Het is net een fabriek! Mensen erin, centen eruit. Je bent gewoon een productiemiddel.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Peter
|
Deze tandartsen en hun medewerkers zijn erg gericht op winstmaximalisatie. Eerst de praktijk - dan de cliënt. Heel vervelend en het ligt er duimendik bovenop bij alles wat ze doen. Intake gesprek = kassa, afspraak verzetten minder dan 48 uur voor afspraak = kassa. En dan dat eeuwige verkoopgedram terwijl je met je mond open ligt voor mondwater e.d. en verontwaardigd kijken als je het “receptbriefje” met de bestelling (“advies”) niet aanpakt (nee ik wil geen mondwater van 15 euro per fles!). Ook laat de tandarts de meeste handelingen door de assistent uitvoeren. Even snel meekijken en dan kan de rekening weer geschreven worden alsof ze het zelf uitgevoerd heeft. Bah.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marco
|
Nette praktijk maar TE commercieel te gehaast te weinig aandacht voor de patiënt.
Voor kinderen ook geen aanrader als ze maar enigszins angst hebben voor de tandarts, daar heeft de tandarts (mw Popma) geen geduld voor en geen tijd voor. Het cijfer 4 is volledig gerelateerd aan de assistentes waarbij de tandarts hun ruime voldoende score naar beneden haalt.
in rekening gebrachte tijden vs. werkelijke behandeltijden worden ruim naar boven afgerond. Erg veel push op afspraken en geen ruimte voor even 'te laat' terwijl je zelf altijd wel later wordt geholpen dan afgesproken.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anja van Pelt
|
Mp3 tandartsen Apeldoorn. Al jaren geniet ik een uiterst prettige en deskundige behandeling bij tandarts Muts en tandarts Popma,MP 3 tandartsen in Apeldoorn . Pluspunten: Zeer deskundige tandartsen met jarenlange ervaring, zorgen dat ze up to date blijven met de nieuwste technieken.
Uiterst vriendelijke assistentes,heel goed in hun vak.
Alleen maar positieve ervaringen. Minpunten: Geen.
4 Reviews Plaats review
Maria
|Het is net een fabriek! Mensen erin, centen eruit. Je bent gewoon een productiemiddel.
Peter
|Deze tandartsen en hun medewerkers zijn erg gericht op winstmaximalisatie. Eerst de praktijk - dan de cliënt. Heel vervelend en het ligt er duimendik bovenop bij alles wat ze doen. Intake gesprek = kassa, afspraak verzetten minder dan 48 uur voor afspraak = kassa. En dan dat eeuwige verkoopgedram terwijl je met je mond open ligt voor mondwater e.d. en verontwaardigd kijken als je het “receptbriefje” met de bestelling (“advies”) niet aanpakt (nee ik wil geen mondwater van 15 euro per fles!). Ook laat de tandarts de meeste handelingen door de assistent uitvoeren. Even snel meekijken en dan kan de rekening weer geschreven worden alsof ze het zelf uitgevoerd heeft. Bah.
Marco
|Nette praktijk maar TE commercieel te gehaast te weinig aandacht voor de patiënt.
Voor kinderen ook geen aanrader als ze maar enigszins angst hebben voor de tandarts, daar heeft de tandarts (mw Popma) geen geduld voor en geen tijd voor. Het cijfer 4 is volledig gerelateerd aan de assistentes waarbij de tandarts hun ruime voldoende score naar beneden haalt.
in rekening gebrachte tijden vs. werkelijke behandeltijden worden ruim naar boven afgerond. Erg veel push op afspraken en geen ruimte voor even 'te laat' terwijl je zelf altijd wel later wordt geholpen dan afgesproken.
Anja van Pelt
|Mp3 tandartsen Apeldoorn. Al jaren geniet ik een uiterst prettige en deskundige behandeling bij tandarts Muts en tandarts Popma,MP 3 tandartsen in Apeldoorn . Pluspunten: Zeer deskundige tandartsen met jarenlange ervaring, zorgen dat ze up to date blijven met de nieuwste technieken.
Uiterst vriendelijke assistentes,heel goed in hun vak.
Alleen maar positieve ervaringen. Minpunten: Geen.