Geen helpdesk per telefoon, maar wel een hele snelle per e-mail! En ze helpen je, ze geven je niet maar alleen een standaard antwoordje.
Goed genoeg voor mij. Het werkt en ze zijn duidelijk. Ik ben ronduit erg tevreden.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
snakehill
|
Service nodig? Mooi niet! Zeven jaar lang heb ik hartelijk gebruik gemaakt van mijndomein.nl en heb ik er duizenden euro's besteed aan domeinnamen en het doorschakelen hiervan naar websites elders. Totdat ik vragen had en dringend service behoefte omdat hetgeen waar ik voor betaalde helemaal niet functioneerde. Een aantal van mijn domeinnamen werden (en worden nog steeds) niet doorgeschakeld en in plaats daarvan leiden ze naar pagina's met advertenties van allerlei bedrijven, die dus kennelijk geheel op mijn kosten aan het adverteren zijn op pagina's mogelijk gemaakt door mijndomein). Ik moest hier zelf achterkomen. Ook bij andere problemen het afgelopen jaar verliep de communicatie zeer moeizaam en is maar de helft van de problemen daadwerkelijk opgelost, steeds op eigen initiatief. Het bedrijf is echt alleen bereikbaar via hun online helpdesk, waar alleen doordeweeks op gelimiteerde werkuren antwoord wordt gegeven. Stel je op vrijdag een vraag, mag je hopen maandagmiddag antwoord te hebben. En je moet
niet gek opkijken iets meerdere malen uit te moeten leggen, omdat steeds andere medewerkers je helpen en deze zelden zorgvuldig de eerdere communicatie doornemen. Schade, vooral voor een bedrijft dat streeft "de goedkoopste en de allerbeste te zijn" met meer dan 190.000 klanten. Ze zijn allang de goedkoopste niet meer, en de allerbeste? Alleen als alles op rolletjes loopt en je totaal geen service nodig hebt, en mijndomein gewoon hun werk doet!
3.5
0
1
blankwaard
|
Geen aanrader Als webbouwer loop ik vaak tegen problemen aan die te maken hebben met te weinig werkgeheugen van hostingpakketten van klanten. Gaat om websites die draaien op het populaire systeem WordPress. Klanten kunnen dan overstappen naar een krachtiger pakket, maar dat pakket is flink duurder dan het basispakket en ook veel duurder dan vergelijkbare pakketten elders.
5.5
0
1
Trendbox Panel
|
Korte lijntjes, snelle communicatie, lage prijzen. Goede verhouding prijs/kwaliteit, veel producten en snel opvraagbaar
7.5
0
1
Linda
|
Hele goeie dashboard Erg tevreden over Mijndomein, alhoewel alles via email gaat en online, toch een goed service gevoel. Vragen worden goed en snel beantwoord en ik ben erg onder de indruk van het gebruikersvriendelijke dashboard om je domeinen te beheren.
5 Reviews Plaats review
Gerard
|Geen helpdesk per telefoon, maar wel een hele snelle per e-mail! En ze helpen je, ze geven je niet maar alleen een standaard antwoordje.
Goed genoeg voor mij. Het werkt en ze zijn duidelijk. Ik ben ronduit erg tevreden.
snakehill
|Service nodig? Mooi niet!
Zeven jaar lang heb ik hartelijk gebruik gemaakt van mijndomein.nl en heb ik er duizenden euro's besteed aan domeinnamen en het doorschakelen hiervan naar websites elders. Totdat ik vragen had en dringend service behoefte omdat hetgeen waar ik voor betaalde helemaal niet functioneerde. Een aantal van mijn domeinnamen werden (en worden nog steeds) niet doorgeschakeld en in plaats daarvan leiden ze naar pagina's met advertenties van allerlei bedrijven, die dus kennelijk geheel op mijn kosten aan het adverteren zijn op pagina's mogelijk gemaakt door mijndomein). Ik moest hier zelf achterkomen. Ook bij andere problemen het afgelopen jaar verliep de communicatie zeer moeizaam en is maar de helft van de problemen daadwerkelijk opgelost, steeds op eigen initiatief. Het bedrijf is echt alleen bereikbaar via hun online helpdesk, waar alleen doordeweeks op gelimiteerde werkuren antwoord wordt gegeven. Stel je op vrijdag een vraag, mag je hopen maandagmiddag antwoord te hebben. En je moet
niet gek opkijken iets meerdere malen uit te moeten leggen, omdat steeds andere medewerkers je helpen en deze zelden zorgvuldig de eerdere communicatie doornemen. Schade, vooral voor een bedrijft dat streeft "de goedkoopste en de allerbeste te zijn" met meer dan 190.000 klanten. Ze zijn allang de goedkoopste niet meer, en de allerbeste? Alleen als alles op rolletjes loopt en je totaal geen service nodig hebt, en mijndomein gewoon hun werk doet!
blankwaard
|Geen aanrader
Als webbouwer loop ik vaak tegen problemen aan die te maken hebben met te weinig werkgeheugen van hostingpakketten van klanten. Gaat om websites die draaien op het populaire systeem WordPress. Klanten kunnen dan overstappen naar een krachtiger pakket, maar dat pakket is flink duurder dan het basispakket en ook veel duurder dan vergelijkbare pakketten elders.
Trendbox Panel
|Korte lijntjes, snelle communicatie, lage prijzen.
Goede verhouding prijs/kwaliteit, veel producten en snel opvraagbaar
Linda
|Hele goeie dashboard
Erg tevreden over Mijndomein, alhoewel alles via email gaat en online, toch een goed service gevoel. Vragen worden goed en snel beantwoord en ik ben erg onder de indruk van het gebruikersvriendelijke dashboard om je domeinen te beheren.