Vandaag zou tussen 8-12 onze medicatie geleverd worden. Niemand, verpleegster is weer vertrokken. Nieuwe afspraak voor 15.00, weer niemand, verpleegster afgebeld, nieuwe levering voor 18.00 uur, niemand, afspraak verschoven naar morgen (uiterlijk binnen 24 toedienen.) nieuwe levering voor 23.00 uur in de avond. 4 maal is de zending kwijt, of heeft de koerier de medicijnen niet mee. Drama! Nu komt er middenin de nacht een koerier, hopelijk, misschien. Morgen moet de injectie uiterlijk voor 16.00 gezet worden. Wat een schande. Expeditie is een puinzooi, koeriers lijken spoorloos van de aardbodem verdwenen, medicijnen kwijt?
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
E. Muurmans
|
Drama. Waardeloze organisatie. Je wordt heen en weer geworpen tussen een aantal zeer globale websites. Geen fatsoenlijke informatie over producten. Tevens (te) weinig keuze. Telefoonjuffrouw kan het ook niet helpen. Geen fatsoenlijk eigen account mogelijk. Sturen boze brief als je door omstandigheden even wat weinig bestelt. Gehonoreerde klacht naar zorgverzekeraar, maar Alcura reageert niet. Na verandering van Zorgverzekeraar nu weer snel terug naar vorige leverancier met uitvoerige informatie op website, heel veel keuzemogelijkheden en prima mondeling overleg. Zal verademing worden.
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
A.
|
Een week op wondmateriaal wachten na verschillende loze beloftes deze keer word het echt morgen bezorgd en nog niets ontvangen. De medewerkers aan de telefoon liegen en bedriegen de hele boel bij elkaar komen met redenen waardoor het fout is gegaan wat later niet waar blijkt te zijn wat word bevestigd door een andere collega. Als het te heet onder de voeten word dan liegen ze opnieuw ik kan uw gegevens niet inkijken en word je naar de wondverpleegkundige doorgeschakeld die ineens wel in je gegevens kan en meteen met een oplossing komt. Geweldig eindelijk vanavond nog het materiaal in huis want er komt een koerier vanavond langs. Hele avond wachten maar geen koerier! Schaam jullie dood, stelletjes oplichters met dit wanbeleid, slechte service, en onprofessioneel gedrag . Voorlopig nog niets in huis dan loze beloftes en leugens en heeft het me alleen maar geld en tijd gekost voor niets.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
George J.M Vos
|
Voor de zoveelste keer geen medicatie geleverd voor een terminale kanker patiënt die deze dringend nodig heeft Door sloomheid, laksheid, en incompetent personeel Met 1e medewerker *** wordt op 30 mei een afspraak gemaakt voor levering op 11 juni tussen 10 00 en 1200 uur 2e medewerker *** vraagt 4 dgn geleden om een afspraak voor levering medicijnen Ik antwoord dat er al een afspraak is gemaakt en voeg de afspraak daarbij Op 11 juni geen aflevering Wel een nieuw verzoek om een afspraak te maken voor levering van 3e medewerker *** Vervolgens bel ik met Alcura Apotheek Meppel met *** die als 4e medewerker ook van afspraken niets weet Blijkbaar weten 4 medewerkers van elkaar niet wat ze aan het doen zijn en welke afspraken ze met patiënten hebben En dit is niet de eerste keer Heb al eerder een klacht ingediend en ook bij het UMCG om een andere Apotheek te zoeken Dit gaat notabene om oncologisch zeer ernstige gevallen Nu moet ee voor de 2e keer een privé chauffeur op kosten van de belasting betaler speciaal komen rijden vanuit Groningen naar Joure hetgeen voor de 2e keer een kapitaal gaat kosten En Alcura heeft geen verbetering getoond En komt er zonder straf op nieuw mee weg en komt de last voor de onschuldige patiënt en belasting betaler Dit zijn onnodige hoge kosten die voorkomen moet worden door dit soort incompetente apotheken de wacht aan te zeggen Een aanklacht procedure is in gang gezet
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
John Klojn
|
Schaamteloos hoe deze organisatie zich gedragen naar ouderen bijna 90 jaar met beperkingen. Onthouden van kwaliteit zorg ! Mensonwaardig handelen. Misdadig! Verwijtbaar schade toebrengen door deze schaamteloze medewerker!
141 Reviews Plaats review
Heerenveen
|Vandaag zou tussen 8-12 onze medicatie geleverd worden. Niemand, verpleegster is weer vertrokken. Nieuwe afspraak voor 15.00, weer niemand, verpleegster afgebeld, nieuwe levering voor 18.00 uur, niemand, afspraak verschoven naar morgen (uiterlijk binnen 24 toedienen.) nieuwe levering voor 23.00 uur in de avond. 4 maal is de zending kwijt, of heeft de koerier de medicijnen niet mee. Drama! Nu komt er middenin de nacht een koerier, hopelijk, misschien. Morgen moet de injectie uiterlijk voor 16.00 gezet worden. Wat een schande. Expeditie is een puinzooi, koeriers lijken spoorloos van de aardbodem verdwenen, medicijnen kwijt?
E. Muurmans
|Drama. Waardeloze organisatie. Je wordt heen en weer geworpen tussen een aantal zeer globale websites. Geen fatsoenlijke informatie over producten. Tevens (te) weinig keuze. Telefoonjuffrouw kan het ook niet helpen. Geen fatsoenlijk eigen account mogelijk. Sturen boze brief als je door omstandigheden even wat weinig bestelt. Gehonoreerde klacht naar zorgverzekeraar, maar Alcura reageert niet. Na verandering van Zorgverzekeraar nu weer snel terug naar vorige leverancier met uitvoerige informatie op website, heel veel keuzemogelijkheden en prima mondeling overleg. Zal verademing worden.
A.
|Een week op wondmateriaal wachten na verschillende loze beloftes deze keer word het echt morgen bezorgd en nog niets ontvangen. De medewerkers aan de telefoon liegen en bedriegen de hele boel bij elkaar komen met redenen waardoor het fout is gegaan wat later niet waar blijkt te zijn wat word bevestigd door een andere collega. Als het te heet onder de voeten word dan liegen ze opnieuw ik kan uw gegevens niet inkijken en word je naar de wondverpleegkundige doorgeschakeld die ineens wel in je gegevens kan en meteen met een oplossing komt. Geweldig eindelijk vanavond nog het materiaal in huis want er komt een koerier vanavond langs. Hele avond wachten maar geen koerier! Schaam jullie dood, stelletjes oplichters met dit wanbeleid, slechte service, en onprofessioneel gedrag . Voorlopig nog niets in huis dan loze beloftes en leugens en heeft het me alleen maar geld en tijd gekost voor niets.
George J.M Vos
|Voor de zoveelste keer geen medicatie geleverd voor een terminale kanker patiënt die deze dringend nodig heeft Door sloomheid, laksheid, en incompetent personeel Met 1e medewerker *** wordt op 30 mei een afspraak gemaakt voor levering op 11 juni tussen 10 00 en 1200 uur 2e medewerker *** vraagt 4 dgn geleden om een afspraak voor levering medicijnen Ik antwoord dat er al een afspraak is gemaakt en voeg de afspraak daarbij Op 11 juni geen aflevering Wel een nieuw verzoek om een afspraak te maken voor levering van 3e medewerker *** Vervolgens bel ik met Alcura Apotheek Meppel met *** die als 4e medewerker ook van afspraken niets weet Blijkbaar weten 4 medewerkers van elkaar niet wat ze aan het doen zijn en welke afspraken ze met patiënten hebben En dit is niet de eerste keer Heb al eerder een klacht ingediend en ook bij het UMCG om een andere Apotheek te zoeken Dit gaat notabene om oncologisch zeer ernstige gevallen Nu moet ee voor de 2e keer een privé chauffeur op kosten van de belasting betaler speciaal komen rijden vanuit Groningen naar Joure hetgeen voor de 2e keer een kapitaal gaat kosten En Alcura heeft geen verbetering getoond En komt er zonder straf op nieuw mee weg en komt de last voor de onschuldige patiënt en belasting betaler Dit zijn onnodige hoge kosten die voorkomen moet worden door dit soort incompetente apotheken de wacht aan te zeggen Een aanklacht procedure is in gang gezet
John Klojn
|Schaamteloos hoe deze organisatie zich gedragen naar ouderen bijna 90 jaar met beperkingen. Onthouden van kwaliteit zorg ! Mensonwaardig handelen. Misdadig! Verwijtbaar schade toebrengen door deze schaamteloze medewerker!