Onlangs hebben wij een keuken en een badkamer laten installeren. En wij zijn dik tevreden. Vanaf het moment dat we de showroom in stapte, 1 aanspreekpunt. Hele fijne monteurs die ook echt mee dachten. alles word goed geregeld. Wij raden Meyer Totaal dan ook aan.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Andreas
|
Neemt mij als klant niet serieus. Zijn paar uur bezig geweest aan tekening voor behoorlijke keuken en nooit meer wat gehoord terwijl we een offerte zouden krijgen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ronald
|
Daar wij op zoek zijn naar een douchehoek en hier al eerder geweest waren dachten we hier te kunnen slagen.
Echter liep het anders dan gedacht, We waren hier Zaterdag 17-11-18 zo rond 15.00 en wilden meer informatie over onze douchehoek, de verkoper aldaar liet ons het e.e.a. zien. Daar niet alles in een showroom kan staan pakte hij er nog een boek bij en daar vonden wij een douchehoek. Voorbeeld was er ook hetzij in een andere kleur en maat. Maar toch voldeed deze aan onze smaak over de prijs wilden wij nog even nadenken en bedankte de verkoper. Tijdens de autorit besloten we om toch deze douchehoek te bestellen, dus weer terug naar Meyer, het zal 15.45 geweest zijn. Naar binnen en de verkoper vroeg aan ons of wij nog wat wilde weten, nee we willen de douchehoek bestellen. Wel met het verzoek om de levertijd na te vragen, de verkoper werd wat narrig en pufte bij alles wat ik vroeg(levertijd, prijs plaatsing) en wat we nou wilde. Ik heb hem verteld dat het ging over de eerder besproken douchehoek. De gidsen had hij al reeds opgeborgen en vertelde hem deze te pakken zodat we er nog even naar konden kijken. Vraag over de levertijd kon hij niet direct geven doch pas aanstaande woensdag en plaatsen over 2 weken was al helemaal uit den boze daar men al in maart 2019 aan het plannen was (zucht zucht de verkoper) Hij maakt ook nog de opmerking om dan tijdelijk een douchegordijn op te hangen!!! toen brak mijn klomp. Maar het kwam er eigenlijk op neer dat het 16.00 uur was en dat de zaak ging sluiten, dat was dus het probleem de douchehoek van € 1800.00 was niet belangrijk genoeg. Ik snapte mijn heer zijn zuchten en steunen en heb hem gemeld dat ik vooral woensdag NIET terug zou komen.
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Cindy
|
GOED!. ik zag door de bomen het bos niet mee. Gelukkig adviseerde iemand mij dit bedrijf. Alle zorg uithanden gegeven. Pluspunten: Niet telkens een ander gezicht bij mijn verbouwing. Degene die begon, heeft het ook afgemaakt. 1 aanspreekpunt eigen vakmensen in dienst. Minpunten: geen.
4 Reviews Plaats review
Helena
|Onlangs hebben wij een keuken en een badkamer laten installeren. En wij zijn dik tevreden. Vanaf het moment dat we de showroom in stapte, 1 aanspreekpunt. Hele fijne monteurs die ook echt mee dachten. alles word goed geregeld. Wij raden Meyer Totaal dan ook aan.
Andreas
|Neemt mij als klant niet serieus. Zijn paar uur bezig geweest aan tekening voor behoorlijke keuken en nooit meer wat gehoord terwijl we een offerte zouden krijgen.
Ronald
|Daar wij op zoek zijn naar een douchehoek en hier al eerder geweest waren dachten we hier te kunnen slagen.
Echter liep het anders dan gedacht, We waren hier Zaterdag 17-11-18 zo rond 15.00 en wilden meer informatie over onze douchehoek, de verkoper aldaar liet ons het e.e.a. zien. Daar niet alles in een showroom kan staan pakte hij er nog een boek bij en daar vonden wij een douchehoek. Voorbeeld was er ook hetzij in een andere kleur en maat. Maar toch voldeed deze aan onze smaak over de prijs wilden wij nog even nadenken en bedankte de verkoper. Tijdens de autorit besloten we om toch deze douchehoek te bestellen, dus weer terug naar Meyer, het zal 15.45 geweest zijn. Naar binnen en de verkoper vroeg aan ons of wij nog wat wilde weten, nee we willen de douchehoek bestellen. Wel met het verzoek om de levertijd na te vragen, de verkoper werd wat narrig en pufte bij alles wat ik vroeg(levertijd, prijs plaatsing) en wat we nou wilde. Ik heb hem verteld dat het ging over de eerder besproken douchehoek. De gidsen had hij al reeds opgeborgen en vertelde hem deze te pakken zodat we er nog even naar konden kijken. Vraag over de levertijd kon hij niet direct geven doch pas aanstaande woensdag en plaatsen over 2 weken was al helemaal uit den boze daar men al in maart 2019 aan het plannen was (zucht zucht de verkoper) Hij maakt ook nog de opmerking om dan tijdelijk een douchegordijn op te hangen!!! toen brak mijn klomp. Maar het kwam er eigenlijk op neer dat het 16.00 uur was en dat de zaak ging sluiten, dat was dus het probleem de douchehoek van € 1800.00 was niet belangrijk genoeg. Ik snapte mijn heer zijn zuchten en steunen en heb hem gemeld dat ik vooral woensdag NIET terug zou komen.
Cindy
|GOED!. ik zag door de bomen het bos niet mee. Gelukkig adviseerde iemand mij dit bedrijf. Alle zorg uithanden gegeven. Pluspunten: Niet telkens een ander gezicht bij mijn verbouwing. Degene die begon, heeft het ook afgemaakt. 1 aanspreekpunt eigen vakmensen in dienst. Minpunten: geen.