Mijn dochter brengt haar fiets omdat hij een raar geluid maakte. Laat dit ook horen en vraagt wat dit gaat kosten. Het antwoord was hierop dat weet ik nog niet en dat snap ik. Maar hij had mn nummer en zou t laten weten. Vanmorgen nog niets gehoord dus ik belde even om te informeren en na zoeken wist hij over welke fiets t ging, maar er was nog niet naar gekeken. Dus ik zei maakt niet uit maar wil wel graag weten wat t gaat kosten. Waarop er gezegd werd jahoor ik laat t u weten. Tijdje later een sms met het bedrag er in en dat de fiets klaar was. Best apart. Dus ik maar weer even gebeld dat ik het jammer vond dat ik niet eerst even op de hoogte gebracht was van de kosten omdat wij dat expliciet hadden gevraagd. Waarna de discussie begon want mijn dochter had daar niets over gezegd en alleen maar t geluid laten horen. Dus ik zei ja je kan nu je stem gaan verheffen maar ik weet dat ze dat echt wel
Heeft gevraagd want dat heb ik haar als opdracht meegegeven. Nee en dat was niet waar en dan moest ik volgende keer maar naar een ander gaan en ik was er helemaal niet bij geweest. Dus ik zei ok dan laten we t in t midden of ze t wel of niet heeft gezegd, maar ik heb t vanmorgen ook nog aan je gevraagd toen ik je belde. Nou dat wist hij allemaal niet meer. Erg jammer dat je zo met je klanten omgaat.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeffrey
|
PAS OP! Deze eigenaar is heel goed in fietsen verkopen, maar niet in: - Afspraken nakomen (je moet zelf 10x bellen) - Mail beantwoorden als je problemen hebt (wel direct als je wat wilt kopen) - Klanten serieus nemen met problemen (je wordt gewoon elke keer weer gestuurd met hetzelfde probleem, maar volgens van Dijk is de fiets perfect. - hij gelooft in zijn eigen smoezen (als je remblokjes naar 3 weken versleten zijn, noemt hij dat normaal en kan je weer 20 euro dokken) - al wel 20x terug geweest met mijn fiets, maar nog steeds dezelfde problemen Zo kan ik nog wel even doorgaan. Mijn elektrische fiets doet nu helemaal niets meer, maar hier wordt u niet geholpen, alleen belachelijk gemaakt (ze zijn hier echt onbeschoft tegen klanten). Wat heb ik een spijt dat ik hier een fiets heb gekocht ! Wees dus gewaarschuwd (hoorde van iemand anders die dezelfde fiets heeft gekocht bij deze zaak bijna exact hetzelfde verhaal).***
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lenneke de Jager
|
twee jaar geleden kocht ik een Sparta Ion bij een oudere medewerker van Michel van Dijk. Vorig jaar december was er een terugroepactie vanwege materiaalzwakte in de remadapter en mogelijke blokkering van de voorrem. Ik heb drie maal gebeld, ben twee maal langsgeweest maar ze hadden het druk en zouden echt contact met me opnemen. Het is nu 10 maanden later en nu kreeg ik te horen dat de rollerbrakes al die tijd in backorder hebben gestaan....lijkt me stug en, maar toen ik dat zei werd ik afgebekt door diezelfde medewerker, ik kon de fiets aanbieden of niet. Ik ben erg teleurgesteld, want met Michel had ik voorheen goede ervaringen...
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
jeroen
|
prima adres voor allerlei fietsdingetjes!. familiebedrijfje van vader en zoon. No nonsens.Heeft niet alleen gewone en electrische fietsen maar ook mountainbikes en race fietsen. Pluspunten: Makkelijke toegang. Geen inzin. Wat je ziet dat krijg je.
Snelle service. fiets klaar = emailtje. Prima zo. Minpunten: hart"van de winkel is de werkplaats. Geeft een gek gevoel als je voor het eerst zou komen. Minder goed bereikbaar voor minder valide."
4 Reviews Plaats review
Patricia
|Mijn dochter brengt haar fiets omdat hij een raar geluid maakte. Laat dit ook horen en vraagt wat dit gaat kosten. Het antwoord was hierop dat weet ik nog niet en dat snap ik. Maar hij had mn nummer en zou t laten weten. Vanmorgen nog niets gehoord dus ik belde even om te informeren en na zoeken wist hij over welke fiets t ging, maar er was nog niet naar gekeken. Dus ik zei maakt niet uit maar wil wel graag weten wat t gaat kosten. Waarop er gezegd werd jahoor ik laat t u weten. Tijdje later een sms met het bedrag er in en dat de fiets klaar was. Best apart. Dus ik maar weer even gebeld dat ik het jammer vond dat ik niet eerst even op de hoogte gebracht was van de kosten omdat wij dat expliciet hadden gevraagd. Waarna de discussie begon want mijn dochter had daar niets over gezegd en alleen maar t geluid laten horen. Dus ik zei ja je kan nu je stem gaan verheffen maar ik weet dat ze dat echt wel
Heeft gevraagd want dat heb ik haar als opdracht meegegeven. Nee en dat was niet waar en dan moest ik volgende keer maar naar een ander gaan en ik was er helemaal niet bij geweest. Dus ik zei ok dan laten we t in t midden of ze t wel of niet heeft gezegd, maar ik heb t vanmorgen ook nog aan je gevraagd toen ik je belde. Nou dat wist hij allemaal niet meer. Erg jammer dat je zo met je klanten omgaat.
Jeffrey
|PAS OP! Deze eigenaar is heel goed in fietsen verkopen, maar niet in: - Afspraken nakomen (je moet zelf 10x bellen) - Mail beantwoorden als je problemen hebt (wel direct als je wat wilt kopen) - Klanten serieus nemen met problemen (je wordt gewoon elke keer weer gestuurd met hetzelfde probleem, maar volgens van Dijk is de fiets perfect. - hij gelooft in zijn eigen smoezen (als je remblokjes naar 3 weken versleten zijn, noemt hij dat normaal en kan je weer 20 euro dokken) - al wel 20x terug geweest met mijn fiets, maar nog steeds dezelfde problemen Zo kan ik nog wel even doorgaan. Mijn elektrische fiets doet nu helemaal niets meer, maar hier wordt u niet geholpen, alleen belachelijk gemaakt (ze zijn hier echt onbeschoft tegen klanten). Wat heb ik een spijt dat ik hier een fiets heb gekocht ! Wees dus gewaarschuwd (hoorde van iemand anders die dezelfde fiets heeft gekocht bij deze zaak bijna exact hetzelfde verhaal).***
Lenneke de Jager
|twee jaar geleden kocht ik een Sparta Ion bij een oudere medewerker van Michel van Dijk. Vorig jaar december was er een terugroepactie vanwege materiaalzwakte in de remadapter en mogelijke blokkering van de voorrem. Ik heb drie maal gebeld, ben twee maal langsgeweest maar ze hadden het druk en zouden echt contact met me opnemen. Het is nu 10 maanden later en nu kreeg ik te horen dat de rollerbrakes al die tijd in backorder hebben gestaan....lijkt me stug en, maar toen ik dat zei werd ik afgebekt door diezelfde medewerker, ik kon de fiets aanbieden of niet. Ik ben erg teleurgesteld, want met Michel had ik voorheen goede ervaringen...
jeroen
|prima adres voor allerlei fietsdingetjes!. familiebedrijfje van vader en zoon. No nonsens.Heeft niet alleen gewone en electrische fietsen maar ook mountainbikes en race fietsen. Pluspunten: Makkelijke toegang. Geen inzin. Wat je ziet dat krijg je.
Snelle service. fiets klaar = emailtje. Prima zo. Minpunten: hart"van de winkel is de werkplaats. Geeft een gek gevoel als je voor het eerst zou komen. Minder goed bereikbaar voor minder valide."