Het is allereerst jammer dat er geen prijzen op de website beschreven staan.
Ik heb 3 kwartier moeten wachten (mijn afspraak was om half 2) voordat ik aan de beurt was met knippen. Dit omdat Mufide een interview had die gelijktijdig plaatsvond met mijn afspraak. Dit wist ik niet en was me ook niet gezegd en hoort ook niet als je een afspraak met een klant hebt staan. Ik heb dit benoemd en kreeg een korting van 5,- voor 3 kwartieren wachten. Daarnaast was het door de mensen van het interview (er waren 4 mensen die telkens heen en weer liepen) veels te druk in de kapsalon. Ze leken er weinig allen om de geven want ze waren zelf allemaal in hun sas. Mijn haren die gekleurd zijn zien er niet natuurlijk uit en
het is ook niet de haarkleur waar ik om heb gevraagd. Er zijn nummers aan haarkleuring gemixt dat heb ik gehoord blijkbaar in de hoop de wens van de klant te evenaren. Na deze ervaring stop ik definitief met kleuren. Ik was al met al zeer veel geld kwijt de korting vond ik maar zeer matig voor alle keren dat ik er ben geweest en om iemand 3 kwartier te laten wachten.
2.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Selma
|
Ik heb om een bruine kleur gevraagd en ben met zwart haar naar buiten gelopen. Kosten 105 euro voor kleuren. Telefonisch was ook verteld dat highlights 110 euro was, maar ik heb enkel laten verven. Specifiek ook aangegeven dat ik niet speciaal gefohnd haar wil, dus niet polijsten. Totale kosten 143 euro!! Dus 38 euro voor fohnen. Bij andere kappers zit fohnen er gewoon bij. Ik zal er niet weer naar toe gaan.
3.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Sanne
|
2 keer geweest en beide keren ontevreden de deur uit. Personeel niet eerlijk over resultaat terwijl de kapsel duidelijk lelijk en anders dan afgesproken kapsel is! Als je zegt dat je ontevreden bent komt de eigenaar met onredelijke argumenten. Denkt ze soms dat ik een kind of dom ben?!Prijskwaliteit klopt helemaal niet. Nooit meer daar.
2.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
Mila
|
Drie keer geholpen in deze salon en de laatste twee keer ontevreden weggelopen. Waarom? Het is gebruikelijk bij Mufide om de klandizie die net toevallig binnenkomt met verzoek om snel geholpen te worden aan een stagiaire zonder enkele begrip/ervaring te koppelen aan een behandeling. Maar de prijs die jij betaald is niet gekoppeld aan ondeskundigheid. Die blijft gewoon HOOG! Wat heb ik dan aan de dure imago, natuurlijke shampoo en een relaxte sfeer als ik toch maar ontevreden naar huis ga met gat in mijn portemonnee?
5.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Vaste klant Mufide
|
Altijd heerlijk om hier weer naartoe te gaan! Ik ben vanaf dag 1 vaste klant, er gaat niets boven hun deskundigheid en gastvrijheid! Ik voel me altijd op en top verwend en prachtig als ik weer naar buiten ga. Niemand kan mijn haar zo mooi en gezond maken als de dames van Müfide!
26 Reviews Plaats review
Reviewer888
|Het is allereerst jammer dat er geen prijzen op de website beschreven staan.
Ik heb 3 kwartier moeten wachten (mijn afspraak was om half 2) voordat ik aan de beurt was met knippen. Dit omdat Mufide een interview had die gelijktijdig plaatsvond met mijn afspraak. Dit wist ik niet en was me ook niet gezegd en hoort ook niet als je een afspraak met een klant hebt staan. Ik heb dit benoemd en kreeg een korting van 5,- voor 3 kwartieren wachten. Daarnaast was het door de mensen van het interview (er waren 4 mensen die telkens heen en weer liepen) veels te druk in de kapsalon. Ze leken er weinig allen om de geven want ze waren zelf allemaal in hun sas. Mijn haren die gekleurd zijn zien er niet natuurlijk uit en
het is ook niet de haarkleur waar ik om heb gevraagd. Er zijn nummers aan haarkleuring gemixt dat heb ik gehoord blijkbaar in de hoop de wens van de klant te evenaren. Na deze ervaring stop ik definitief met kleuren. Ik was al met al zeer veel geld kwijt de korting vond ik maar zeer matig voor alle keren dat ik er ben geweest en om iemand 3 kwartier te laten wachten.
Selma
|Ik heb om een bruine kleur gevraagd en ben met zwart haar naar buiten gelopen. Kosten 105 euro voor kleuren. Telefonisch was ook verteld dat highlights 110 euro was, maar ik heb enkel laten verven. Specifiek ook aangegeven dat ik niet speciaal gefohnd haar wil, dus niet polijsten. Totale kosten 143 euro!! Dus 38 euro voor fohnen. Bij andere kappers zit fohnen er gewoon bij. Ik zal er niet weer naar toe gaan.
Sanne
|2 keer geweest en beide keren ontevreden de deur uit. Personeel niet eerlijk over resultaat terwijl de kapsel duidelijk lelijk en anders dan afgesproken kapsel is! Als je zegt dat je ontevreden bent komt de eigenaar met onredelijke argumenten. Denkt ze soms dat ik een kind of dom ben?!Prijskwaliteit klopt helemaal niet. Nooit meer daar.
Mila
|Drie keer geholpen in deze salon en de laatste twee keer ontevreden weggelopen. Waarom? Het is gebruikelijk bij Mufide om de klandizie die net toevallig binnenkomt met verzoek om snel geholpen te worden aan een stagiaire zonder enkele begrip/ervaring te koppelen aan een behandeling. Maar de prijs die jij betaald is niet gekoppeld aan ondeskundigheid. Die blijft gewoon HOOG! Wat heb ik dan aan de dure imago, natuurlijke shampoo en een relaxte sfeer als ik toch maar ontevreden naar huis ga met gat in mijn portemonnee?
Vaste klant Mufide
|Altijd heerlijk om hier weer naartoe te gaan! Ik ben vanaf dag 1 vaste klant, er gaat niets boven hun deskundigheid en gastvrijheid! Ik voel me altijd op en top verwend en prachtig als ik weer naar buiten ga. Niemand kan mijn haar zo mooi en gezond maken als de dames van Müfide!