Twee maal een slechte ervaring gehad met de verkoper. Hij wil graag uitstralen dat hij een goede verkoper is en schroomt het niet om dat uit te spreken. Jaren geleden zou hij voor mij een sluimerrol bestellen. Ik heb vier maal moeten bellen om te vragen of de sluimerrol al binnengekomen was, maar toen was het wel duidelijk dat hij de bestelling nooit geplaatst had.
Onlangs was ik bij dezelfde meneer, omdat mijn schoonmoeder een nieuwe matras wilde kopen. Ze stelde duidelijke vragen, maar de verkoper was traag, had een wazig verhaal. Maar ronduit onfatsoenlijk was, dat hij mijn schoonmoeder niet aankeek. Hij keek mij aan, alsof ik degene was met wie hij het gesprek had. Zelfs toen ik demonstratief mijn stoel draaide en oogcontact vermeed, bleef hij hier mee doorgaan. Mijn schoonmoeder was gekwetst en we hebben er spijt van dat we niet zijn opgestaan en vertrokken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Morgana Leek
|
Bij verkoop is de de verkoper zeer vriendelijk en correct. Echter, als er een probleem is bij een mankement of defect product is de communicatie slecht en worden afspraken niet nagekomen. Wij wachten nu al vele maanden op reparatie en vervanging ondanks toezeggingen dat dit snel zou gebeuren. Kortom, niet aan te bevelen!
1.9
Personeel
Service
Klant van Morgana Leek
|
In eerste instantie ben ik minder tevreden over de kwaliteit van de constructie van het onderstel. In een eerdere review heb ik dit al aangegeven. Echter de reactie van de leverancier Kort was super snel binnen een dag. De eerste vraag was :kunnen jullie het bed nog gebruike of moet het omgeruild worden.De inspectie een dag later was ook bevredigend. W e hopen binnen een paar weken tot een oplossing te komen.
5.5
Personeel
Service
Klant van Morgana Leek
|
Het betreft een BS4 gekocht 8-10-2017
Wij hebben onze bedden 5,5 jaar. in het eerste halfjaar is een defect opgetreden in de bevesiging van het mechanisme aan de ombouw. Vervangen door een nieuw onderstel. Nu 5 jaar later doet zich het zelfde euvel voor bij het andere bed.
5.1
Personeel
Service
Klant van Morgana Leek
|
Er werd goed naar me geluisterd en de tijd voor me genomen om tot een zeer goede koop te komen waar ik enorm blij mee ben. Ik heb nu geen pijn meer aan mijn spieren wanneer ik mijn bed uit stap en mijn kwaliteit van leven is enorm toegenomen door bij Morgana een goed matras te hebben gekocht! Ik raad Morgana ook op mijn werk aan voor cliënten met rugpijn. Op en top tevreden en eindelijk weer heerlijk uitgerust! Wat ik ook super vond was dat mijn oude bed, beetje antiek helemaal werd aangepast op het nieuwe matras. Dus ook keurig afgeleverd! Bedankt!!!!
12 Reviews Plaats review
Rita
|Twee maal een slechte ervaring gehad met de verkoper. Hij wil graag uitstralen dat hij een goede verkoper is en schroomt het niet om dat uit te spreken. Jaren geleden zou hij voor mij een sluimerrol bestellen. Ik heb vier maal moeten bellen om te vragen of de sluimerrol al binnengekomen was, maar toen was het wel duidelijk dat hij de bestelling nooit geplaatst had.
Onlangs was ik bij dezelfde meneer, omdat mijn schoonmoeder een nieuwe matras wilde kopen. Ze stelde duidelijke vragen, maar de verkoper was traag, had een wazig verhaal. Maar ronduit onfatsoenlijk was, dat hij mijn schoonmoeder niet aankeek. Hij keek mij aan, alsof ik degene was met wie hij het gesprek had. Zelfs toen ik demonstratief mijn stoel draaide en oogcontact vermeed, bleef hij hier mee doorgaan. Mijn schoonmoeder was gekwetst en we hebben er spijt van dat we niet zijn opgestaan en vertrokken.
Klant van Morgana Leek
|Bij verkoop is de de verkoper zeer vriendelijk en correct. Echter, als er een probleem is bij een mankement of defect product is de communicatie slecht en worden afspraken niet nagekomen. Wij wachten nu al vele maanden op reparatie en vervanging ondanks toezeggingen dat dit snel zou gebeuren. Kortom, niet aan te bevelen!
Klant van Morgana Leek
|In eerste instantie ben ik minder tevreden over de kwaliteit van de constructie van het onderstel. In een eerdere review heb ik dit al aangegeven. Echter de reactie van de leverancier Kort was super snel binnen een dag. De eerste vraag was :kunnen jullie het bed nog gebruike of moet het omgeruild worden.De inspectie een dag later was ook bevredigend. W e hopen binnen een paar weken tot een oplossing te komen.
Klant van Morgana Leek
|Het betreft een BS4 gekocht 8-10-2017
Wij hebben onze bedden 5,5 jaar. in het eerste halfjaar is een defect opgetreden in de bevesiging van het mechanisme aan de ombouw. Vervangen door een nieuw onderstel. Nu 5 jaar later doet zich het zelfde euvel voor bij het andere bed.
Klant van Morgana Leek
|Er werd goed naar me geluisterd en de tijd voor me genomen om tot een zeer goede koop te komen waar ik enorm blij mee ben. Ik heb nu geen pijn meer aan mijn spieren wanneer ik mijn bed uit stap en mijn kwaliteit van leven is enorm toegenomen door bij Morgana een goed matras te hebben gekocht! Ik raad Morgana ook op mijn werk aan voor cliënten met rugpijn. Op en top tevreden en eindelijk weer heerlijk uitgerust! Wat ik ook super vond was dat mijn oude bed, beetje antiek helemaal werd aangepast op het nieuwe matras. Dus ook keurig afgeleverd! Bedankt!!!!