Had een mooie tegel uitgezocht voor de achterwand in badkamer en toilet, verkoper dacht super goed mee. Hij gaf aan dat de tegels met een minimale voeg gezet zou worden, als het ware tegen elkaar aan. Dit stond helaas niet goed vermeld op de offerte. Hij gaf aan dat dit niet hoefde omdat ze de beste tegelzetters hadden en deze tegels altijd zo gezet werden. NIET DUS! heb nu echt een hele lelijke badkamer en ze geven nu niet thuis... Kan ik op eigen kosten alles eruit slopen en opnieuw doen... echt belachelijk!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anne
|
Vanuit de aannemer moesten we bij dit bedrijf zijn. Voor de keuken zijn we na de offerte meteen naar een ander gegaan; huismerk kasten, allerlei verschillende merken, 2e keus apparatuur en daar vragen ze vervolgens meer dan de hoofdprijs voor. Daarnaast kwam de verkoper erg onprettig over en werden we van hot naar haar gesleept in de showroom zonder dat er een echte lijn zat in wat we te zien kregen. Onderhandelen is geen optie, dat zeggen ze ook al van te voren. Toen dachten we nog;de prijs zal direct scherp zijn...netjes...Badkamer precies dezelfde slechte ervaring onderweg naar de offerte toe en het werd alleen maar slechter. Standaard spullen, standaard witte tegels, standaard kranen etc, waarvan je weet dat je bij een ander voor dezelfde spullen misschien wel de helft minder betaalt. Maar zij leveren kwaliteit is hun argument. Uiteindelijk met hangen en wurgen een offerte gekregen waarbij de prijs/kwaliteit niet overeen kwam met onze verwachtingen.
Enige tijd later wilden wij een item laten vervallen op de offerte en in plaats van dat het goedkoper werd, gaven ze een nieuwe prijs die 1000 euro hoger lag dan de originele offerte en als je de minderprijs van het item meerekent, is het zelfs een verschil van 1700 euro. Dus..je haalt er iets af...en je mag extra betalen en flink extra ook. Wij zeiden toen, netjes op tijd binnen de in de offerte gestelde datum, lever dan maar inclusief dat item. Zij zeiden dat ze dat niet doen en houden vast aan de 1700 euro hogere rekening en komen met allerlei non-argumenten en insinuaties dat we zouden liegen. En dat terwijl we alles zwart op wit in de offerte hebben staan.....
Wij willen alles van Middelkoop het liefst laten verwijderen zodat we met een normaal bedrijf kunnen gaan praten. Maar ook dat sleept nu al bijna 3 maanden omdat voor de badkamer een deel in de aanneemsom zit verwerkt.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
giel pardoel
|
Goed hoor alles in voorraad wel duur geen prijzen op artikels is minder
7.7
0
Gesponsord
Reint Smit
|
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Sommige prijzen zitten aan de hoge kant.
6.7
0
Corrie
|
Middelpook luistert en adviseert daarna maar ook denkt mee nar het budget en laat dan een zeer tevreden klant -koper naar huis gaan vervolgens is de service wat betreft klachten 100%
49 Reviews Plaats review
Yvonne
|Had een mooie tegel uitgezocht voor de achterwand in badkamer en toilet, verkoper dacht super goed mee. Hij gaf aan dat de tegels met een minimale voeg gezet zou worden, als het ware tegen elkaar aan. Dit stond helaas niet goed vermeld op de offerte. Hij gaf aan dat dit niet hoefde omdat ze de beste tegelzetters hadden en deze tegels altijd zo gezet werden. NIET DUS! heb nu echt een hele lelijke badkamer en ze geven nu niet thuis... Kan ik op eigen kosten alles eruit slopen en opnieuw doen... echt belachelijk!
Anne
|Vanuit de aannemer moesten we bij dit bedrijf zijn. Voor de keuken zijn we na de offerte meteen naar een ander gegaan; huismerk kasten, allerlei verschillende merken, 2e keus apparatuur en daar vragen ze vervolgens meer dan de hoofdprijs voor. Daarnaast kwam de verkoper erg onprettig over en werden we van hot naar haar gesleept in de showroom zonder dat er een echte lijn zat in wat we te zien kregen. Onderhandelen is geen optie, dat zeggen ze ook al van te voren. Toen dachten we nog;de prijs zal direct scherp zijn...netjes...Badkamer precies dezelfde slechte ervaring onderweg naar de offerte toe en het werd alleen maar slechter. Standaard spullen, standaard witte tegels, standaard kranen etc, waarvan je weet dat je bij een ander voor dezelfde spullen misschien wel de helft minder betaalt. Maar zij leveren kwaliteit is hun argument. Uiteindelijk met hangen en wurgen een offerte gekregen waarbij de prijs/kwaliteit niet overeen kwam met onze verwachtingen.
Enige tijd later wilden wij een item laten vervallen op de offerte en in plaats van dat het goedkoper werd, gaven ze een nieuwe prijs die 1000 euro hoger lag dan de originele offerte en als je de minderprijs van het item meerekent, is het zelfs een verschil van 1700 euro. Dus..je haalt er iets af...en je mag extra betalen en flink extra ook. Wij zeiden toen, netjes op tijd binnen de in de offerte gestelde datum, lever dan maar inclusief dat item. Zij zeiden dat ze dat niet doen en houden vast aan de 1700 euro hogere rekening en komen met allerlei non-argumenten en insinuaties dat we zouden liegen. En dat terwijl we alles zwart op wit in de offerte hebben staan.....
Wij willen alles van Middelkoop het liefst laten verwijderen zodat we met een normaal bedrijf kunnen gaan praten. Maar ook dat sleept nu al bijna 3 maanden omdat voor de badkamer een deel in de aanneemsom zit verwerkt.
Anne
|Middelkoop Culemborg
|
|giel pardoel
|Goed hoor alles in voorraad wel duur geen prijzen op artikels is minder
Reint Smit
|Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Sommige prijzen zitten aan de hoge kant.
Corrie
|Middelpook luistert en adviseert daarna maar ook denkt mee nar het budget en laat dan een zeer tevreden klant -koper naar huis gaan vervolgens is de service wat betreft klachten 100%