Zelden zo'n snelle levering meegemaakt, perfect verpakt en product van de hoogste kwaliteit. Blijf absoluut vaste klant.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Stephan
|
Verkeerde informering bij de klantenservice, laten "kanttekeningen" zoals de service het noemt achterwege. als je de klantenservice opbelt reageren ze uiterst brutaal en onprofessioneel. Je vraagt twee keer iets na bij de klantenservice, vervolgens ontvang je het product en blijkt de verstrekte informatie totaal onjuist.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
t van Haaren
|
Let op! Misleidende verkoop!
Typisch gevalletje ‘onder valse voorwendselen’. Klanten lokken onder de noemer: voor 21:00 besteld, morgen in huis. Dien vooral een klacht in bij consuwijzer, dit is namelijk illegaal. Hoe meer hoe beter.
Mijn kat heeft helaas verwondingen opgelopen en draagt momenteel een lampenkap-kraag. Omdat deze van hard plastic is en erg oncomfortabel zit Is het belangrijkste aandachtspunt van de koop om zo spoedig mogelijk een nieuwe te laten bezorgen die wat comfortabeler zit. Uiteindelijk gekozen voor medpets vanwege de snelle bezorging. Ook tijdens het bestelproces en in later mailcontact wordt er meerdere malen gerefereerd naar “morgen in huis”. Het is nu 2 dagen later en weer is de bezorging verplaatst naar morgen. Na telefonisch contact werd me verteld dat ik mag wachten of eventueel mijn zending kan annuleren. Ook zie ik in de andere recensies dat ik niet de enige ben met dit probleem. Had ik deze maar eerder gelezen, dan was ik voor iets anders gegaan.
Als je je zonodig online wilt onderscheiden, doe dan ook moeite, en ga geen leugens verkopen. Vooral niet over de rug van bezorgde baasjes die vaak baat hebben bij een snelle bezorging en dus gevoelig voor deze valse reclame-uitingen zijn.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Susan
|
Zou de volgende dag bezorgd worden, maar uiteindelijk pas 4 dagen later. Daar moet je niet mee adverteren als je het niet waar kunt maken. Had het om die reden juist daar besteld! Had de €4 verzendkosten beter kunnen besparen en een winkel met gratis verzending kunnen kiezen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Pascalle
|
Onbetrouwbaar. Dit is de zoveelste keer dat ik eten op de site bestel voor de hond en ik achteraf een mailtje krijg dat het pas veel later dan de bezorgdatum bezorgd wordt. Dit keer een maand later. Ik heb hier in het verleden al over geklaagd op facebook, toen deze functie nog op de pagina stond, en kreeg toen niet meer dan een vrij onbeschoft antwoord. Dit is nu de 5e keer dat dit gebeurd. Op de site staan dan aangeven dat het op voorraad is of, zoals in dit geval, dinsdag verstuurd wordt, en nadat ik betaald heb krijg ik dan een mailtje wat mij verteld dat het veel later bezorgd wordt. Dit mailtje kreeg ik overigens pas 2 dagen later. Als meepets tenminste transparant was over de bezorgdata dan had ik een weloverwogen keuze kunnen maken om een kleinere zak te bestellen (was op voorraad) of elders te bestellen, maar inmiddels zijn we 2 dagen verder en hoor ik nu pas dat ik nog een maand extra kan wachten. Deze wachttijd is in het verleden opgelopen tot 8 weken. Het ergste is nog wel dat meepets zich profileert als een site voor dieren met special needs, wat het nog kwalijker maakt. Zij weten immers net zo goed dat ik niet nog even naar de supermarkt kan om het eten te kopen.
16 Reviews Plaats review
Kovrie
|Zelden zo'n snelle levering meegemaakt, perfect verpakt en product van de hoogste kwaliteit. Blijf absoluut vaste klant.
Stephan
|Verkeerde informering bij de klantenservice, laten "kanttekeningen" zoals de service het noemt achterwege. als je de klantenservice opbelt reageren ze uiterst brutaal en onprofessioneel. Je vraagt twee keer iets na bij de klantenservice, vervolgens ontvang je het product en blijkt de verstrekte informatie totaal onjuist.
t van Haaren
|Let op! Misleidende verkoop!
Typisch gevalletje ‘onder valse voorwendselen’. Klanten lokken onder de noemer: voor 21:00 besteld, morgen in huis. Dien vooral een klacht in bij consuwijzer, dit is namelijk illegaal. Hoe meer hoe beter.
Mijn kat heeft helaas verwondingen opgelopen en draagt momenteel een lampenkap-kraag. Omdat deze van hard plastic is en erg oncomfortabel zit Is het belangrijkste aandachtspunt van de koop om zo spoedig mogelijk een nieuwe te laten bezorgen die wat comfortabeler zit. Uiteindelijk gekozen voor medpets vanwege de snelle bezorging. Ook tijdens het bestelproces en in later mailcontact wordt er meerdere malen gerefereerd naar “morgen in huis”. Het is nu 2 dagen later en weer is de bezorging verplaatst naar morgen. Na telefonisch contact werd me verteld dat ik mag wachten of eventueel mijn zending kan annuleren. Ook zie ik in de andere recensies dat ik niet de enige ben met dit probleem. Had ik deze maar eerder gelezen, dan was ik voor iets anders gegaan.
Als je je zonodig online wilt onderscheiden, doe dan ook moeite, en ga geen leugens verkopen. Vooral niet over de rug van bezorgde baasjes die vaak baat hebben bij een snelle bezorging en dus gevoelig voor deze valse reclame-uitingen zijn.
Jolanda
|Jolanda
|Susan
|Zou de volgende dag bezorgd worden, maar uiteindelijk pas 4 dagen later. Daar moet je niet mee adverteren als je het niet waar kunt maken. Had het om die reden juist daar besteld! Had de €4 verzendkosten beter kunnen besparen en een winkel met gratis verzending kunnen kiezen!
Pascalle
|Onbetrouwbaar. Dit is de zoveelste keer dat ik eten op de site bestel voor de hond en ik achteraf een mailtje krijg dat het pas veel later dan de bezorgdatum bezorgd wordt. Dit keer een maand later. Ik heb hier in het verleden al over geklaagd op facebook, toen deze functie nog op de pagina stond, en kreeg toen niet meer dan een vrij onbeschoft antwoord. Dit is nu de 5e keer dat dit gebeurd. Op de site staan dan aangeven dat het op voorraad is of, zoals in dit geval, dinsdag verstuurd wordt, en nadat ik betaald heb krijg ik dan een mailtje wat mij verteld dat het veel later bezorgd wordt. Dit mailtje kreeg ik overigens pas 2 dagen later. Als meepets tenminste transparant was over de bezorgdata dan had ik een weloverwogen keuze kunnen maken om een kleinere zak te bestellen (was op voorraad) of elders te bestellen, maar inmiddels zijn we 2 dagen verder en hoor ik nu pas dat ik nog een maand extra kan wachten. Deze wachttijd is in het verleden opgelopen tot 8 weken. Het ergste is nog wel dat meepets zich profileert als een site voor dieren met special needs, wat het nog kwalijker maakt. Zij weten immers net zo goed dat ik niet nog even naar de supermarkt kan om het eten te kopen.