Klantontvriendelijk, slechte service, komen afspraken niet na, ook zijn er meerdere zaken waar je voor scherpe prijzen een elektr... Met Molenaar Welzijnsoroducten uit Nunspeet heb ik een heel slechte ervaring mee. Door een administratieve chaos werd er niet volgens de afspraak een verkeerde factuur gestuurd. Om dit te compenseren kreeg ik bij mijn aankoop van een elektrische fiets 1 jaar gratis service voor pech onderweg. Deze toezegging is Molenaar nooit nagekomen toen ik er weer wat mis ging bij de administratie kreeg weer de toezegging dat ik op zeer korte termijn alsnog de 1 jaar gratis service bij pech onderweg zou krijgen toegestuurd. Ook voor de 2e keer zijn ze hun belofte niet nagekomen. Mijn ervaring met Molenaar is kortom heel slecht daar ik nog meer zeer slechte ervaringen heb met de klantenservice. U bent gewaarschuwd!!
1 Review Plaats review
Trendbox Panel
|Klantontvriendelijk, slechte service, komen afspraken niet na, ook zijn er meerdere zaken waar je voor scherpe prijzen een elektr...
Met Molenaar Welzijnsoroducten uit Nunspeet heb ik een heel slechte ervaring mee. Door een administratieve chaos werd er niet volgens de afspraak een verkeerde factuur gestuurd. Om dit te compenseren kreeg ik bij mijn aankoop van een elektrische fiets 1 jaar gratis service voor pech onderweg. Deze toezegging is Molenaar nooit nagekomen toen ik er weer wat mis ging bij de administratie kreeg weer de toezegging dat ik op zeer korte termijn alsnog de 1 jaar gratis service bij pech onderweg zou krijgen toegestuurd. Ook voor de 2e keer zijn ze hun belofte niet nagekomen. Mijn ervaring met Molenaar is kortom heel slecht daar ik nog meer zeer slechte ervaringen heb met de klantenservice. U bent gewaarschuwd!!