Voor de zoveelste keer geen medicatie geleverd voor een terminale kanker patiënt die deze dringend nodig heeft
Door sloomheid, laksheid, en incompetent personeel
Met 1e medewerker Ellen Bon wordt op 30 mei een afspraak gemaakt voor levering op 11 juni tussen 10 00 en 1200 uur
2e medewerker Chantal Wit vraagt 4 dgn geleden om een afspraak voor levering medicijnen
Ik antwoord dat er al een afspraak is gemaakt en voeg de afspraak daarbij
Op 11 juni geen aflevering
Wel een nieuw verzoek om een afspraak te maken voor levering van 3e medewerker Odil Wind
Vervolgens bel ik met Alcura Apotheek Meppel met Robert die als 4e medewerker ook van afspraken niets weet
Blijkbaar weten 4 medewerkers van elkaar niet wat ze aan het doen zijn en welke afspraken ze met patiënten hebben
En dit is niet de eerste keer
Heb al eerder een klacht ingediend en ook bij het UMCG om een andere Apotheek te zoeken
Dit gaat notabene om oncologisch zeer ernstige gevallen
Nu moet ee voor de 2e keer een privé chauffeur op kosten van de belasting betaler speciaal komen rijden vanuit Groningen naar Joure hetgeen voor de 2e keer een kapitaal gaat kosten
En Alcura heeft geen verbetering getoond
En komt er zonder straf op nieuw mee weg en komt de last voor de onschuldige patiënt en belasting betaler
Dit zijn onnodige hoge kosten die voorkomen moet worden door dit soort incompetente apotheken de wacht aan te zeggen
Een aanklacht procedure is in gang gezet
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
John Klojn
|
Schaamteloos hoe deze organisatie zich gedragen naar ouderen bijna 90 jaar met beperkingen. Onthouden van kwaliteit zorg ! Mensonwaardig handelen. Misdadig! Verwijtbaar schade toebrengen door deze schaamteloze medewerker!
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ilonca van der Made
|
Heel veel beloftes, maar komen deze niet na. 2x niet op afgesproken datum geleverd, tot 2x toe de verkeerde medicatie ( terwijl hiervoor door apotheek is gebeld), veel excuses, maar geen service. Schandalig!
Ik begrijp niet dat er zoveel fouten worden gemaakt bij de verstrekking van noodzakelijke medicatie! Er vanuit gaande dat er bij de apotheek strikte regels gelden op controle. Dit stelt zo teleur. Het is o.i. in en in triest, schandalig en meer dan slordig dat er zoveel fouten zijn gemaakt. Met excuses komen we niet verder. Het vertrouwen in uw apotheek in totaal weg. Helaas kunnen wij niet anders dan afwachten en bellen, aangezien onze zoon afhankelijk is van zijn medicatie.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
George J.M Vos
|
Slecht
Maken keer op keer fouten
Weten zelf niet meer wat voor Medicatie ze moeten leveren
Dit is levensgevaarlijk
Houden zich niet aan aflevering afspraken
Inspectie zou hier beter op toe moeten zien
Mede omdat de rest van de reviews ook al slecht is, verdient dit bedrijf extra aandacht voor het te laat is
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Wilma Handstede
|
Alweer niet alles gekregen, eergisteren zou er inco gebracht worden is niet gebracht. Vooruit de volgende dag ook niet. Nagebeld er komt een nieuw pakket maar helaas zonder de incomateriaal proepakket. Nu heeft ze al een paar dagen inco aan van andere mensen. Kom op zeg Alcura wees eens alerter! En zorg dat t goed komt!
138 Reviews Plaats review
George J.M Vos
|Voor de zoveelste keer geen medicatie geleverd voor een terminale kanker patiënt die deze dringend nodig heeft
Door sloomheid, laksheid, en incompetent personeel
Met 1e medewerker Ellen Bon wordt op 30 mei een afspraak gemaakt voor levering op 11 juni tussen 10 00 en 1200 uur
2e medewerker Chantal Wit vraagt 4 dgn geleden om een afspraak voor levering medicijnen
Ik antwoord dat er al een afspraak is gemaakt en voeg de afspraak daarbij
Op 11 juni geen aflevering
Wel een nieuw verzoek om een afspraak te maken voor levering van 3e medewerker Odil Wind
Vervolgens bel ik met Alcura Apotheek Meppel met Robert die als 4e medewerker ook van afspraken niets weet
Blijkbaar weten 4 medewerkers van elkaar niet wat ze aan het doen zijn en welke afspraken ze met patiënten hebben
En dit is niet de eerste keer
Heb al eerder een klacht ingediend en ook bij het UMCG om een andere Apotheek te zoeken
Dit gaat notabene om oncologisch zeer ernstige gevallen
Nu moet ee voor de 2e keer een privé chauffeur op kosten van de belasting betaler speciaal komen rijden vanuit Groningen naar Joure hetgeen voor de 2e keer een kapitaal gaat kosten
En Alcura heeft geen verbetering getoond
En komt er zonder straf op nieuw mee weg en komt de last voor de onschuldige patiënt en belasting betaler
Dit zijn onnodige hoge kosten die voorkomen moet worden door dit soort incompetente apotheken de wacht aan te zeggen
Een aanklacht procedure is in gang gezet
John Klojn
|Schaamteloos hoe deze organisatie zich gedragen naar ouderen bijna 90 jaar met beperkingen. Onthouden van kwaliteit zorg ! Mensonwaardig handelen. Misdadig! Verwijtbaar schade toebrengen door deze schaamteloze medewerker!
Ilonca van der Made
|Heel veel beloftes, maar komen deze niet na. 2x niet op afgesproken datum geleverd, tot 2x toe de verkeerde medicatie ( terwijl hiervoor door apotheek is gebeld), veel excuses, maar geen service. Schandalig!
Ik begrijp niet dat er zoveel fouten worden gemaakt bij de verstrekking van noodzakelijke medicatie! Er vanuit gaande dat er bij de apotheek strikte regels gelden op controle. Dit stelt zo teleur. Het is o.i. in en in triest, schandalig en meer dan slordig dat er zoveel fouten zijn gemaakt. Met excuses komen we niet verder. Het vertrouwen in uw apotheek in totaal weg. Helaas kunnen wij niet anders dan afwachten en bellen, aangezien onze zoon afhankelijk is van zijn medicatie.
George J.M Vos
|Slecht
Maken keer op keer fouten
Weten zelf niet meer wat voor Medicatie ze moeten leveren
Dit is levensgevaarlijk
Houden zich niet aan aflevering afspraken
Inspectie zou hier beter op toe moeten zien
Mede omdat de rest van de reviews ook al slecht is, verdient dit bedrijf extra aandacht voor het te laat is
Wilma Handstede
|Alweer niet alles gekregen, eergisteren zou er inco gebracht worden is niet gebracht. Vooruit de volgende dag ook niet. Nagebeld er komt een nieuw pakket maar helaas zonder de incomateriaal proepakket. Nu heeft ze al een paar dagen inco aan van andere mensen. Kom op zeg Alcura wees eens alerter! En zorg dat t goed komt!