Tot nu toe zéér tevreden over Meiling. Deskundig advies gekregen bij aanschaf horloge. Nemen echt alle tijd om je te adviseren/informeren over het horloge.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
lageweg
|
prutsers bij meiling. Bij mijn vrouw haar gouden ring zat de diamant iets los, ring ter waarde van 1100 euro, dus naar meiling gebracht om vast te zetten. En wat denk je de hele ring verprutst de diamant of volgens hen de briljant doormidden gescheurd, ja want er zat al een scheurtje in. Ook waren de pootjes waar de steen tussen geplaatst was veel groter en ronduit lelijk gemaakt. Volgens hen kon dat niet anders dus met andere woorden de hele ring naar zijn grootje geholpen. Prutsers zijn het daar. Pluspunten: Zijn er niet. Minpunten: Geen vakmensen.
2.0
Stolk
|
Klant 'binding'?. Na het kopen van een (niet heel duur) olympic dames-'duik'horloge (20ATM) was ik snel terug omdat hij onder de douche al was volgelopen. Na meer dan 4 weken was hij eindelijk weer terug (net op tijd voor de vakantie). Maar helaas, tijdens het eerste contact met water (gewoon zwemmen)liep hij meteen weer vol - zo lek als een mandje. Toen ik weer bij de juwelier terug was om hem definitief terug te brengen (het was tenslotte een ondeugdelijk product), wilde meneer eerst weer met de leverancier gaan overleggen. Toen ik dat niet meer wilde kon ik alleen een tegoedbon krijgen, zodat hij zeker wist dat ik bij hem terug zou komen. Pas na (luidruchtig) protest van mijn kant kwam hij over de brug met contant geld en de suggestie dat ik misschien volgende keer maar een duurder (kwaliteits)-horloge moest kopen. Heb ik inderdaad gedaan - maar wel ergens anders. Een vreemde manier van klantbinding. Pluspunten: Geen gevonden. Minpunten: Eigenaar niet klantvriendelijk.
2.0
Peters11
|
Enige tijd geleden ben ik bij deze juwelier/horlogier geweest, mijn horlogebandje was aan vervanging toe. Het bleek dat deze niet op voorraad was. Hierop heb ik een bandje via internet besteld, maar die bleek slechts met een speciaal schroevendraaiertje te vervangen. Dus ik weer naar Meiling. Op mijn verzoek om het bandje om te wisselen geeft de vrouw achter de balie aan dat ze het willen doen, maar dat het vanwege drukte niet lukt, of we later terug willen komen. Geen probleem. Op haar vraag hoe ik aan het bandje kom, vertel ik haar dat ik het via internet heb besteld. Er is niet gesproken over kosten, maar ik denk dat is service of anders een paar euro, zoveel werk is het nu ook weer niet.
Later die dag gaat mijn vrouw langs de juwelier om het horloge op te halen, krijgt ze de mededeling dat ze besloten hebben het bandje niet te vervangen "en dat wze dat ook maar moet regelen via internet". Met een stalen smoel krijgen we het zakje met bandje en het horloge weer terug. Ronduit arrogant !
4 Reviews Plaats review
Draaijer
|Tot nu toe zéér tevreden over Meiling. Deskundig advies gekregen bij aanschaf horloge. Nemen echt alle tijd om je te adviseren/informeren over het horloge.
lageweg
|prutsers bij meiling. Bij mijn vrouw haar gouden ring zat de diamant iets los, ring ter waarde van 1100 euro, dus naar meiling gebracht om vast te zetten. En wat denk je de hele ring verprutst de diamant of volgens hen de briljant doormidden gescheurd, ja want er zat al een scheurtje in. Ook waren de pootjes waar de steen tussen geplaatst was veel groter en ronduit lelijk gemaakt. Volgens hen kon dat niet anders dus met andere woorden de hele ring naar zijn grootje geholpen. Prutsers zijn het daar. Pluspunten: Zijn er niet. Minpunten: Geen vakmensen.
Stolk
|Klant 'binding'?. Na het kopen van een (niet heel duur) olympic dames-'duik'horloge (20ATM) was ik snel terug omdat hij onder de douche al was volgelopen. Na meer dan 4 weken was hij eindelijk weer terug (net op tijd voor de vakantie). Maar helaas, tijdens het eerste contact met water (gewoon zwemmen)liep hij meteen weer vol - zo lek als een mandje. Toen ik weer bij de juwelier terug was om hem definitief terug te brengen (het was tenslotte een ondeugdelijk product), wilde meneer eerst weer met de leverancier gaan overleggen. Toen ik dat niet meer wilde kon ik alleen een tegoedbon krijgen, zodat hij zeker wist dat ik bij hem terug zou komen. Pas na (luidruchtig) protest van mijn kant kwam hij over de brug met contant geld en de suggestie dat ik misschien volgende keer maar een duurder (kwaliteits)-horloge moest kopen. Heb ik inderdaad gedaan - maar wel ergens anders. Een vreemde manier van klantbinding. Pluspunten: Geen gevonden. Minpunten: Eigenaar niet klantvriendelijk.
Peters11
|Enige tijd geleden ben ik bij deze juwelier/horlogier geweest, mijn horlogebandje was aan vervanging toe. Het bleek dat deze niet op voorraad was. Hierop heb ik een bandje via internet besteld, maar die bleek slechts met een speciaal schroevendraaiertje te vervangen. Dus ik weer naar Meiling. Op mijn verzoek om het bandje om te wisselen geeft de vrouw achter de balie aan dat ze het willen doen, maar dat het vanwege drukte niet lukt, of we later terug willen komen. Geen probleem. Op haar vraag hoe ik aan het bandje kom, vertel ik haar dat ik het via internet heb besteld. Er is niet gesproken over kosten, maar ik denk dat is service of anders een paar euro, zoveel werk is het nu ook weer niet.
Later die dag gaat mijn vrouw langs de juwelier om het horloge op te halen, krijgt ze de mededeling dat ze besloten hebben het bandje niet te vervangen "en dat wze dat ook maar moet regelen via internet". Met een stalen smoel krijgen we het zakje met bandje en het horloge weer terug. Ronduit arrogant !