Een ssd besteld. Zou dindag aankomen. Niet gekomen dus gebeld en is mij aangegeven dat het was verzonden maar dat er een fout met de bezorger zou kunnen zijn en dat ik maar even nog 2-3 dagen moest wachten. Nou dat heb ik gedaan en er was nog niks binnen. Dus weer gebeld en nu zou het toch bevestigd zijn dat de fout bij de bezorger lag. En ik zoi het die dag binnenkrijgen of uiterlek de dag erna. Nou raad eens, ik heb weer niks binnen gekregen en heb ik dus lekker 7 dagen mogen verspillen hieraan zonder wat binnen te krijgen. Dit maak ik voor het eerst in mijn hele leven mee. En tenzij dit op een of andere manier wordf gecompenseert. Blijft mijn mening hetzelfde over het bedrijf
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pim E
|
Moederbord ging kapot tijdens dat deze aanstond (was geen mens in de buurt). Dus RMA opgestart. Een fysiek defect ONDER de processor! Dat kan natuurlijk nooit zijn gebeurd tijdens dat deze aanstond.
Echter krijg ik nu als klant de schuld van een defect en wordt geweigerd dit te repareren of te compenseren. Wet- en regelgeving wordt genegeerd. In de eerste periode moet de leverancier aantonen dat het door de klant komt en dat wordt niet gedaan.
Ondanks handreikingen wordt nu niets gedaan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
b van Gorcum
|
Ik woon vlak bij het bedrijf en ik zocht wat eenvoudige aansluitmaterialen. Ik liep binnen bij Micro-mail en ik kreeg te horen dat ik dan maar op de site moest kijken. Er staat een computer aan de afhaalbalie. Maar de medewerker wilde niets voor mij doen. De onderdelen hebben ze waarschijnlijk. Maar een gewone klant die iets komt halen wat nog niet is besteld, die kan weer vertrekken. Wat een behandeling. Ik denk niet dat ik nog op de site ga kijken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
dagda
|
prima bedrijf rekening houdend met de op de site aangegeven vrije dagen rond kerstmis werd het pakket 1 dag na de eerste werkdag bezorgd.
Prima afhandeling
8.0
0
1
D.J.
|
Webshop voor computeronderdelen. Zeer groot assortiment met betrouwbare voorraadinformatie. Over het algemeen lage prijzen. No-nonsense. Spullen kunnen afgehaald worden en betaald met PIN. Doorgaans zeer snelle reactie op mail.
5 Reviews Plaats review
Abdie
|Een ssd besteld. Zou dindag aankomen. Niet gekomen dus gebeld en is mij aangegeven dat het was verzonden maar dat er een fout met de bezorger zou kunnen zijn en dat ik maar even nog 2-3 dagen moest wachten. Nou dat heb ik gedaan en er was nog niks binnen. Dus weer gebeld en nu zou het toch bevestigd zijn dat de fout bij de bezorger lag. En ik zoi het die dag binnenkrijgen of uiterlek de dag erna. Nou raad eens, ik heb weer niks binnen gekregen en heb ik dus lekker 7 dagen mogen verspillen hieraan zonder wat binnen te krijgen. Dit maak ik voor het eerst in mijn hele leven mee. En tenzij dit op een of andere manier wordf gecompenseert. Blijft mijn mening hetzelfde over het bedrijf
Pim E
|Moederbord ging kapot tijdens dat deze aanstond (was geen mens in de buurt). Dus RMA opgestart. Een fysiek defect ONDER de processor! Dat kan natuurlijk nooit zijn gebeurd tijdens dat deze aanstond.
Echter krijg ik nu als klant de schuld van een defect en wordt geweigerd dit te repareren of te compenseren. Wet- en regelgeving wordt genegeerd. In de eerste periode moet de leverancier aantonen dat het door de klant komt en dat wordt niet gedaan.
Ondanks handreikingen wordt nu niets gedaan.
Micro-Mail
|b van Gorcum
|Ik woon vlak bij het bedrijf en ik zocht wat eenvoudige aansluitmaterialen. Ik liep binnen bij Micro-mail en ik kreeg te horen dat ik dan maar op de site moest kijken. Er staat een computer aan de afhaalbalie. Maar de medewerker wilde niets voor mij doen. De onderdelen hebben ze waarschijnlijk. Maar een gewone klant die iets komt halen wat nog niet is besteld, die kan weer vertrekken. Wat een behandeling. Ik denk niet dat ik nog op de site ga kijken.
Micro-Mail BV
|dagda
|prima bedrijf
rekening houdend met de op de site aangegeven vrije dagen rond kerstmis werd het pakket 1 dag na de eerste werkdag bezorgd.
Prima afhandeling
D.J.
|Webshop voor computeronderdelen. Zeer groot assortiment met betrouwbare voorraadinformatie. Over het algemeen lage prijzen. No-nonsense. Spullen kunnen afgehaald worden en betaald met PIN. Doorgaans zeer snelle reactie op mail.