Goed geholpen met het uitzoeken van de vloer waar wij ontzettend blij mee zijn.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Degenkamp
|
Alles goed geregeld. Klein pijnplekje bij de wc is een gedeelte in stukjes gelegd.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
de Jong
|
In de winkel prima geholpen door medewerker Arie gaf een goed advies dit is iemand met ervaring.
Het realiseren van de renovatie van het toilet liep niet helemaal zoals verwacht werd. Dit kwam door lange levertijd van de tegels. Uiteindelijk is alles goed gekomen dankzij de loodgieter, tegelzetter en stukadoor. Alle drie mensen met ervaring.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
san
|
De verkoop van de tegels ging prima. Goede service in de winkel. snel een offerte. Bakje koffie erbij allemaal heel gezellig en leuk.
Afspraak gemaakt om op een maandag de tegels te komen plaatsen. En ja hoor op die maandag kwamen de tegels. Rest van de ochtend zitten wachten op de tegelzetter. Rond 11 uur kreeg ik het bedrijf pas te pakken. Toen kreeg ik te horen dat ze woensdag pas gingen beginnen met de tegels te leggen. Communicatie daarover was er niet geweest. Het leggen van de tegels was uitbesteed bij een lokale tegellegger en het is onduidelijk gebleven wie verantwoordelijk was voor het leggen.
Woensdag, donderdag en vrijdag worden de tegels gelegd en dan vertrekt de legger. De voegen zitten er nog niet in. Als ik dan vraag wanneer de voegen gedaan gaan worden blijft dat heel onduidelijk. Pas week later komt er iemand om 1600 uur om de voegen in te wassen.
De tegelresten en al het afval worden voor huis in de tuin gelegd. Bedoeling is dat we dat zelf gaan afvoeren. De tegelzetten van de badkamer nam alles gewoon mee.
Inmiddels zijn we 2 weken verder en is de afspraak dat er vanavond iemand de plinten komt plaatsen.
We hebben veel aannemers en bouwbedrijven over de vloer momenteel. Iedereen verbaast zich over de gang van zaken van Middag Leerdam.
Service lijkt niet verder te gaan dan de verkoop. Nu begrijp ik waarom je 90% moet betalen voor levering.
6 Reviews Plaats review
Diederik
|Goede service en enorm assortiment.
C van Zanten
|Goed geholpen met het uitzoeken van de vloer waar wij ontzettend blij mee zijn.
Degenkamp
|Alles goed geregeld. Klein pijnplekje bij de wc is een gedeelte in stukjes gelegd.
de Jong
|In de winkel prima geholpen door medewerker Arie gaf een goed advies dit is iemand met ervaring.
Het realiseren van de renovatie van het toilet liep niet helemaal zoals verwacht werd. Dit kwam door lange levertijd van de tegels. Uiteindelijk is alles goed gekomen dankzij de loodgieter, tegelzetter en stukadoor. Alle drie mensen met ervaring.
san
|De verkoop van de tegels ging prima. Goede service in de winkel. snel een offerte. Bakje koffie erbij allemaal heel gezellig en leuk.
Afspraak gemaakt om op een maandag de tegels te komen plaatsen. En ja hoor op die maandag kwamen de tegels. Rest van de ochtend zitten wachten op de tegelzetter. Rond 11 uur kreeg ik het bedrijf pas te pakken. Toen kreeg ik te horen dat ze woensdag pas gingen beginnen met de tegels te leggen. Communicatie daarover was er niet geweest. Het leggen van de tegels was uitbesteed bij een lokale tegellegger en het is onduidelijk gebleven wie verantwoordelijk was voor het leggen.
Woensdag, donderdag en vrijdag worden de tegels gelegd en dan vertrekt de legger. De voegen zitten er nog niet in. Als ik dan vraag wanneer de voegen gedaan gaan worden blijft dat heel onduidelijk. Pas week later komt er iemand om 1600 uur om de voegen in te wassen.
De tegelresten en al het afval worden voor huis in de tuin gelegd. Bedoeling is dat we dat zelf gaan afvoeren. De tegelzetten van de badkamer nam alles gewoon mee.
Inmiddels zijn we 2 weken verder en is de afspraak dat er vanavond iemand de plinten komt plaatsen.
We hebben veel aannemers en bouwbedrijven over de vloer momenteel. Iedereen verbaast zich over de gang van zaken van Middag Leerdam.
Service lijkt niet verder te gaan dan de verkoop. Nu begrijp ik waarom je 90% moet betalen voor levering.