Mijn schoonmoeder heeft een fauteuil gekocht in oktober van het afgelopen jaar. Ik belde omdat de stoel wat ingezakt is en dezelfde dag kwamen er (2!) medewerkers, nota bene in coronatijd om haar te melden dat ze te vaak in haar stoel zat! Treurig!!! Zware miskoop geen garantie en misselijke service
2.0
hetty gaanderse
|
Zeer slecht. Service wordt niet nagekomen.
Na 1 jaar en 2 maanden wordt je afgewimpeld na eerst een afspraak te hebben gemaakt voor repetitie van max 100.00 euro en de monteur zou bellen voor een afspraak. Na een week is gevraagd hoe of wat. Ben teruggebeld en afgescheept met en telefoonnummer wat ik moest bellen.
Zo gaat men niet om met klanten! !
Schandalig en men is NIET aangesloten bij het CBW.
Hetty Gaanderse
2 Reviews Plaats review
Ayla Kenton
|Mijn schoonmoeder heeft een fauteuil gekocht in oktober van het afgelopen jaar. Ik belde omdat de stoel wat ingezakt is en dezelfde dag kwamen er (2!) medewerkers, nota bene in coronatijd om haar te melden dat ze te vaak in haar stoel zat! Treurig!!! Zware miskoop geen garantie en misselijke service
hetty gaanderse
|Zeer slecht. Service wordt niet nagekomen.
Na 1 jaar en 2 maanden wordt je afgewimpeld na eerst een afspraak te hebben gemaakt voor repetitie van max 100.00 euro en de monteur zou bellen voor een afspraak. Na een week is gevraagd hoe of wat. Ben teruggebeld en afgescheept met en telefoonnummer wat ik moest bellen.
Zo gaat men niet om met klanten! !
Schandalig en men is NIET aangesloten bij het CBW.
Hetty Gaanderse