Super slecht bedrijf waar beloftes NIET worden nagekomen! Ga absoluut niet met ze in zee!!
Op 12 januari een container besteld. Ik dacht dat ik een restafval container had besteld, maar in de bevestiging stond dat het om een papier container ging.
Ik heb hierop direct nog binnen 1 uur contact opgenomen met de klantenservice. De medewerker zei dat ze de levering zou tegenhouden en we over 2 weken contact zouden hebben dat mocht ik toch een restafval container willen (deze bleek duurder dan aangegeven op de website).
Uiteindelijk is een dag later zonder enige communicatie de kliko afgeleverd.
Hierop wéér contact gehad en ze zouden het uitzoeken. Vervolgens weer 2 weken niets gehoord en weer gebeld. Ik moest maar mailen. In tussen zijn de facturen wel binnengekomen én ook nog eens overgedragen naar het incassobureau.
Bij wéér contact moest ik het weer mailen (maar je krijgt géén reactie) en zouden de facturen in ieder stop gezet worden en ook bij het incassobureau.
We zijn 6!! Maanden, heel wat mailtjes en belletjes verder maar ik krijg vandaag wéér een mail van het incassobureau.
Hierop wederom de klantenservice gebeld. En krijg ik doodleuk te horen: ja mevrouw u heeft 3 openstaande facturen, daarom! Na een half uur mijn verhaal aan een totaal begriploze medewerkster verteld te hebben, zei ze dat ze bij de planning na moest gaan of er wel ooit een ophaalmoment is geweest. Vervolgens word ik (verrasend genoeg) terug gebeld met de mededeling: De kliko wordt opgehaald, maar wel met €49,95 + €20 excl btw ophaalkosten en dit in de algemene voorwaarden staat.
Beste medewerkers,
1. ik heb de order direct geannuleerd. Het is niet mijn fout dat jullie het alsnog verzenden! Ik heb binnen 5 minuten na ontvangst van de bevestiging de order geannuleerd.
2. waarom moet ik opdraaien voor ophaalkosten als jullie de order dus kennelijk niet geannuleerd hebben?
3. Waarom duurt het 6 maanden om een stap verder te komen
4. Waarom zijn jullie niet klantvriendelijk? Al zou het wél achteraf geannuleerd zijn (wat niet is) zou het alsnog op zijn plek zijn om de kosten kwijt te schelden puur vanwege alle ellende
5. Jullie medewerkers komen de beloftes niet na en sterker nog: reageren met: ja wat wil je dat ik doe dan? Of: ik ga hier niet op in, zet maar op de mail.
Het is nu nog de vraag wanneer de container wordt opgehaald. De incassokosten wil de medewerker alleen corrigeren als ik de ophaalkosten betaal!! Echt een belachelijk bedrijf
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Van de kerkhof behangwerk
|
Komen afspraken niét na
Klantenservice 1groot drama
4 keer mijn container aan moeten bieden
Wordt gewoon niet geleegd
Heb van alle gesprekken een screenshot gemaakt en nog gewoon alles ontkennen , 1 groot drama bedrijf
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Duco Winter
|
Komen afspraken niet na! Vanaf dag 1 gezeur mee gehad. Denken niet mee met klant. Chauffeurs zijn ook niet makkelijk met ophalen afval. Vinden het vervelend om bakken op plek terug te zetten.
115 Reviews Plaats review
Yeliz
|Super slecht bedrijf waar beloftes NIET worden nagekomen! Ga absoluut niet met ze in zee!!
Op 12 januari een container besteld. Ik dacht dat ik een restafval container had besteld, maar in de bevestiging stond dat het om een papier container ging.
Ik heb hierop direct nog binnen 1 uur contact opgenomen met de klantenservice. De medewerker zei dat ze de levering zou tegenhouden en we over 2 weken contact zouden hebben dat mocht ik toch een restafval container willen (deze bleek duurder dan aangegeven op de website).
Uiteindelijk is een dag later zonder enige communicatie de kliko afgeleverd.
Hierop wéér contact gehad en ze zouden het uitzoeken. Vervolgens weer 2 weken niets gehoord en weer gebeld. Ik moest maar mailen. In tussen zijn de facturen wel binnengekomen én ook nog eens overgedragen naar het incassobureau.
Bij wéér contact moest ik het weer mailen (maar je krijgt géén reactie) en zouden de facturen in ieder stop gezet worden en ook bij het incassobureau.
We zijn 6!! Maanden, heel wat mailtjes en belletjes verder maar ik krijg vandaag wéér een mail van het incassobureau.
Hierop wederom de klantenservice gebeld. En krijg ik doodleuk te horen: ja mevrouw u heeft 3 openstaande facturen, daarom! Na een half uur mijn verhaal aan een totaal begriploze medewerkster verteld te hebben, zei ze dat ze bij de planning na moest gaan of er wel ooit een ophaalmoment is geweest. Vervolgens word ik (verrasend genoeg) terug gebeld met de mededeling: De kliko wordt opgehaald, maar wel met €49,95 + €20 excl btw ophaalkosten en dit in de algemene voorwaarden staat.
Beste medewerkers,
1. ik heb de order direct geannuleerd. Het is niet mijn fout dat jullie het alsnog verzenden! Ik heb binnen 5 minuten na ontvangst van de bevestiging de order geannuleerd.
2. waarom moet ik opdraaien voor ophaalkosten als jullie de order dus kennelijk niet geannuleerd hebben?
3. Waarom duurt het 6 maanden om een stap verder te komen
4. Waarom zijn jullie niet klantvriendelijk? Al zou het wél achteraf geannuleerd zijn (wat niet is) zou het alsnog op zijn plek zijn om de kosten kwijt te schelden puur vanwege alle ellende
5. Jullie medewerkers komen de beloftes niet na en sterker nog: reageren met: ja wat wil je dat ik doe dan? Of: ik ga hier niet op in, zet maar op de mail.
Het is nu nog de vraag wanneer de container wordt opgehaald. De incassokosten wil de medewerker alleen corrigeren als ik de ophaalkosten betaal!! Echt een belachelijk bedrijf
Van de kerkhof behangwerk
|Komen afspraken niét na
Klantenservice 1groot drama
4 keer mijn container aan moeten bieden
Wordt gewoon niet geleegd
Heb van alle gesprekken een screenshot gemaakt en nog gewoon alles ontkennen , 1 groot drama bedrijf
Duco Winter
|Komen afspraken niet na! Vanaf dag 1 gezeur mee gehad. Denken niet mee met klant. Chauffeurs zijn ook niet makkelijk met ophalen afval. Vinden het vervelend om bakken op plek terug te zetten.
Steenbergen
|Prettig
HK Noord
|Ze halen mijn afval op en dat gaat goed