dat was niet mogelijk want alles was goed volgens hun.
Dat kon dus niet want geld teruggeven daar doen ze bij mulder tweewielers niet aan dus, omdat de fabrikant Bosch de accu niet terug zou willen nemen word er gezegd.
dat is het probleem van de winkel he en niet van de klant, de klant hoort tevreden weer naar huis te gaan en als dat moet door hun het geld terug te betalen dan het zij zo he,
maar toen was t ff stil want geld teruggeven deden ze niet en met de service was het ook ineens afgelopen en werden afgekapt.
morgen maar verdere stappen ondernemen tegen deze winkel waar de service er alleen maar is als je heel duur er voor wil betalen
Mulder Tweewielers in Winschoten aan de zeeheldenstraat is een schande voor de fietsbranche en er zou nooit iemand meer een fiets moeten kopen of ter reparatie heen brengen, want dat kost je een vermogen en service kennen ze niet daar.
je kunt als cijfer geen 0 geven, anders hadden ze die echt wel gekregen
tis een hele slechte zaak dus waar de service ver te zoeken is, of je moet al dik willen betalen
3 Reviews Plaats review
Leroy
|Na dat ik opzoek was naar een cannondale systemsix ben ik hier terecht gekomen na wat rond zoeken en bellen had ik enkele opties, uiteindelijk had ik enkele aanpassingen nodig en zaten er enkele dingen op de fiets die ik anders wou, na bellen met de eigenaar die zeer vriendelijk was en mij de beste prijs gaf en de aanpassingen te doen heb ik akkoord gegeven en deze gekocht het was voor mij 370 km rijden en werd er goed ontvangen met een tas koffie, de eigenaar is een man van zijn woord ! Service staat hier op 1 en dat merk je meteen, als je opzoek bent naar de beste service en prijs twijfel niet en ga hierheen, bedankt!
Groeneveld
|Hebben net twee nieuwe qwic fietsen gekocht zeer tevreden goede service en goede informatie
H Kootstra
|de service valt smerig tegen dus.
je brengt een elektrische fiets voor een beurt en nieuwe accu heen en als je dan terugkomt is ineens de hele motor kapot en een software probleem erbij gekomen, en das vanaf het moment dat de fiets dus voor onderhoud staat, kosten voor kleine beurt en nieuwe accu was dus al 750 euro.
nooit enig probleem gehad met de fiets totdat ze van mulder er met hun vingers aan hebben gezeten dus.
vorige week er al geweest en toen werd ons beloofd dat het opgelost zou worden na ieders tevredenheid, dus de klant zou tevreden weer naar huis gaan achteraf.
vandaag weer geweest om te vragen van hoe en wat.
het kon wel opgelost worden, maar dan moesten we nog es een keer bijna 700 euro neertellen voor een motor.
vermoedelijk is er bij hun wat mis gegaan met plaatsen en aansluiten van de nieuwe accu waardoor het display een error aangeeft, maar Mulder trekt zijn handen eraf en zegt er niks aan te kunnen doen, alleen bij bijbetaling van bijna 700 euro word het probleem wat zij hebben veroorzaakt pas opgelost dus.
want de accu was volgens hun goed en daar mocht niet meer over gepraat worden, het probleem wat er nou was had daar niets mee uit te staan, maar het probleem is wel ontstaan toen de fiets ter reparatie stond bij mulders tweewielers
dus maar gezegd doe de oude accu er maar weer in en doe ons geld maar terug, maar ook dat was niet mogelijk want alles was goed volgens hun.
Dat kon dus niet want geld teruggeven daar doen ze bij mulder tweewielers niet aan dus, omdat de fabrikant Bosch de accu niet terug zou willen nemen word er gezegd.
dat is het probleem van de winkel he en niet van de klant, de klant hoort tevreden weer naar huis te gaan en als dat moet door hun het geld terug te betalen dan het zij zo he,
maar toen was t ff stil want geld teruggeven deden ze niet en met de service was het ook ineens afgelopen en werden afgekapt.
morgen maar verdere stappen ondernemen tegen deze winkel waar de service er alleen maar is als je heel duur er voor wil betalen
Mulder Tweewielers in Winschoten aan de zeeheldenstraat is een schande voor de fietsbranche en er zou nooit iemand meer een fiets moeten kopen of ter reparatie heen brengen, want dat kost je een vermogen en service kennen ze niet daar.
je kunt als cijfer geen 0 geven, anders hadden ze die echt wel gekregen
tis een hele slechte zaak dus waar de service ver te zoeken is, of je moet al dik willen betalen