Bij deze apotheek werken een aantal vriendelijke personen en een aantal zeer onvriendelijke.
Je kunt eenvoudig een grote mond krijgen.
Wij werden onlangs gebeld door hen met de mededeling dat er medicijnen klaarlagen. Aangezien ons dat niet bekend was toch maar even naar de apotheek gegaan om na te gaan wat er lag.
Niks dus. Er was niet gebeld volgens de betreffende medewerkster en dit werd op erg onvriendelijke wijze kenbaar gemaakt en tevens aan mijn vrouw gevraagd hoe ze het in haar hoofd haalde om te suggereren dat er gebeld zou zijn.
Het was zo onvriendelijk dat 2 bejaarde dames het voor mijn vrouw opnamen er iets van zeiden tegen de medewerkster.
Voor ons is het prettig een apotheek op loopafstand te hebben maar enige verbeterstappen naar meer klantvriendelijkheid zouden bepaald niet overbodig zijn! Dit is niet de enige onvriendelijke ervaring die wij hebben.
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Mediq Apotheek Het Ven
|
Wachttijd is meestal lang.
Aflevering medicijnen klopt niet altijd. (soms minder dan besteld, of een medicijn vergeten af te leveren bij afhaalpunt bij huisarts).
4.0
Farmaceutische patientenzorg (1=Nooit, 10=Altijd)
Afstemming (1=Nooit, 4=Altijd)
Dienstverlening en service (1=Nooit, 10=Altijd)
Klant van Mediq Apotheek Het Ven
|
mijn ervaring is prima, het is er vaak druk en ik vind dat de mensen die komen voor hun medicijnen vaak negatief zijn naar het personeel omdat ze geen zin hebben om te wachten. en vervolgens zie je ze buiten kletsen met ander mensen.
personeel doet hun best. als het druk is zou het wel fijner zijn als er meerdere assistentes even bijspringen dat het sneller gaat. maar verder vindt ik het een prima apotheek met vriendelijk personeel.
ik vind dat je vaak geruime tijd moet wachten voordat je aan de beurt bent. Er is mij het afgelopen jaar het zelfde medicijn maar van een andere leverancier gegeven zonder overleg. Ik ging ervan uit dat het precies hetzelfde was in een andere verpakking. Het ging om antidepressiva. Dit heeft mij zeer veel last gegeven. Ik gebruik nu het oude medicijn met bijbetaling. Ik heb de klacht gemeld aan de balie maar nooit een reactie op gehad.
Ik heb dit gemeld aan de balie maar er nooit meer iets van gehoord.
de meeste medewerksters zijn uitermate goed, met 1 persoon heb ik persoonlijk moeite, die heeft het altijd druk en is heel onrustig met patienten te bedienen.
406 Reviews Plaats review
Bert
|Bij deze apotheek werken een aantal vriendelijke personen en een aantal zeer onvriendelijke.
Je kunt eenvoudig een grote mond krijgen.
Wij werden onlangs gebeld door hen met de mededeling dat er medicijnen klaarlagen. Aangezien ons dat niet bekend was toch maar even naar de apotheek gegaan om na te gaan wat er lag.
Niks dus. Er was niet gebeld volgens de betreffende medewerkster en dit werd op erg onvriendelijke wijze kenbaar gemaakt en tevens aan mijn vrouw gevraagd hoe ze het in haar hoofd haalde om te suggereren dat er gebeld zou zijn.
Het was zo onvriendelijk dat 2 bejaarde dames het voor mijn vrouw opnamen er iets van zeiden tegen de medewerkster.
Voor ons is het prettig een apotheek op loopafstand te hebben maar enige verbeterstappen naar meer klantvriendelijkheid zouden bepaald niet overbodig zijn! Dit is niet de enige onvriendelijke ervaring die wij hebben.
Klant van Mediq Apotheek Het Ven
|Wachttijd is meestal lang.
Aflevering medicijnen klopt niet altijd. (soms minder dan besteld, of een medicijn vergeten af te leveren bij afhaalpunt bij huisarts).
Klant van Mediq Apotheek Het Ven
|mijn ervaring is prima, het is er vaak druk en ik vind dat de mensen die komen voor hun medicijnen vaak negatief zijn naar het personeel omdat ze geen zin hebben om te wachten. en vervolgens zie je ze buiten kletsen met ander mensen.
personeel doet hun best. als het druk is zou het wel fijner zijn als er meerdere assistentes even bijspringen dat het sneller gaat. maar verder vindt ik het een prima apotheek met vriendelijk personeel.
Klant van Mediq Apotheek Het Ven
|ik vind dat je vaak geruime tijd moet wachten voordat je aan de beurt bent. Er is mij het afgelopen jaar het zelfde medicijn maar van een andere leverancier gegeven zonder overleg. Ik ging ervan uit dat het precies hetzelfde was in een andere verpakking. Het ging om antidepressiva. Dit heeft mij zeer veel last gegeven. Ik gebruik nu het oude medicijn met bijbetaling. Ik heb de klacht gemeld aan de balie maar nooit een reactie op gehad.
Ik heb dit gemeld aan de balie maar er nooit meer iets van gehoord.
Klant van Mediq Apotheek Het Ven
|de meeste medewerksters zijn uitermate goed, met 1 persoon heb ik persoonlijk moeite, die heeft het altijd druk en is heel onrustig met patienten te bedienen.