Ja wij WAREN hier ook jaren klant, maar als je een keer een probleem hebt, wordt je ineens onvriendelijk behandeld en gewoon weggestuurd, het ligt nooit aan hun. Het bed is goed, jouw rug is gewoon niet goed kreeg ik te horen. Ik probeerde tot een oplossing te komen. Bijv. om de matrassen te ruilen tegen wat betere, was zelfs bereid er geld bij te leggen. Hij wilde niet. Dus ik zei kan ik dan de topper om ruilen voor een dikkere (ook met bijbetaling). Dat weigerde hij ook. Dan moest ik maar een volledig nieuwe topper zelf betalen. Ook wees hij erop dat het bed goed is steeds, dat hij NOOIT klachten had. Wij halen rechtsbijstand erbij.. Jaren klant ben je en word je zo slecht behandeld als er een keer iets niet goed is..
1.0
Han
|
Een bedrijf beoordeel je niet op basis van het product (die is overal hetzelfde) of dat het goed gaat met de levering (want meestal gaat het goed), maar op basis van de service als er iets misgaat. Wij kochten er twee matrassen die identiek zouden moeten zijn. Dat bleek niet het geval. Meubelmaster weigerde echter iedere medewerking. Wij hebben de zaak voor moeten laten komen bij de Geschillencommissie. Uiteraard werden wij in het gelijk gesteld. Kostte Meubelmaster flink wat geld, maar wij leverden er ook op in.
1.0
Coenradie
|
Zeer goed geholpen .boxspring goed gemonteerd nu vijf jaar in gebruik ben zeer tevreden
8.0
T A
|
2 jaar geleden van mijn spaarzame geld een elektrische boxspring gekocht. Met 10 maanden zakten de matrassen in het midden in. Mevrouw u " Beslaapt" het bed verkeerd. Het is niet de bedoeling om overdwars in het bed te slapen. Had wel het hele bed betaald..dan zou je toch verwachten dat je ook in het gehele bed kunt slapen....Ik had bij aflevering nog gekheid gemaakt of het bed tegen een "zware man" kon...
echter let op: de matrassen kunnen niet tegen een vrouw alleen van 75 kg. De matrassen heb ik zeer regelmatig (minstens 1 keer per week moeten draaien....de randen zakken in...rugklachten zijn het gevolg.
Vorig jaar heb ik na eerst in de winkel eerst erg onvriendelijk behandeld te zijn uiteindelijk wel 2 nieuwe matrassen gekregen met de mededeling: mevrouw dit komt NOOIT voor....
Nu binnen 10 maanden nu weer hetzelfde probleem, echter nu met de mededeling de fabriek geeft aan dat er niets aan de hand is.....
Echt weggegooid geld! Zo jammer........wees gewaarschuwd!
Overweeg juridische stappen.
1.0
Marinus
|
Met verbazing lees ik de vorige review. Mijn ervaring is namelijk heel anders. Ik ben ontzettend goed en vakkundig geholpen en heb hier mijn hele inrichting gekocht, van bankstel tot boxspring. Het gaat hier gelukkig om een normaal bedrijf zonder al te veel poespas met hele goede aanbiedingen. Alles is uitstekend bij mij thuis bezorgd en gemonteerd. Fijne mensen !
6 Reviews Plaats review
Angela
|Ja wij WAREN hier ook jaren klant, maar als je een keer een probleem hebt, wordt je ineens onvriendelijk behandeld en gewoon weggestuurd, het ligt nooit aan hun. Het bed is goed, jouw rug is gewoon niet goed kreeg ik te horen. Ik probeerde tot een oplossing te komen. Bijv. om de matrassen te ruilen tegen wat betere, was zelfs bereid er geld bij te leggen. Hij wilde niet. Dus ik zei kan ik dan de topper om ruilen voor een dikkere (ook met bijbetaling). Dat weigerde hij ook. Dan moest ik maar een volledig nieuwe topper zelf betalen. Ook wees hij erop dat het bed goed is steeds, dat hij NOOIT klachten had. Wij halen rechtsbijstand erbij.. Jaren klant ben je en word je zo slecht behandeld als er een keer iets niet goed is..
Han
|Een bedrijf beoordeel je niet op basis van het product (die is overal hetzelfde) of dat het goed gaat met de levering (want meestal gaat het goed), maar op basis van de service als er iets misgaat. Wij kochten er twee matrassen die identiek zouden moeten zijn. Dat bleek niet het geval. Meubelmaster weigerde echter iedere medewerking. Wij hebben de zaak voor moeten laten komen bij de Geschillencommissie. Uiteraard werden wij in het gelijk gesteld. Kostte Meubelmaster flink wat geld, maar wij leverden er ook op in.
Coenradie
|Zeer goed geholpen .boxspring goed gemonteerd nu vijf jaar in gebruik ben zeer tevreden
T A
|2 jaar geleden van mijn spaarzame geld een elektrische boxspring gekocht. Met 10 maanden zakten de matrassen in het midden in. Mevrouw u " Beslaapt" het bed verkeerd. Het is niet de bedoeling om overdwars in het bed te slapen. Had wel het hele bed betaald..dan zou je toch verwachten dat je ook in het gehele bed kunt slapen....Ik had bij aflevering nog gekheid gemaakt of het bed tegen een "zware man" kon...
echter let op: de matrassen kunnen niet tegen een vrouw alleen van 75 kg. De matrassen heb ik zeer regelmatig (minstens 1 keer per week moeten draaien....de randen zakken in...rugklachten zijn het gevolg.
Vorig jaar heb ik na eerst in de winkel eerst erg onvriendelijk behandeld te zijn uiteindelijk wel 2 nieuwe matrassen gekregen met de mededeling: mevrouw dit komt NOOIT voor....
Nu binnen 10 maanden nu weer hetzelfde probleem, echter nu met de mededeling de fabriek geeft aan dat er niets aan de hand is.....
Echt weggegooid geld! Zo jammer........wees gewaarschuwd!
Overweeg juridische stappen.
Marinus
|Met verbazing lees ik de vorige review. Mijn ervaring is namelijk heel anders. Ik ben ontzettend goed en vakkundig geholpen en heb hier mijn hele inrichting gekocht, van bankstel tot boxspring. Het gaat hier gelukkig om een normaal bedrijf zonder al te veel poespas met hele goede aanbiedingen. Alles is uitstekend bij mij thuis bezorgd en gemonteerd. Fijne mensen !