Actie van de bank met de volgende voorwaarden:
Actievoorwaarden RenteExtraatje
1. Deze actie wordt georganiseerd door MoneYou (MoneYou B.V., Science Park 404, 1098 XH Amsterdam).
2. Deze actievoorwaarden gelden als je meedoet aan de actie. De actie loopt van 07 mei 2015 08:00 uur tot en met 30 september 2015 16:59 uur.
3. Deelnemer komt in aanmerking voor een tijdelijke hogere rente indien hij:
a. Tijdens de actieperiode een saldotoename heeft van minimaal € 1.000,- op 1 klantniveau. De storting moet afkomstig zijn van de tegenrekening. Bijstortingen van rente, vrijvallende deposito’s en interne verschuivingen tussen klantrekeningen tellen niet mee.
b. Het totale saldo, inclusief de toename, op de variabele spaarrekening laat staan tot en met 01 september 2015 16:59 uur.
c. Let wel: een gezamenlijke rekening en privé-rekening van een klant worden niet als 1 klantniveau aangemerkt.
4. Bij het storten van minimaal € 1.000,- ga je akkoord met de algemene voorwaarden van MoneYou en deze actievoorwaarden.
De simpele vraag gesteld of de verhoogde rente gold voor het hele saldo of alleen voor de laatste storting, want dat staat er niet bij.
Er zou binnen 2 werkdagen een antwoord komen volgens de automatisch gegenereerde antwoordmail.
Nu, vele dagen en meerdere reminders later, blijft men zich in stilzwijgen hullen. Weet men geen raad of is er iets te verbergen? De "service" is in ieder geval zeer slecht
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
unco81
|
Goed Heb al een tijd een spaarrekening bij deze aanbieder zonder enig probleem.
Inloggen gaat altijd goed, nog nooit problemen gehad met de site (zoals bij andere spaarrekeningen) , klantenservice is vriendelijk en netjes. Kortom: prima!
8.0
0
1
Jan Scholten
|
MoneYou Ik ben nu ruim een jaar klant bij Moneyou. Ik heb er een spaarrekening. Het overboeken van het geld wordt keurig optijd gedaan en de rente wordt per kwartaal op de rekening bijgeschreven. Hierover ben ik zeer tevreden. Ik heb nog geen gebruik gemaakt van o.a. De klantenservice. Hierover kan ik helaas geen oordeel geven.
7.0
0
1
Mesp
|
Fijne organisatie Ik vind MoneYou een fijne organisatie,ik heb er eigenlijk nog nooit echt problemen mee gehad. Het is allemaal heel gemakkelijk. Om te sparen ben je hier ook aan het goed adres want de rente is best aardig te noemen. Ik vindt MoneYou een schappelijke en fijne organisatie.
8.0
0
1
mbrdar
|
Goede dienstverlening, maar geen prijsvechter Bij Moneyou loopt de hypotheek. De klantenservice helpt je goed bij vragen en reageert snel. Via de goede website kan ook het nodige worden opgevraagd.
Qua tarieven is Moneyou absoluut geen prijsvechter. Er zijn voldoende aanbieders van hypotheken die goedkoper zijn.
5 Reviews Plaats review
dagda
|Actie van de bank met de volgende voorwaarden:
Actievoorwaarden RenteExtraatje
1. Deze actie wordt georganiseerd door MoneYou (MoneYou B.V., Science Park 404, 1098 XH Amsterdam).
2. Deze actievoorwaarden gelden als je meedoet aan de actie. De actie loopt van 07 mei 2015 08:00 uur tot en met 30 september 2015 16:59 uur.
3. Deelnemer komt in aanmerking voor een tijdelijke hogere rente indien hij:
a. Tijdens de actieperiode een saldotoename heeft van minimaal € 1.000,- op 1 klantniveau. De storting moet afkomstig zijn van de tegenrekening. Bijstortingen van rente, vrijvallende deposito’s en interne verschuivingen tussen klantrekeningen tellen niet mee.
b. Het totale saldo, inclusief de toename, op de variabele spaarrekening laat staan tot en met 01 september 2015 16:59 uur.
c. Let wel: een gezamenlijke rekening en privé-rekening van een klant worden niet als 1 klantniveau aangemerkt.
4. Bij het storten van minimaal € 1.000,- ga je akkoord met de algemene voorwaarden van MoneYou en deze actievoorwaarden.
De simpele vraag gesteld of de verhoogde rente gold voor het hele saldo of alleen voor de laatste storting, want dat staat er niet bij.
Er zou binnen 2 werkdagen een antwoord komen volgens de automatisch gegenereerde antwoordmail.
Nu, vele dagen en meerdere reminders later, blijft men zich in stilzwijgen hullen. Weet men geen raad of is er iets te verbergen? De "service" is in ieder geval zeer slecht
unco81
|Goed
Heb al een tijd een spaarrekening bij deze aanbieder zonder enig probleem.
Inloggen gaat altijd goed, nog nooit problemen gehad met de site (zoals bij andere spaarrekeningen) , klantenservice is vriendelijk en netjes. Kortom: prima!
Jan Scholten
|MoneYou
Ik ben nu ruim een jaar klant bij Moneyou. Ik heb er een spaarrekening. Het overboeken van het geld wordt keurig optijd gedaan en de rente wordt per kwartaal op de rekening bijgeschreven. Hierover ben ik zeer tevreden. Ik heb nog geen gebruik gemaakt van o.a. De klantenservice. Hierover kan ik helaas geen oordeel geven.
Mesp
|Fijne organisatie
Ik vind MoneYou een fijne organisatie,ik heb er eigenlijk nog nooit echt problemen mee gehad. Het is allemaal heel gemakkelijk. Om te sparen ben je hier ook aan het goed adres want de rente is best aardig te noemen. Ik vindt MoneYou een schappelijke en fijne organisatie.
mbrdar
|Goede dienstverlening, maar geen prijsvechter
Bij Moneyou loopt de hypotheek. De klantenservice helpt je goed bij vragen en reageert snel. Via de goede website kan ook het nodige worden opgevraagd.
Qua tarieven is Moneyou absoluut geen prijsvechter. Er zijn voldoende aanbieders van hypotheken die goedkoper zijn.