3 bestellingen geplaatst in 1 order. Bij alle 3 de producten stond: op voorraad. Na betaling en een week wachten nog niks binnen. Toen ik mailde kreeg ik als reactie dat 1 van de 3 producten een levertijd had van 21 dagen en dit ook op de site stond. Dit was in die week toegevoegd, dit stond er absoluut niet toen ik de bestelling plaatsten. Waarna ik vroeg of ik dan de andere 2 producten alvast kon krijgen, nee dat was geen optie want dan moest ik een extra 10 euro betalen voor leverkosten. na 5 weken gemaild wat de status was van mijn verlaatte product, omdat de 21 werkdagen al een week voorbij waren. geen reactie. nog eens een week later kreeg ik ineens de andere 2 producten binnen. allebei dezelfde maat, het ene product zit als gegoten, en het andere product is meer dan 2 maten te groot. De maattabel is dus op deze site 1 grote grap. waarna ik mailde of ik het te grote product kon retourneren en kon omruilen voor 2 maten kleiner, binnen een dag een reactie dat dit kon en hoe ik het kon retourneren. nu zijn we inmiddels 8 weken na het plaatsen van de bestelling (met dus 21 dagen levertijd) en ik heb nog steeds het product niet binnen. Zojuist gebeld met de klantenservice en er werd me duidelijk gemaakt dat alles mijn schuld was, op een meer dan onfatsoenlijke toon en woordkeuze. Zelfs waarom ik geen reactie kreeg op mijn mails in de voorgaande weken was mijn schuld. En ook nu (al 4 weken over de beloofde 21 werkdagen heen) kon hij me geen beloftes doen dat mijn product er aan zat te komen.
Kortom"
- levertijden boeit ze niet, ze zien wel wanneer iets klaar is.
- maattabel klopt totaal niet
- klantenservice ongemanierd
- totaal geen hand in eigen boezem
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
J
|
Privacy bij Miss Yvonne is het niet helemaal compleet ( ! ! ) ...
Bij eigen bank overzicht afschrijvingen is het hun naam helemaal en volledig zichtbaar, dat is het natuurlijk ook absoluut onacceptabel ! ..
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Hannelore
|
Complete lederen outfit laten maken.
Perfect afgewerkt, en zonder extra kosten kleine aanpassing laten aanbrengen aan een standaard rokje. Zeer kundige klantenservice met verstand van zaken.
Zeker weer
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Michiel
|
Na het plaatsen van de bestelling gelijk gevraagd naar de levertijd (want dit staat niet aangegeven). Dit zou 3-4 weken zijn. Daarna wekelijks gevraagd waar het pakketje bleef en na lang zeuren 1 reactie gehad dat de zending kwijtgeraakt was. Daarna bleef het stil. Na ruim 2 maanden gevraagd of het op korte termijn ging lukken en of ik anders mijn geld kom terugkrijgen. Wederom geen reactie maar uiteindelijk wel het geld retour gekregen. Service en vriendelijkheid is dus zeer ver te zoeken bij dit bedrijf. Bedankt voor helemaal niks!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Eerlijkegoedekwaliteitwilik
|
Na 1 maand wachten ging ik vragen op een vriendelijke toon of er duidelijkheid was wanneer het product komt, op eens was het meteen binnen en werd het meteen binnen enkele dagen geleverd. Toen ik het uitpakte zag ik meteen schades, binnen 10 minuten na aflevering waren de meeste foto's meteen gemaakt, echter word ik nu onbeschoft behandeld en word beweert terwijl ik een getuige had dat ik het zelf wel gedaan zou hebben? Er waren putjes piep kleine gaatjes, rare krassen en uitgelopen latex bobbeltjes, ik zou niet weten hoe ik dat ooit kan veroorzaken en ik had hem niet eens aangehad! Daarnaast heb ik ook op de foto mijn nagels zichtbaar en die zijn erg kort geknipt, kan dus niet eens wat beschadigen. De eigenaar maakt eigen rare regeltjes in de algemene voorwaarden, echter staat het nederlands en europese recht daarboven! Eigenaar wilt geen nieuwe sturen en niks vergoeden, ja kan net zo goed en goedkoper en sneller via china bestellen!
14 Reviews Plaats review
peter
|3 bestellingen geplaatst in 1 order. Bij alle 3 de producten stond: op voorraad. Na betaling en een week wachten nog niks binnen. Toen ik mailde kreeg ik als reactie dat 1 van de 3 producten een levertijd had van 21 dagen en dit ook op de site stond. Dit was in die week toegevoegd, dit stond er absoluut niet toen ik de bestelling plaatsten. Waarna ik vroeg of ik dan de andere 2 producten alvast kon krijgen, nee dat was geen optie want dan moest ik een extra 10 euro betalen voor leverkosten. na 5 weken gemaild wat de status was van mijn verlaatte product, omdat de 21 werkdagen al een week voorbij waren. geen reactie. nog eens een week later kreeg ik ineens de andere 2 producten binnen. allebei dezelfde maat, het ene product zit als gegoten, en het andere product is meer dan 2 maten te groot. De maattabel is dus op deze site 1 grote grap. waarna ik mailde of ik het te grote product kon retourneren en kon omruilen voor 2 maten kleiner, binnen een dag een reactie dat dit kon en hoe ik het kon retourneren. nu zijn we inmiddels 8 weken na het plaatsen van de bestelling (met dus 21 dagen levertijd) en ik heb nog steeds het product niet binnen. Zojuist gebeld met de klantenservice en er werd me duidelijk gemaakt dat alles mijn schuld was, op een meer dan onfatsoenlijke toon en woordkeuze. Zelfs waarom ik geen reactie kreeg op mijn mails in de voorgaande weken was mijn schuld. En ook nu (al 4 weken over de beloofde 21 werkdagen heen) kon hij me geen beloftes doen dat mijn product er aan zat te komen.
Kortom"
- levertijden boeit ze niet, ze zien wel wanneer iets klaar is.
- maattabel klopt totaal niet
- klantenservice ongemanierd
- totaal geen hand in eigen boezem
J
|Privacy bij Miss Yvonne is het niet helemaal compleet ( ! ! ) ...
Bij eigen bank overzicht afschrijvingen is het hun naam helemaal en volledig zichtbaar, dat is het natuurlijk ook absoluut onacceptabel ! ..
Hannelore
|Complete lederen outfit laten maken.
Perfect afgewerkt, en zonder extra kosten kleine aanpassing laten aanbrengen aan een standaard rokje. Zeer kundige klantenservice met verstand van zaken.
Zeker weer
Michiel
|Na het plaatsen van de bestelling gelijk gevraagd naar de levertijd (want dit staat niet aangegeven). Dit zou 3-4 weken zijn. Daarna wekelijks gevraagd waar het pakketje bleef en na lang zeuren 1 reactie gehad dat de zending kwijtgeraakt was. Daarna bleef het stil. Na ruim 2 maanden gevraagd of het op korte termijn ging lukken en of ik anders mijn geld kom terugkrijgen. Wederom geen reactie maar uiteindelijk wel het geld retour gekregen. Service en vriendelijkheid is dus zeer ver te zoeken bij dit bedrijf. Bedankt voor helemaal niks!
Eerlijkegoedekwaliteitwilik
|Na 1 maand wachten ging ik vragen op een vriendelijke toon of er duidelijkheid was wanneer het product komt, op eens was het meteen binnen en werd het meteen binnen enkele dagen geleverd. Toen ik het uitpakte zag ik meteen schades, binnen 10 minuten na aflevering waren de meeste foto's meteen gemaakt, echter word ik nu onbeschoft behandeld en word beweert terwijl ik een getuige had dat ik het zelf wel gedaan zou hebben? Er waren putjes piep kleine gaatjes, rare krassen en uitgelopen latex bobbeltjes, ik zou niet weten hoe ik dat ooit kan veroorzaken en ik had hem niet eens aangehad! Daarnaast heb ik ook op de foto mijn nagels zichtbaar en die zijn erg kort geknipt, kan dus niet eens wat beschadigen. De eigenaar maakt eigen rare regeltjes in de algemene voorwaarden, echter staat het nederlands en europese recht daarboven! Eigenaar wilt geen nieuwe sturen en niks vergoeden, ja kan net zo goed en goedkoper en sneller via china bestellen!
Eerlijkegoedekwaliteitwilik
|